Ben van plan na de vakantie echt te stoppen, denk dat ik er iets op ga smeren zodat hij het vies vind. Iemand nog tips?
Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:Na 2 jaar ben ik klaar met de bv... maar zoonlief totaal nietBen bezig met afbouwen, maar soms is het weer zo handig dus dan schiet het erbij in en drinkt hij weer heel vaak.
Ben van plan na de vakantie echt te stoppen, denk dat ik er iets op ga smeren zodat hij het vies vind. Iemand nog tips?
ajl schreef:Zijn er trouwens dames die ervaring hebben met bv geven en actief sporten, zoals hardlopen ofzo? Ik wil nl wel weer aan de slag met sporten, maar wil ook niet dat mijn voeding daardoor enorm terug gaat lopen. Ik begreep nl dat dat een gevolg van het sporten kan zijn. Iemand ervaring of tips?
ajl schreef: Ik weet niet zo goed wat ik hieraan moet doen, behalve aanleggen en drinken. Iemand nog tips?
Afgelopen week voor het eerst een flesje afgekolfde melk gegeven, niet zo'n succes. Hij weigert uit een fles te drinken. De andere kids hadden rond de 6 weken er geen enkele moeite mee. Grrr, ik krijg het al spaans benauwd bij de gedachte dat hij niet uit een fles wil drinken en het werk dat er over ruim een maand aankomt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten