Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:lammetje schreef:volgens mij is het bij ikea beter dan bij seats en sofas, daar zou ik dus écht nooit een bank kopen![]()
Dat had ik ook altijd geroepen.. Tot dat ik 35 zaken afgestruind had en niets naar mn zin kon vinden. Wij naar de s en s en de hele weg achtervolgd door zo'n man. Heel irritant. Ik zeg tegen mn toen nog vriend, kom op we gaan hier snel weg! Zie ik bij de uitgang mn bank staan zeg! 1750 euro!![]()
Uiteindelijk voor 1150 meegekregen omdat vriendlief steeds wegliep als hij het nog te duur vond. Ik schaamde me naar maar had wel mn favoriete bankie. En het is een heerlijke bank, vraag maar aan Smurffie![]()
We waren wel 6 a 7000 euro voor de inrichting kwijt, maar dat kwam voornamelijk door onze slaapkamer. Ga nooit meer naar Poortvliet. En de rest van de meubels bij de Winkelaer in Strijen, hele mooie zaak en grenen is niet zo heel duur opzich. Baal ik nu wel van want overal zitten deuken in.
lammetje schreef:welke broodmix gebruik je??? Wij hebben zo'n ding en int begin probeerden we van alles uit en hadden we er wel een paar die écht lekker waren, maar nu mislukt het vaker dan dat het goed gaatDUs ben je nog duur uit...
Smurffie schreef:3100 euro, dus das ook behoorlijk. Krijg daar wel weer de helft van terug van de belasting dus scheelt weer.
Zoveel heb ik ook betaald aan m'n studie..als ik zoveel terugkrijg van de belasting, spring ik echt een gat in het dak
lammetje schreef:500 euro voor een auto per maand? heb je dan een lease auto ofzo????
ik spaar van de kinderbijslag en die wordt weer meer bij een tweede kind. verder gebruik ik de kinderbijslag ook niet voor kleding ofzo, koop wanneer dit nodig is. Wat ik niet voor Sarah spaar, spaar ik zelf extra voor meubels en een nieuwe slaapkamer voor als ze straks ouder is. Ik wil mn kind wel wat mee geven als ze op zichzelf gaat wonen. Het is gewoon ontzettend duur en als je kind gaat studeren kan het weinig zelf sparen. Vind het dan leuk om wat te kunnen geven. Nu kunnen we het nog missen en merken we het nog niet.
lammetje schreef:ja zou kunnen, kom woensdag altijd te laat, is alles al weg. En smorgens heb ik geen zin
jep hierzo ookMarkie schreef:Nu werk ik gelukkig een stuk dichter bij huis en hoef ik niet meer naar Daphne te rijden. Scheelt dus ook weer een paar honderd kilometer per week.
kwebbel schreef:jep hierzo ookMarkie schreef:Nu werk ik gelukkig een stuk dichter bij huis en hoef ik niet meer naar Daphne te rijden. Scheelt dus ook weer een paar honderd kilometer per week.mijn man reed 110km per week om mij te halen en te brengen. Soms ging ik met de trein maar als het regende of sneeuwde kwam hij mij het liefst halen.
Dat 1.5 jaar volhouden... dat is me toch een aantal km'sgelukkig hoeft hij me alleen soms 2 km weg te brengen naar m'n werk voor een avond/nachtdienst
Markie schreef:Smurffie schreef:3100 euro, dus das ook behoorlijk. Krijg daar wel weer de helft van terug van de belasting dus scheelt weer.
Zoveel heb ik ook betaald aan m'n studie..als ik zoveel terugkrijg van de belasting, spring ik echt een gat in het dak
Je krijgt ongeveer 36% terug als ik het goed heb. Maar omdat ik zelfstandige ben krijg ik ook de btw á 19% terug, dus dan zit je al op 55%.
kwebbel schreef:pff zoveel voor de inrichting zegman mijn zus had een bank voor 2700 euro gekocht, daar hebben wij de hele inrichting voor gekocht, en dan alleen het bed niet meegerekend!!!
Wij waren ook eerst naar s&s geweest.. man wat een irritante kerel was dag zeg! Vreselijke machovent.. liep ons continue achterna en wilde ons zelfs een hogedrukreiniger erbij als we iets bij hem kochten! Desperate......uiteindelijk hadden we beloofd om terug te komen maar nooit gedaan. Hij zal wel gedacht hebben
ik vond het zo'n verschrikkelijke uitslover zeg.. bah!!
We zijn naar Hartog Wonen gegaan en daar hebben we onze woonkamer inrichting gehaald. Het bed en de eetkamertafelstoelen bij een lokaal zaakje. Klaar
Ik durf er ook geen olie op te doen: het onbehandelde teak vind ik juist het allermooiste wat er is. En ik doe de tafel gewoon met een natte doek schoonmaken, geen enkel probleem. Het kan volgens mij echt alles hebben. Hier ook geen kringen of deuken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten