De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 apr 2008 20:27

AikonGirl schreef:Leuke speenketting ook, waar heb je die vandaan?

Bij Prenatal. Erg handig zo'n ding, behalve als ze doorhebben hoe ze hem los moeten trekken. Nu ben ik dus nog steeds z'n speen kwijt :mrgreen:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 apr 2008 20:35

Haai schreef:Bij Prenatal. Erg handig zo'n ding, behalve als ze doorhebben hoe ze hem los moeten trekken. Nu ben ik dus nog steeds z'n speen kwijt :mrgreen:

Kan hij al dingen bewust vastpakken?
Ben wel benieuwd hoe snel die ontwikkeling gaat.
Hij loopt iets meer dan een maandje voor. :)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 18 apr 2008 20:43

Hele leuke fotos. Maarre wat liggen jullie allemaal lang op bed??? Ben er vaak half 7 al uit, en soms ga ik om kwart over 7 nog even een kwartiertje met die meiden kroelen, maar niet echt elke dag hoor.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 apr 2008 20:46

hier ook niet laat uit bed hoor... milan komt uit bed als de wekker gaat.. dat is voor tobias 5 over half 7... en ik ga vaak een half uurtje later eruit...

Matteo is vanavond erg onrustig... hij wordt steeds wat huilend wakker... ik heb em wel preventief een paracetamol gegeven....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 apr 2008 20:50

AikonGirl schreef:
Haai schreef:Bij Prenatal. Erg handig zo'n ding, behalve als ze doorhebben hoe ze hem los moeten trekken. Nu ben ik dus nog steeds z'n speen kwijt :mrgreen:

Kan hij al dingen bewust vastpakken?
Ben wel benieuwd hoe snel die ontwikkeling gaat.
Hij loopt iets meer dan een maandje voor. :)

Ja, hij pakt nu alles vast wat in de buurt ligt. Het is alleen nog wel lastig om het allemaal een beetje gecontroleerd te doen, dus ligt hij af en toe per ongeluk met een rammelaar tegen z'n hoofd te slaan :lol:

Vandaag geprobeerd een hapje banaan te geven, maar daar vindt hij nog heeeeelemaal niks aan. Zelden iemand zo vies zien kijken :mrgreen:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 apr 2008 21:00

Daar had je een foto van moeten maken. :biggrin:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 apr 2008 21:11

Voor de foto doen we het nog wel een keertje over :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 18 apr 2008 21:26

trijntjejohanna schreef:hier ook niet laat uit bed hoor... milan komt uit bed als de wekker gaat.. dat is voor tobias 5 over half 7... en ik ga vaak een half uurtje later eruit...

Matteo is vanavond erg onrustig... hij wordt steeds wat huilend wakker... ik heb em wel preventief een paracetamol gegeven....

Vervelend, hopelijk slaapt hij (en jullie) vannacht goed!

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 18 apr 2008 21:53

Zooo nog ff snel bijgelezen en duik hierna meteen mijn bedje in. Ben echt supermoe. We hebben vandaag de hele dag in Port Zelande doorgebracht (we = ik, Sophie en mijn schoonzusje). Was superleuk en Sophie vond het zwemmen ook geweldig en heeft zelfs nog een uur liggen slapen languit bovenop mn schoonzusje :mrgreen: (normaal slaapt ze echt niet hoor overal dus ze zal wel echt moe geweest zijn)

ik heb niet meer zoveel fut om uitgebreid te reageren, maar hier nog een paar dingetjes:

Het fietsen: ik heb een fietskar (maar das ook noodzaak omdat ik op een scootmobiel rijd en dus niet anders kan) en dat is ook ideaal. Ook voor de fietsers hier mss een idee? Kindje zit ook altijd droog en beschermd tegen de wind.
(op de foto van mijn ava zit ze ook in de fietskar trouwens)

Ik zag ook een paar heel mooie fotos voorbijkomen nog maar weet niet meer precies van wie :oops:

Wat ontbijten betreft: Sophie kan er ook echt wel lang over doen hoor, doet rustig een half uur over een stukje brood of een stuk ontbijtkoek.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 18 apr 2008 22:45

Bij ons gaat om 6.45 de wekker en dan ga ik er om 7.00 uit en dan gelijk de meiden roepen. die hebben wel even tijd nodig om wakker te worden. Ik heb 's ochtends liever 10 minuten over dan haasten, dus neem ik het ruim. Voordat de haren gedaan zijn en alles klaar is voor school.... En meestal moet Juliëtte ook nog tussendoor de fles. En dan zijn we om 8.10 klaar om naar school te gaan.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 19 apr 2008 22:21

Hoe is het nu met Matteo en Danigue?
Volgens mij heerst er ongeluk op refoweb. Wij zijn vanavond met onze zoon van 5 naar het ziekenhuis geweest. Was bij het afstappen van de trampoline gevallen en heeft zijn arm gebroken.

Ik sta elke morgen om ong. 6.30 uur op en doe beneden dan wat kleine dingen zonder de kinderen direct om mij heen. Om 7 uur maak ik ze wakker of ze zijn al bij mij gekomen. Dan gaan wij aankleden en eten. Rond 8.00- 8.15 zijn wij klaar voor school. Één vriendje van de oudste is vaak al om 8.20 uur bij ons om samen naar school te gaan. Met de ander ga ik om 8.30 uur weg of hij wordt dan door een andere moeder opgehaald om naar school gebracht te worden.
Ik vind het heerlijk om (meestal) zonder al te veel te jagen op tijd voor school te zijn.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 apr 2008 22:24

He wat naar Memmem. Hij heeft nu dus een mooie gipsarm? Valt het mee met de pijn?
Hoe gaat het nu met Danique en Matteo?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 19 apr 2008 22:59

en Danny is ziek...............

Ik ben een periode om 5 uur uit bed gegaan 's morgens. Toch schoot ik er nix mee op want ik bleef heel de dag bezig. Verzon wel weer wat om te doen. Na paar weken was ik opgebrand en versleten want ik ging er niet zo vroeg in. Werd op den duur haske ziek.

Nu probeer ik om tussen 6 en half 7 op te staan, even rustig wakker worden en zorgen dat ik zelf aangekleed en opgetut bent voor de filistijnen over me heen komen.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 apr 2008 05:28

*Annet* schreef:en Danny is ziek...............

Hoe is het nu met hem en wat heeft hij?

Nu probeer ik om tussen 6 en half 7 op te staan, even rustig wakker worden en zorgen dat ik zelf aangekleed en opgetut bent voor de filistijnen over me heen komen

:mrgreen: hoe herkenbaar......

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 apr 2008 07:43

Memmem schreef:
*Annet* schreef:en Danny is ziek...............

Hoe is het nu met hem en wat heeft hij?

diarree.

Ben helemaal geen zieke kinderen gewend en dit heeft hij nu al voor de derde dag. Ging zaterdag op zondagnacht nog ff bij hem kijken ( het was inmiddels 2 uur ivm leuke msn....) en stinken daar. Lag hij wakker in zijn bed en zat eronder en zijn bed ook. Heb mijn man maar uit bed getrommeld zodat we het samen op konden ruimen.
(had dus op den zundag de was buiten hangen [-X )

Hij ondergaat het allemaal zoooooooooo rustig. Komt af en toe naar me toe: buik doet pijn en hangt veel op de bank en aan mij. Als die oudste iets had, nou dan gilde hij moord en brand en wilde onmiddelijk beter zijn enz.

Ik heb hem banaan en appelsap gegeven, wat kan je nog meer doen? Las hier wel vaker van kinders met diarree.

Hoe heeft jouw zoon het met zijn gebroken arm? Veel pijn eraan?
Wat een gedoe op zaterdagavond en dan heb je nog 3 kinders thuis die je niet alleen kunt laten. :|

Terug naar “Archief”