De eerste tijd mag je gewoon meekletsen hoor Jannoek

Liefie, fijn dat de cupcakes gemaakt zijn. Heb je dat maar weer af
Het infuus tijdens de bevalling vond ik niet erg, het deed niet echt pijn. Je ligt alleen wat meer vast, dat is jammer, maar vond ik ook best te doen. Alleen moest dat infuus nog een hele tijd blijven zitten na de bevalling, dat vond ik minder fijn, toen zat het vervelend en deed het wel pijn (al sloeg dat natuurlijk nergens op, dat hele bevallen deed veel meer pijn, maar daarna is alles over en dan zit je nog met zo'n infuus dat zeer doet, dan lijkt dat opeens pijnlijker dan het hele bevallen

). Ik heb wel tig keer gevraagd of het er uit mocht, maar dat mocht steeds niet, want ze wilden me in de gaten houden en voor het geval het nodig zou zijn zat het er maar vast in. Geen idee waar ze dat op baseerden, want ik kon ondertussen echt wel weer overeind komen en naar het toilet lopen zelf, en thuis heb je toch ook geen infuus, maar oke. Opluchting toen het eruit was

Ik heb gister toch weer heerlijk gewerkt. Al kan ik nu wel toegeven dat de laatste loodjes aangebroken zijn, alles doet sneller pijn, zelfs een half uurtje voor de tv hangen lukt niet, omdat dan mijn rug en gat weer zeer gaan doen. Niet dat het erg is, maar dan bedenk ik me wel dat 34,5 weken best ver is

Ondertussen is mijn man ook flink aan het klussen en moet ik nog even tegeltjes uit gaan zoeken, dan kan hij het echt afmaken, en zijn de slaapkamer en babykamer waarschijnlijk gewoon klaar voor ukkie komt. Toch wel lekker. En dat de voortuin braak zou blijven liggen tot na de geboorte, daar had ik me bij neergelegd, maar nu heeft hij zelf in zijn hoofd dat dat toch ook wel even gedaan moet worden. Dus ben benieuwd, misschien komt zelfs dat af

Ik ga zoonlief even uit zijn bed vissen zo en naar de vk om 'hartje baby te luisteren' zoals Jurian het noemt
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...