Huis kopen!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

linde
Kapitein
Kapitein

Re: Huis kopen!

Berichtdoor linde » 02 feb 2011 00:33

Merisja schreef:
kwebbel schreef:@Daatje: hoe weet jij waar ik woon ??????

:mrgreen: Ik weet ook waar jij woont, Kwebbel... Door je posts is voor iemand die een klein beetje bekend is in Maarssen prima te achterhalen waar je woont. Misschien is dat bij Daatje ook wel het geval.

Inderdaad :wink:
PaSaP Hoogh!!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 feb 2011 08:29

dat snap ik nog niet want ik heb niet opgegeven in welke wijk of gedeelte van Maarssen ik woon. Dus dan mag je je "techniek" alsnog verraden. Als iemand zeg dat ie in Ede woont dan weet ik er nog niets van en zelfs niet als ie foto's laat zien. Bovendien heb ik wel betere dingen te doen om uit te vinden waar iemand woont.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 02 feb 2011 08:32

@Kwebbel: zie PB

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 feb 2011 09:12

vanaf vandaag hou ik m'n klep op refoweb, ik vind het bijzonder eng dat mensen hier bij mij naar binnen kunnen kijken en de moeite nemen om mijn huis te bekijken. Ik denk dat ik met m'n honkbalknuppel onder m'n kussen ga slapen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 feb 2011 09:20

Nou nou Kwebbel, dat is wel heftig.

Je hebt verteld dat je in Maarssen woont. In een benedenwoning. Je showt foto's van je nieuwe keuken en je nieuwe tuin. Ik kijk op funda, maarssen, benedenwoning die net in de verkoop staat, foto's die jij op refoweb hebt gezet matchen met de foto's op funda. En vola, gevonden! Als je dit soort dingen niet wilt dan is het verstandig om niet te veel op internet te vermelden.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 feb 2011 09:22

@Kwebbel ik had ze ook al bekeken hoor :oops: Hopelijk kunnen jullie je huis snel verkopen suc6 er mee!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 feb 2011 09:29

Daatje123 schreef:Nou nou Kwebbel, dat is wel heftig.

Je hebt verteld dat je in Maarssen woont. In een benedenwoning. Je showt foto's van je nieuwe keuken en je nieuwe tuin. Ik kijk op funda, maarssen, benedenwoning die net in de verkoop staat, foto's die jij op refoweb hebt gezet matchen met de foto's op funda. En vola, gevonden! Als je dit soort dingen niet wilt dan is het verstandig om niet te veel op internet te vermelden.
Dat is mijn eigen fout geweest. Ik had die foto's er nooit neer moeten zetten. Voor t zelfde geld zit hier een "verkeerde" tussen.... Je moet zo oppassen wat je neerkwakt op internet want iedereen kan blijkbaar alles opzoeken. DAT vind ik eng. En ik begrijp ook echt niet dat mensen de moeite nemen om de foto's op te zoeken en dan te matchen. En ook allemaal onthouden en/of opzoeken waar ik woon en hoe de keuken in elkaar zit!! Ik zeg alleen dat ik dat nooit zou doen. Ik heb wel wat beters te doen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 feb 2011 09:40

kwebbel schreef:

Dat is mijn eigen fout geweest. Ik had die foto's er nooit neer moeten zetten. Voor t zelfde geld zit hier een "verkeerde" tussen.... Je moet zo oppassen wat je neerkwakt op internet want iedereen kan blijkbaar alles opzoeken. DAT vind ik eng. En ik begrijp ook echt niet dat mensen de moeite nemen om de foto's op te zoeken en dan te matchen. En ook allemaal onthouden en/of opzoeken waar ik woon en hoe de keuken in elkaar zit!! Ik zeg alleen dat ik dat nooit zou doen. Ik heb wel wat beters te doen!

Dat jij dat niet doet kan. Maar ik werk op een makelaarskantoor en wij krijgen elke dag het nieuwe aanbod te zien. En dat zie ik. Foto's van woningen onthoud ik, dat is toch een stukje werkgerelateerd. Ik heb hier eigenlijk heel erg weinig tot geen moeite voor hoeven doen. Inderdaad, opletten wat je op internet zet!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 02 feb 2011 09:41

Je kunt evt. wel foto's plaatsen, maar dan kun je beter niet je woonplaats vermelden. Dan wordt het al een heel stuk moeilijker. Nou ja, als jullie huis verkocht wordt en jullie verhuizen naar een ander huis dan kun je weer een nieuwe start maken wat dat betreft :wink:.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 feb 2011 09:49

kwebbel schreef:

Zo zie je maar dat je nooit te oud bent om te leren maar ik heb echt niet hoeven zoeken binnen 3 klikken heb je het al gevonden hoor.
Maar als je het zo eng vindt snap ik niet dat je je huis op funda zet iedereen kan dat zien ook mensen die niet op refoweb zitten.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 feb 2011 10:39

het leek mij gewoon eng omdat mensen binnen een paar klikken je huis kan bekijken en dat ook nog tegen mij zeiden! Maar puur mijn eigen gevoel, ik kan dat niemand uitleggen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 feb 2011 10:46

Ik snap het wel dat het eng overkomt, maar jij ben erg vrij met het verstrekken van informatie over jezelf, werk en familie :wink:. Zo is heel veel te achterhalen.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 02 feb 2011 12:01

@ Kwebbel: het gaat er helemaal niet om dat ik even lekker op zoek ben geweest waar jij woont 8) Ik ben bekend in het gedeelte van Maarssen waar jij het in je postings wel eens over had, oa het winkelcentrum. En tja, als je zegt dat je daar vlakbij woont èn in wat voor soort huis je woont, dan is de link natuurlijk snel gelegd :D

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 feb 2011 14:22

ja nu begint het kwartje wel te vallen :-oo ik ben trouwens niet de enige die erg vrij is met foto's plaatsen hoor
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 02 feb 2011 14:44

Er zullen er ongetwijfeld meer zijn, af en toe zelfs linken naar funda e.d. Op zich geen probleem, hoeft ook weer niet eng en gevaarlijk te zijn. Die keus moet iedereen zelf maken, maar dan weet je dat mensen die lezen soms wel veel van je weten..

Maar het is hier offensief tegen jou ofzo hoor... Hopelijk verkopen jullie je huis snel en vinden jullie elders een mooi huis!

Terug naar “Archief”