kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Funlover » 25 apr 2009 08:34

Nou ik heb dus 3 paar schoenen waar je geen pleisters voor nodig hebben. Had vorig jaar ook wel 2 fijne maar die heb ik helemaal stuk gelopen.
(M'n andere schoenen waren afgeprijsd dus vast van collectie vorig jaar, dus kank niet vinden op internet)
Ik kan ze echt nog geen half uur aan.
Ik snap niet dat ze die schoenen zo keihard maken aan de achterkant.

Ik heb hier vast 2 plaatjes van m'n schoenen:
Afbeelding
Deze haalt dus voornamelijk de druk van m'n hak maar die zitten verder ook heerlijk.

Afbeelding
En deze vallen onder het cruciale punt. Ze zijn van achter laag.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 25 apr 2009 08:38

Leuke schoenen zeg!

Ik had vorig jaar anti-blaren pleisters gekocht bij de drogist en die hielpen ook enorm goed. Toen ik een bruiloft had en cermonimeester was, kon ik er gewoon de hele dag op lopen. Ideaal!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 apr 2009 08:59

Helaas, ik heb ook blaren gekregen in deze schoenen. Na 2,5 uur erop gelopen te hebben. Wel met blote voeten erin, en door die hak schuif je een beetje naar voren, dus op zich wel logisch, maar wel irritant. Voortaan maar van die kousenvoetjes erin, dan zal het wel meevallen denk ik.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 apr 2009 09:07

Leuke schoenen, Funlover!

@MissF: Da's jammer... maar ja, ze zijn wel leuk. Dan inderdaad maar met kousenvoetjes en eventueel pleisters. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 25 apr 2009 11:20

Ik kan in deze schoenen gewoon op blote voeten.
Vandaag geprobeerd.
Heerlijk.
Die schoenen die ik nog niet op de foto heb gezet zitten dus ook heerlijk....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 apr 2009 20:26

Heb vandaag zomaar 2 stel kleren voor mezelf gekocht! Bij de missetam outlet... mijn 2 broeken waren nu ipv 49,95 4,95! shirt er op die was normaal 29,95... maar nu 2,95! hemdje voor eronder 1,99... en nog een shirt voor een 10tje en ketting 5 euro.. had ik 2 complete outfits voor 30 euro..

nu kan ik eindelijk ook eens 's ochtends voor de kast gaan staan en denken: wat zal ik nu eens aantrekken :mrgreen: :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 apr 2009 20:59

dat is nog eens leuk shoppen.....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 apr 2009 12:18

MissEtam... hmm ook maar ns ff kijken dan! Had bij VenD laatst een hele partij goedkoop gekocht. Shirtjes enzo. Nu heb ik eigenlijk genoeg maar toch... :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 apr 2009 12:32

ppppfffff de ene na de andere broek gaat stuk (slijtage). En ik heb een gruwelijke hekel aan passen. Nu heb ik nog maar 1 zomer broek. :| Toch maar eens naar leusden (naar de miss etam outlet).

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 apr 2009 12:52

Tja, passen hoort er een beetje bij he ;)
Mijn man doet dat niet, en wist zeker dat al zijn bloesjes maatje S zijn, kwamen we terug met nieuwe bloesjes maat S, bleken de anderen allemaal M te zijn, en zijn die nieuwe dus ook te klein. Grrrrr, pas die dingen dan gewoon even in de winkel! :x ;)

Broeken vind ik altijd lastig om echt goede te vinden. Ik haal ze altijd bij Shoeby Fashion, maar die winkel hier is een beetje veranderd, en ik vind niet altijd alles meer heel erg leuk. Nouja, voorlopig koop ik toch geen nieuwe, omdat ik toch nog niet op mijn streefgewicht ben, maar voor de komende winter wil ik toch wel wat nieuwe. En ik wil weer geen heupmodel, omdat die nare dingen zo afzakken.

Mijn schoenen lopen met kousenvoetjes heerlijk. Door die hak blijven je voeten natuurlijk heel ietsje glijden, en ik heb nogal aanleg voor blaren op mijn voeten ;) Maar zo gaat het gelukkig best
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 27 apr 2009 10:19

LeChat schreef:Hé leuk, Jamillah! Ik ga zaterdag naar de winkel om een andere maat te passen (nu maar hopen dat ze die nog hebben). 't Zijn wel hoge hakken hè, dat ben ik met laarzen wel gewend, maar mijn schoenen zijn meestal nét ietsje lager.

En heb je ze nog gevonden? Ik heb ze vrijdag de hele dag aangehad, man o man wat een zere voeten :mrgreen:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 27 apr 2009 10:38

Ik heb weer hush puppies gekocht! Had al slippers daarvan en dit zitten zó ontzettend lekker, loop ik al twee jaar de hele zomer op als het een beetje blote-voeten-weer is :D
Echt, superconfortabel. Kan het iedereen aanraden!

Dus nu de witte versie aangeschaft, ik had deze al in het zwart:
http://www.dolcis.nl/Shop/Product.aspx?catalog=Dolcis&productid=276138#
pobody's nerfect

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 27 apr 2009 12:52

Funlover, die schoenen op de bovenste foto vind ik geweldig!! Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht??

Ik heb een enorme hekel aan schoenen passen, want ik heb brede voet, hoge wreef en dikke kuit, zucht...
Maar met kleren ben ik gelukkig makkelijk.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 27 apr 2009 15:45

Lalage schreef:Ik ben al lang genoeg van mezelf, dus heb geen hakken nodig. Ik heb wel een paar laarsjes met hakjes van 3 cm ofzo, dat vind ik al hoog... en ik merk dan ook dat m'n voeten er pijn van gaan doen. Volgens mij is het helemaal niet gezond, dus laat mij maar lekker op platte schoenen lopen.

ik ben ook lang genoeg van mezelf, maar loop (bijna) altijd op hakken. Voel me dan veel vrouwelijker :lol: .

Heb vorige week birkenstock slippers gekocht, dat zit echt fantastisch, al vind ik ze niet zo mooi!
Deze zijn het alleen dan in zilver met krokodillen leren print, nog wel een beetje hip dus :mrgreen:

Afbeelding

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 28 apr 2009 00:38

Birckenstock heeft tegenwoordig echt leuke en hippe slippers!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Terug naar “Archief”