Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Jammie: je moeder is errug laat met de schoonmaak, in Werkendam zijn ze al klaar. Eer dat ze bij jouw komt is het al tijd voor de najaarsschoonmaak!
*Annet* schreef:Galateia: je hoort er nu helemaal bij in het huisvrouwen topic!
Jammie: je moeder is errug laat met de schoonmaak, in Werkendam zijn ze al klaar. Eer dat ze bij jouw komt is het al tijd voor de najaarsschoonmaak!
haha ja ik hou ook geen voorjaarsschoonmaak hoor, ik doe zowiso altijd wel wat extra's als ik een dag vrij heb. Gisteren weer een kastje schoongemaakt, al de glazen en bekers er uit gehaald, uitgezeemd en weer teruggezet.Galateia schreef:*Annet* schreef:Jammie: je moeder is errug laat met de schoonmaak, in Werkendam zijn ze al klaar. Eer dat ze bij jouw komt is het al tijd voor de najaarsschoonmaak!
Ik heb nooit iets van voorjaars- of najaarsschoonmaak begrepen. Als je je huis zoveel poetst en opruimt als jullie dat doen, waarom dan NOG een keer extra?!
jep we wonen 'maar'Galateia schreef:Kwebbel, jij woont toch maar met zn 2-tjes in een appartementje? Heb je soms niet een klein beetje het idee, dat je het schoonmaakwerk 'opzoekt'? Die indruk krijg ik bij sommigen echt een beetje...
Tuinfluiter schreef:@Galaetia,
Wat doe jij dan zo heel de dag als ik het vragen mag??
Je werkt dan wel maar in huis hoef je weinig te doen.
Ik zou me naar vervelen.
Vind poetsen echt niet erg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten