Nog een paar weken. Dan komt het tweede nummer naar ons toe

Ik heb de kriebels

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:hoeveel kinderen zouden jullie willen adopteren?
Galateia schreef:ajl schreef:hoeveel kinderen zouden jullie willen adopteren?
Zoveel als 1. de kinderen zelf toelaten, 2. ons budget het toelaat.
1: na elk kind is de situatie weer anders. Misschien heeft kind nummer 2 wel zo'n heftige achtergrond, dat ons gezin compleet is, omdat het voor het kind te veel zou zijn als er een broertje/zusje bij komt. Dus: geen idee.
2: adoptie kost een vermogen en dat moeten we wel kunnen opbrengen.
Diep van binnen adopteren we er het liefste minimaal 3. Daarna moeten we kijken, wat financieel nog haalbaar is. Manlief denkt, dat een vierde ook nog net haalbaar is. maar je weet ook niet precies van tevoren hoe duur de reis gaat zijn. Bij onze zoon waren we 4 weken weg, maar dat hadden er ook 8 kunnen zijn. Verder zoals gezegd: wellicht dat kind nummer 2 ons gezin compleet maakt. We zullen wel zien.
Galateia schreef:ajl schreef:hoeveel kinderen zouden jullie willen adopteren?
Zoveel als 1. de kinderen zelf toelaten, 2. ons budget het toelaat.
1: na elk kind is de situatie weer anders. Misschien heeft kind nummer 2 wel zo'n heftige achtergrond, dat ons gezin compleet is, omdat het voor het kind te veel zou zijn als er een broertje/zusje bij komt. Dus: geen idee.
2: adoptie kost een vermogen en dat moeten we wel kunnen opbrengen.
Diep van binnen adopteren we er het liefste minimaal 3. Daarna moeten we kijken, wat financieel nog haalbaar is. Manlief denkt, dat een vierde ook nog net haalbaar is. maar je weet ook niet precies van tevoren hoe duur de reis gaat zijn. Bij onze zoon waren we 4 weken weg, maar dat hadden er ook 8 kunnen zijn. Verder zoals gezegd: wellicht dat kind nummer 2 ons gezin compleet maakt. We zullen wel zien.
Galateia schreef:@Anne80: onze leeftijd zal het probleem niet zijn. Ik ben 28 en mijn man is 31.
Anne 80 schreef:Galateia schreef:@Anne80: onze leeftijd zal het probleem niet zijn. Ik ben 28 en mijn man is 31.
Wij zijn ongeveer van dezelfde leeftijd. Maar na 1 procedure ben je zo een aantal jaren verder.
Schipje schreef:Wat is de maximale leeftijd om te adopteren? Van de ouders bedoel ik
Schipje schreef:Nog maar netHet valt me mee, ik vind het nog best 'oud', ik dacht weleens gehoord te hebben dat je ergens in de 30 moest zijn max.
Was even benieuwd, bedankt.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 74 gasten