Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 10:13

Lammetje, alsjeblieft. Ik erger me al dagen aan je manier van reageren, zowel in een paar topics in relaties als in het topic over preeklezen, en dan nu deze irritante reactie. Jij weet echt alles beter hè? :roll:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jan 2008 10:17

lammetje schreef:net of ik niet kan lezen?

Ow wacht, ik snap waar je op doelt. Natuurlijk kan je lezen. Maar je kan niet zien wat er achter de schermen is gebeurt. Een berg teksten van Russell zijn niet door Russell zelf geplaatst. Er is dus sprake geweest van misbruik van zijn account. Als rechtschapen persoon die jij bent zul je moeten beamen dat dat een vreemde manier van forumbeleid is. Wie er dan ook verantwoordelijk voor moge zijn.

En daarom vind ik je reactie dus volkomen zinloos, het heeft namelijk niets met regelovertreding te maken. Sterker nog, Russell heeft zich keurig gedragen.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 30 jan 2008 10:17

Lammetje. :shock: ..........gebruikers van Refoweb wordt van alles verboden of het account wordt zelfs gekaapt omdat ze het met bepaalde dingen oneens zijn. En berichten worden onophoudelijk verwijderd wat zeer irritant is.

Daarnaast wordt er niet op vragen zoals hier boven ingegaan maar wordt er alleen een loos berichtje geplaats.

Beetje jammer allemaal.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 jan 2008 10:25

Het ging mij dan ook allereerst om de berichten van pag 72 en eerder...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jan 2008 10:40

jamillah schreef:
henkie schreef:Geliefden,

Ik heb enkele maanden geleden al aangegeven dat ik geen seconde van mijn tijd meer op een negatieve manier besteed aan mensen die verwijderd zijn van dit forum. Daar is niets aan veranderd, kan ik melden. Mocht dat wel zo zijn dan horen jullie het als eerste. Dat een aantal forummers er voor kiezen om daar wel mee bezig te zijn, is uitstekend maar val mij daar niet mee lastig.

JIJ bent wel in de positie om duidelijkheid te verschaffen over de gang van zaken! Staat er niet ergens in de 'regeltjes' dat we met vragen bij oom Henk moeten aankloppen??

Nu, ik heb een brandende vraag en jij weet het antwoord daarop. En anders kun jij daar wel achter komen!

WIE heeft het account van Russell gekaapt??

Erwin
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Erwin » 30 jan 2008 11:46

Als je beheerders van een site niet vertrouwd.
Waarom registeer je dan? En geef je deel van je prive gegevens af. (mail adres en een versleuteld wachtwoord)
Die overigens met de registratie al kan worden opslagen in normale tekst. (of gemaild worden)

Als henkie zo gemeen is had die allang gaan prutsen en niet alleen op deze site (forum).
Maar hij heeft ook een leven en verstand, dus waarom zou die ze eigen werk gaan slopen in ze eigen tijd.

Logs kunnen zelfs door externe personen verwijderd worden. (die gebuik kunnen maken van proxy of een gehackte terminal server etc.)
Dit forum is door mensen gemaakt, net als de software van de webserver enzo.
Dus kunnen altijd fouten gevonden worden en misbruikt worden.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 jan 2008 12:10

rosalie83 schreef:Lammetje, alsjeblieft. Ik erger me al dagen aan je manier van reageren, zowel in een paar topics in relaties als in het topic over preeklezen, en dan nu deze irritante reactie. Jij weet echt alles beter hè? :roll:

Nou ja :roll:
daar zijn er wel meer van hier op refoweb.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 30 jan 2008 12:59

Lammetje is niet de enige die zich irriteert :roll:
Als dat stel Aragorn-Russell worshippers nu eens een eigen forum opricht, met en eigen Admin... kunnen ze daar lekker gaan zeiken en zeuren.... Veel plezier!

André

Berichtdoor André » 30 jan 2008 13:05

Acire schreef:Lammetje is niet de enige die zich irriteert :roll:
Als dat stel Aragorn-Russell worshippers nu eens een eigen forum opricht, met en eigen Admin... kunnen ze daar lekker gaan zeiken en zeuren.... Veel plezier!
En daarbij, als je een ban hebt dan is het toch gewoon terecht dat je die ook hebt onder een andere naam? (lijkt mij logisch)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 30 jan 2008 13:11

André schreef:
En daarbij, als je een ban hebt dan is het toch gewoon terecht dat je die ook hebt onder een andere naam? (lijkt mij logisch)

:roll: Jullie wíllen het ook gewoon niet snappen he :x
Dat hij een ban heeft is tot daar en toe, maar dat er iemand onder zíjn naam berichten post is gewoon ontzettend asociaal! Dat heeft niets met Russel-aanbidding te maken, ik zou nét zo verontwaardigd zijn als het iemand anders overkwam. :?

André

Berichtdoor André » 30 jan 2008 13:16

Hippieblijhoofd schreef:
André schreef:

Dat hij een ban heeft is tot daar en toe, maar dat er iemand onder zíjn naam berichten post is gewoon ontzettend asociaal! Dat heeft niets met Russel-aanbidding te maken, ik zou nét zo verontwaardigd zijn als het iemand anders overkwam. :?
Natuurlijk snap ik het wel HBH, maar het dan toch net zo asociaal om met een ander account terug te komen en het weer eens te gaan 'proberen'?

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 30 jan 2008 13:22

André schreef:
Hippieblijhoofd schreef:
André schreef:

Natuurlijk snap ik het wel HBH, maar het dan toch net zo asociaal om met een ander account terug te komen en het weer eens te gaan 'proberen'?

Ach, asociaal. Ik kan het me wel voorstellen, en de mods vonden het blijkbaar eerst ook niet zo erg aangezien ze het al een week hadden kunnen weten en ze Russel niet gebanned hadden, én wanneer ze goed op hadden gelet hadden ze 'm al veel eerder kunnen bannen.
Ik vind dat in het niet vallen bij het kapen van iemands account.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 30 jan 2008 13:29

Hippieblijhoofd schreef:
André schreef:

Jullie lopen 6 pagina's lang te gillen dat Henk dat heeft gedaan, terwijl daar 0 bewijs voor is! Kom, 2 beentjes op de grond en stel je niet zo aan.
Mijn RW-account is ook weleens gehackt, shit happens!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 30 jan 2008 13:38

jamillah schreef:
Memmem schreef:Tja, als off-topic postings over postings die weggehaald zijn niet meer weggehaald mogen worden. Daarnaast is al vaak aangegeven dat er niet altijd een berichtje wordt geplaatst dat er wat verwijderd is. Dat er meerdere berichtjes sneuvelen is vaak niet te voorkomen omdat er veel gequote is.

Ja, hoe moeilijk is het nu om éven een berichtje neer te zetten en foute posts in het juiste topic te zetten?
Dat laatste kan dus niet.

Dat laatste kost teveel tijd bedoel je? Misschien een beetje quote werk? Als je daar geen zin/ tijd voor hebt laat het dan staan of laat een ander je taakjes overnemen.

Als je geen tijd hebt m al je berichten in de goede topics te plaatden is het misschien tijd om minder berichten in het goede topic te plaatsen i.pv. de moderators daarmee op te schepen. :lol:
Tuurlijk kun je niet alles gaan verantwoorden maar nu is er wel heel erg absurd gesnoeit vind ik.

Het absurde gesnoei heb ik niet gedaan, weet ook niet wie wel.

Daarnaast valt het mij op dat posters die het meeste off-topic gaan het hardst klagen dat er postings weg zijn terwijl je dat kunt weten.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 13:43

Acire schreef:Jullie lopen 6 pagina's lang te gillen dat Henk dat heeft gedaan, terwijl daar 0 bewijs voor is! Kom, 2 beentjes op de grond en stel je niet zo aan.

Dat lopen we niet, we willen alleen weten wie het heeft gedaan.

Acire schreef:Mijn RW-account is ook weleens gehackt, shit happens!

Kom op zeg, als dat echt waar is, is dat niet normaal. Dat weet jij ook.

Terug naar “Archief”