Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor Memmem » 29 apr 2011 13:09

Beterschap met Matteo

Grappige Michael, blijft hij verder wel rustig kijken?

Knappe kids die zindelijk zijn of nog bezig zijn.
Hier dragen/droegen de kinderen meestal katoen, het werk valt mij reuze mee. Ben benieuwd wanneer J er een hekel aan gaat krijgen eerder werkt zindelijkheidstraining volgens mij niet zo goed. Misschien dat ik in de zomer haar eens laat lopen in alleen een luier zonder plastic ofzo maar dan moet ikzelf er ook wel zin in hebben.

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 29 apr 2011 13:15

Ik laat H ook gewoon zonder lopen. Pas heb ik nog gezegd, als hij 3 is, gaat ik het proberen. Maar zoals het nu lijkt, is hij zindelijk voor hij 3 is, heerlijk! Maar goed, hij slaapt tegelijkertijd ook niet meer 's middags. Hij komt van bed af met de boodschap dat hij groot is. Dus is laat hem maar lopen en 's avonds is hij goed moe en maakt een lange nacht, ook wel heerlijk.. Maar is mis m'n vrije uurtje 's middags wel een beetje..

Laura, ik maak me niet zo druk om wat ze kunnen.. Leeftijd zegt niet alles. Je merkt vanzelf wanneer een kind aan iets toe is.. de maatschappij is al prestatiegericht genoeg...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 29 apr 2011 14:04

Ik heb Timon toen hij net 3 was ook een paar dagen ieder kwartier op het potje gezet. Toen ging hij zelf aangeven wanneer hij moest plassen, en inmiddels kan hij het erg lang ophouden. Ik heb nog nooit ergens in een winkel op zoek gemoeten naar de wc, hij houdt het altijd op tot we thuis zijn. 's Nachts is hij sinds een week ofzo ook steeds droog, alleen poept ie z'n luier vol zodra hij wakker is. We hopen maar dat hij dat ook snel op de wc gaat doen, lijkt me heerlijk om van die vieze stinkluiers af te zijn :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 apr 2011 14:11

Memmem schreef:Beterschap met Matteo

Grappige Michael, blijft hij verder wel rustig kijken?

Knappe kids die zindelijk zijn of nog bezig zijn.
Hier dragen/droegen de kinderen meestal katoen, het werk valt mij reuze mee. Ben benieuwd wanneer J er een hekel aan gaat krijgen eerder werkt zindelijkheidstraining volgens mij niet zo goed. Misschien dat ik in de zomer haar eens laat lopen in alleen een luier zonder plastic ofzo maar dan moet ikzelf er ook wel zin in hebben.

Hij vond de paarden erg mooi, en de motors. Toen hij de jurk zag met sluier die opgetild werd zei hij: Ooohhh, mooie tent! :mrgreen:

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 29 apr 2011 15:23

Haha, echt een leukerd.. Laat de nieuwe prinses het maar niet horen..

Haai, ik zet hem juist niet iedere keer op de wc, maar wacht tot hij zich meldt. Ik vraag het wel af en toe. Net nog, maar hij is druk aan spelen en zegt : ik kom echt wel! We wachten af... 's Nachts is hij nu ook droog, maar geef hem voor de zekerheid nog wel een pamper om. Gisteren mocht ik hem "helpen" met de grote boodschap. Hij kneep in m'n handen, hoofdje tegen me aan, spannend, maar was erg trots dat hij het gedaan had. Diepe zucht van opluchting, dat dat ook weer gebeurd was.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 apr 2011 15:54

LauraC schreef:Hij vond de paarden erg mooi, en de motors. Toen hij de jurk zag met sluier die opgetild werd zei hij: Ooohhh, mooie tent! :mrgreen:

Ik heb ook met zoonlief uitgebreid gekeken, de hele dag stond de BBC aan. Hij vond het reuze-interessant. De paarden vond hij mooi, hij vond het ook erg leuk, dat Sinterklaas er was en hij meende zelfs ergens twee zwarte pieten te ontwaren. De toeters in de kerk vond hij het leukst, maar bij het zingen van het koor vroeg hij: "mama, waar is het drumstel nou?" Dit werd gevolgd door een drumsessie voor de tv. Van het gezang heb ik dus niet zo veel meegekregen 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 apr 2011 16:41

Zo, straatfeest ook weer achter de rug. Ik ben kapot :mrgreen: Hij vond het leuk. Overigens wel twee keer in zijn broek gepoept...hij had al 48 uur niets gedaan dus dan moet het er toch een keer uit.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 mei 2011 06:31

wat een rust hier...

Mooie koninginnedag gehad allemaal met de kindjes? Hier naar de vrijmarkt geweest, voor 5 euro een hoo pnieuw speelgoed, en ze is al twee dagen zoet geweest :lol:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 mei 2011 08:16

wat kan een knuffel zoeken frustratie opleveren. Schrik ervan hoeveel mensen vragen op marktplaats voor een gekregen knuffel. Sommige mensen willen echt overal hun slaatje uit slaan. Schandalig. En als je ze mailt met de vraag wat ze willen hebben voor de gratis gekregen knuffel krijg je een boze mail terug! ](*,)

tja.. we koesteren deze maar extra, zijn naam en telefoonnummer al geschreven op het lijf, en nu hopen dat hij hem in eerste instantie niet kwijtraakt. Tja, anders moet ik er toch maar wat duurder aan :oops: :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 mei 2011 11:08

:|
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 05 mei 2011 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 mei 2011 21:10

ik had vanmorgen tegen Matteo gezegd dat hij niet met water mocht spelen.... zie ik ineens iemand voorbij het raam gebukt sluipen... kijk ik stiekem... zie ik daar Matteo lopen, al kijkend of ik hem niet zie... met een bakje met water in zn hand... :mrgreen: :lol: ach nou ja ik heb em maar lekker gelaten.. ik dacht laat hem ook maar eens een keer ondeugend zijn 8-[ :wink: hij heeft zich prima vermaakt

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 mei 2011 21:31

:lol: Leuk, van die stiekeme acties!
Enne, leuke foto's!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 04 mei 2011 21:27

Even een denkertje delen.... Vanaf het begin krijgen de kleintjes natuurlijk druppeltjes vit. D. Blijven jullie die geven of geef je tabletjes? Wij geven bewust nog de druppeltjes omdat ik bang ben dat ze de tabletjes als snoepjes gaat zien en het blijven natuurlijk medicijnen. Ben benieuwd hoe anderen het doen met vit. D?

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 04 mei 2011 21:31

Schipje, ik geef wel pilletjes. Ze vindt ze inderdaad heerlijk, maar ik noem ze dus wel pilletjes en niet anders. Ik zou ze niet buiten de maaltijd om geven. Overigens slikt mijn man een hele serie pillen, dus denk dat ze er zo zeker wel mee bekend raakt en leert dat het geen snoepjes zijn.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 mei 2011 21:41

Hier ook iedere morgen tijdens het aankleden '1 tabletje' vit D
Time flies when you have none!

Terug naar “Archief”