Even over maxicosi,
Wij lieten hem standaard in de auto zitten, de gordel opzij schuiven en dan gewoon je kindje erin en eruit tillen. Is makkelijker en beter voor je rug en thuis haal je je kind er toch alsnog uit, hoef je dat lompe ding niet te sjouwen.
Hier ook last van bekken, hou het nu goed bij bij de chiropractor en dat helpt wel als ik het vergelijk met de vorige zwangerschap. MissF, als ik lees wat jij allemaal doet vind ik het niet gek dat je last krijgt hoor

. En dat bedoel ik echt niet lelijk hoor!

Ik moet ook echt mezelf in acht nemen, heb nu weleens zin om juist wat te gaan doen als dochterlief slaapt maar als ik dat doe dan ben ik rond etenstijd helemaal beroerd, misselijk en pijn in bekken. Ik moet gewoon verplicht zitten 's middags en dan komt m'n lichaam echt tot rust.
Kreeg nog goeie tip, misschien heb jij er ook wat aan: als je tilt en dan draait, (bijv. je tilt Jurian en draait je een stukje om hem in de kinderstoel te zetten) dan is dat heel belastend voor je bekken. Ik deed dat ook steeds bij alles, commode, kinderstoel, auto etc. Nu doe ik haar tillen en hou haar tegen me aan en dan draai ik dmv stapjes dus m'n rug blijft recht en ik heb echt aanzienlijk minder last. Al blijf ik haar in de auto tillen echt onhandig vinden, nu ik alles voel merk ik pas hoe slecht dat eigenlijk voor je bekken is. Als het fietsstoeltje nou binnenkomt kan ik lekker gaan fietsen, nu kon dat niet omdat ik er niet meer tussen paste met m'n buik.