Vis vind ik lekker, en 't is ook gezond. Zolang er maar geen graten in zitten ...
Vandaag heb ik nog een zelfgemaakte salade op met tonijn in olie er doorheen, dressing, tomaatjes, croutons, kaas ... heerlijk!
Moderator: Moderafo's
dat is het enige wat ik ook niet lekker vind om te ruiken.... kzou best op een boerderij willen wonen maar dan gier ik nietCaptainCaveman schreef:DonWoozy schreef:de frisse boeren lucht is juist lekker man!! Dan ruik je tenminste het platteland precies hetzelfde als de HEERLIJKE zeelucht!
Vind je? Nu de boeren weer gegierd hebben verschil ik daarin dan toch erg van mening met je.
liefie schreef:mossels zijn absoluut niet glibberig hoor dat zijn oesters! en die zijn ook erg lekker!
je weet niet wat je mist!
Jo'tje schreef:Funlover: 3 of 4 keer per week vis eten.. dat is toch verschrikkelijk duur?!
Om even op het laatste terug te komen, ik weiger met zout te koken. We eten tegenwoordig al genoeg zout, meer dan genoeg zelfs en ik heb er gewoon een hekel aan. je leert vanzelf ook dingen zonder zout lekker te vinden.Funlover schreef:L'être extraterrestre schreef:Ik kreeg pas uitgebreide complimenten vanwege mijn aardappelpuree.Ik weet niet of iemand anders nog een lekker recept heeft (ik lust aardappels zo echt niet, alleen met veel jus en dat is ongezond)?
Ligt er aan hoe je jus maakt...??!!L'être extraterrestre schreef:Ik doe in ieder geval gewoon melk, klontje boter en nootmuskaat er doorheen. Dan merk je vanzelf als je gaat stampen of het goed is...
Het is ook heerlijk om gedroogde italiaanse kruiden erdoor te doen.
Of nog een beetje paprikapoeder.
Wij doen thuis iig: Paprikapoeder, nootmuskaat, klontje boter, melk en strooibouilon. Dan is hij ook vreselijk lekker. (Oh ja je kookt de aardappels in zout. En daarna doen we er ook nog wat peper bij als we stampen.
Zelf experimenteer ik nog al eens met wat gedroogde kruiden. Ook lekker....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten