Moderator: Moderafo's
Speedy schreef:Een vraag: kids van mij spelen op dit moment veel http://www.tankionline.com
Nu is er een nieuw spel waar ze hun interesse in hebben. Dat is http://game.worldoftanks.com
Kent iemand dat spel? En ik begreep dat je ook lokaal zaken moet installeren, maar dat is iets wat ik niet wil.
Weet iemand nog een andere tanksimulator wat voor kids eenvoudig te begrijpen is? (een gewoon spel dan)
Mortlach schreef:
Het is een MMORPG (massive multiplayer Online Role Playing Game) Veel mensen tegelijkertijd in het spel, en je kunt je 'personage' (in dit geval een tank) opwaarderen, waarschijnlijk door ervaringspunten te verzamelen. Ik weet het niet precies, aangezien dit soort spellen niet echt goed voor mij zijn. Ik weet trouwens wel wie de Nederlandse vertaling heeft gedaan
Ik ken wel mensen die het spelen, en die vinden het geweldig.
Wat is precies het probleem met lokaal installeren? Als je verder wilt dan alleen flash-spelletjes ontkom je daar toch niet aan.
Hangt er een beetje vanaf hoe oud je kids zijn, natuurlijk.
Speedy schreef:Weet je ook waarom degenen die je kent zo enthousiast over dat spel zijn?
Categorie waar ik iets voor zoek is 10-14 jaar.
Mortlach schreef:
Geen idee of het voor die leeftijd geschikt is. Je kunt kijken of er een demo of een gratis probeerperiode is.
Het is wel zaak om je kids erbij in de gaten te houden, al zeg ik dat voornamelijk omdat ik hopeloos verslaafd raak aan MMORPGs. En dan bedoel ik dus 80 uur per week aan zo'n spel zitten. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat heeft, -het grote deel van de mensen kan die spellen wel gewoon recreatief spelen- maar het is wel iets om goed in de gaten te houden en op tijd in te grijpen als het fout dreigt te lopen.
Speedy schreef:Dank je voor je tips en warnings! (Op zich verwacht ik nog niet een probleem, we hebben 1 gemeenschappelijke pc en ze hebben maar een half uur pc tijd.
Mortlach schreef:
Dan verwacht ik eerlijk gezegd niet dat World of Tanks een geschikt spel is. Ik vraag me serieus af of je in een half uur per keer ook maar iets kunt bereiken, maar weet dat dus niet zeker. Maar je kunt niet een spel stoppen en dan de dag daarna vanaf dat punt verderspelen.
Speedy schreef:Oh maar daar zijn kids heel slim in. Met een paar vriendjes gebruiken ze dezelfde login en dan overleggen ze wie en wanneer het gebruikt. Voor je het weet zitten ze in de top 10
Mortlach schreef:
Hahaha, World of Tanks in ploegendienst.
Speedy schreef:Yep, die gasten zijn al crimineel aan het worden. Want een jochie uit de klas die ziet te kijken wie er dan goed is en al veel uitrusting heeft en gaat vervolgens kijken of hij de login kan vinden. Als het hem lukt dan veranderd hij gelijk het password en deelt hij ze uit in zijn klas. Vervolgens hebben ze dan met 3 a 4 man een zware tank en vegen ze de boel samen schoon.
Ik heb aangegeven dat ik dat neit wilde hebben, geen crimineel gehack im house!
Mortlach schreef:
Nee, dat kan ik me voorstellen. Zo'n gedeeld systeem is best handig, tot er inderdaad iemand komt die er misbruik van maakt en het wachtwoord verandert. Die wachtwoorden hebben ze niet voor niets uitgevonden...
Speedy schreef:In ieder geval wordt de druk hier thuis groter om dat tankspel er op te zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten