Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 jun 2007 10:03

rosalie83 schreef:
Smurffie schreef:
'k Ben een paar weken behoorlijk ziek geweest en nu zie je die botten in je hals weer fatsoenlijk (hoe heten die ook al weer Neutral )

Slotje....eh, sleutelbeen :wink:

Oh ja, hahaaaa dat bedoel ik :)

jamillah schreef:Toen ik herbalife gedaan hebt moest ik het ook doen. Ik dacht dat ik de plaatsen aardig onthouden had:

Hals/ borsten/ taille/ buik/ heupen/ bovenarmen/ bovenbenen. Klopt dat?

Ja die plaatsen, en ook nog precies onder je borsten.
Nou man, dat is dan echt veel, super man! Maar dat is toch wel 2 maten denk ik?

Ja, soms. Ik droeg 40 maar had van boven soms 42 nodig. Nu pas ik weer met gemak in 38! Heb een paar rokken bewaard met het oog op: "die wil ik ooit weer passen" en die pas ik ook weer nu :D

Klein nadeeltje. Mn gevel is tegenwoordig een geveltje. 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 10:08

jamillah schreef:Ja, soms. Ik droeg 40 maar had van boven soms 42 nodig. Nu pas ik weer met gemak in 38! Heb een paar rokken bewaard met het oog op: "die wil ik ooit weer passen" en die pas ik ook weer nu :D

Ja, cool hè! Ik heb inderdaad ook rokjes en broeken die ik nu gewoon weer aankan! :P

jamillah schreef:Klein nadeeltje. Mn gevel is tegenwoordig een geveltje. 8)

Ohwww zoooo herkenbaar *huilt zachtjes*

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 jun 2007 11:50

Smurffie schreef:
'k Ben een paar weken behoorlijk ziek geweest en nu zie je die botten in je hals weer fatsoenlijk (hoe heten die ook al weer Neutral )

Slotje....eh, sleutelbeen :wink:
:mrgreen:

ik heb op moment ook weer maat 38. Geloof dat het de middelbare school was toen ik dat voor het laatst aan kon.
opzich wel lekker. Blijf verder gewoon op gewicht.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 jun 2007 11:51

rosalie83 schreef:

opzich nog wel gevel maar wel een slappe gevel. Zo vreselijk

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 jun 2007 12:01

Gerdien B. schreef:
rosalie83 schreef:

Ja hé, zou je daar ook oefeningen voor hebben?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 jun 2007 12:05

ik heb geen idee, maar lijkt mij eigenlijk niet.

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 21 jun 2007 12:13

mm das inderdaad wel vervelend. bij mij blijft het vet daar wel zitten. net als in mijn onderbuik. mijn bovenbuik is nu wel weer gewoon. maar dat lage zwembandje wil niet weg...
denk dat het oefeningen doen wordt... :cry:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 13:10

jamillah schreef:
Gerdien B. schreef:
rosalie83 schreef:

Ja hé, zou je daar ook oefeningen voor hebben?

Nou, bij mij niet slap, maar gewoon wat kleiner :( :mrgreen:

Oefeningen kan wel, dan train je je borstspieren, maar ja in het 'vet' zitten nou eenmaal geen spieren.

Oefening kan zijn: hou je handen plat tegen elkaar aan voor je borst en druk ze tegen elkaar. Doe dat een paar keer achter elkaar en een paar keer op een dag. Het schijnt te helpen 8)

Overigens, als je in het geheel bent afgevallen valt het vaak niet eens op dat de boel wat kleiner is, want ook onder je borsten en op je buik ben je dan vet kwijt :P :mrgreen:

*Girly*
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor *Girly* » 21 jun 2007 17:19

dorine88 schreef:mm das inderdaad wel vervelend. bij mij blijft het vet daar wel zitten. net als in mijn onderbuik. mijn bovenbuik is nu wel weer gewoon. maar dat lage zwembandje wil niet weg...
denk dat het oefeningen doen wordt... :cry:

dat heb ik dus ook...het onderste zwembandje blijft zitten...baal er ook zo van! maar dr is wel goeie training voor....heb k laatst gezien ;-)
btje lastig uit te leggen...maar zal n poging doen: ('t moet eigks met 2 personen...)
- je gaat op de grond liggen...zorg dat je helemaal plat ligt, de 2e persoon zet de neus van z'n schoenen tegen/onder je schouders.
- je gooit je benen omhoog, de 2e persoon pakt je benen en gooit ze bijv. 2x naar links (naar beneden dan he :-P ), 2x rechts, 2x 'recht', etc. zo kan je dat telkens afwisselen...en hoe vaker je 't doet, hoe langer je 't volhoud natuurlijk, want in 't begin is t zwaahaar....dat kan ik je verzekeren :lol:

tis btje vaag uitgelegd...maar 'k weet ff nie hoe ik 't beter kan doen ;-)
zag 'm in de sportschool, maar kan 'm zelf vrijwel niet oefenen omdat 'k t dan al1 moet doen, en das dan toch weer wat lastiger he!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 21 jun 2007 17:49

dat klinkt wel erg effectief, dank je voor de uitleg. k ga het vanavond eens proberen. miss kun je het ook zelf doen. het lijkt volgens mij erg op 'de kaars' van turnen. maar dan beweeg je van links naar rechts enzo.

t zal er wel erg leuk uitzien 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 jun 2007 22:29

Wat bij mij ook echt enorm helpt is het zwemmen. Ik heb in mijn hele leven nog niet zo'n gespierde buik gehad :) En nu ik weer lijn, zie ik ook dattie echt steeds dunner wordt. Eerst wastie alleen heel gespierd, nu ook nog kleiner. En dat is heerlijk :)
Beetje jammer dat het vet nu meer op mn heupen zit, maargoed, Sonja helpt me er wel mee ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 jun 2007 18:06

Lieve help en ik moet 10 kilo afvallen. Hoe o hoe. Ik heb al heel de dag honger geleden en heb een verschrikkelijk gammel en leeg gevoel,
:cry:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 jun 2007 19:24

pol schreef:Lieve help en ik moet 10 kilo afvallen. Hoe o hoe. Ik heb al heel de dag honger geleden en heb een verschrikkelijk gammel en leeg gevoel,

Ik zag dat je over Sonja Bakker begonnen was.. Dat werkt. Echt waar. Als je honger hebt neem dan een appel, of twee, of een groot glas water. Je hoeft je echt absoluut niet gammel en leeg te voelen! Succes! :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 jun 2007 20:02

jamillah schreef:
pol schreef:Lieve help en ik moet 10 kilo afvallen. Hoe o hoe. Ik heb al heel de dag honger geleden en heb een verschrikkelijk gammel en leeg gevoel,

Ik zag dat je over Sonja Bakker begonnen was.. Dat werkt. Echt waar. Als je honger hebt neem dan een appel, of twee, of een groot glas water. Je hoeft je echt absoluut niet gammel en leeg te voelen! Succes! :wink:

Maar met Sonja Bakker moet je eerst een boek aanschaffen en dan hfdst. voor hfdst afwerken ofzo?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 jun 2007 20:19

Ja klopt, het boek kost dacht ik 13 euro ofzo, ben je bijna jarig? :wink:

En dan staan er 9 weken in met dag voor dag het ontbijt-tussendoor-lunch-tussendoor-diner-'savonds. Je bent dus de hele dag kleine maaltijden aan het eten en daardoor is het zo goed vol te houden. Het is ook heel gevarieerd en er staat ook iedere week een recept. En tussendoor staan in het boek nog allerlei weetjes en tips.

Het zijn geen vreemde dingen en het is allemaal gewoon te koop in de supermarkt.

Terug naar “Archief”