vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 05 jun 2007 10:10

offtopic: Collateral moet schrijver worden.
Auf Wiedersehen!

sela

Berichtdoor sela » 05 jun 2007 10:27

plots zagen ze het. in de kist lag een luie antilliaan te snurken. de planken deinden zachtkens mee.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 05 jun 2007 10:28

Hoewel de laatste flessen tussen de Granny Smith appels rolden, kwam de supermarktmedewerker niet helpen. Hij bleef gewoon staan kijken, zonder iets te doen. Ja, af en toe knipperde hij met zijn ogen.

The_hacker91
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor The_hacker91 » 05 jun 2007 20:18

'Ik bespeur activiteit!' schreeuwde de fruitarts, terwijl hij met een stethoscoop naar de hartslag van de appel luisterde. Verbouwereerd begon één van de omstanders de vogeltjesdans te fluiten. Alsof zoiets niet iedere dag gebeurde...

[S]
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor [S] » 05 jun 2007 22:28

Ik werd compleet verblind door het licht! Daar was het. Ja hoor. Dan moest nu toch het licht komen? Opeens zag ik niks meer, en als ik niks meer zag dan… Als het lampje maar uit zo gaan, dat zou betekenen dat het licht weer kwam. Daarop focussen was niet moeilijk want het was het enige dat ik op dat moment kon zien. Hoe dan ook, het brandde nog steeds fel. Het was zo’n rood lampje, een “ledje” heet dat geloof ik. Het wachten was tot dat verschrikkelijke lichtje uit was.
Afbeelding

sela

Berichtdoor sela » 05 jun 2007 22:30

toen het uit was stormden de olifantjes naar binnen. er was nog plaats. ook voor het roze olifantje.
weldra zouden de pinguins komen.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 05 jun 2007 22:55

Ggggg......gggggg......gggggg......gggggg

Vierentwintig snurkende pinguins passeerden de revue zonder dat ze daar erg in hadden. Één had nog een zwart vlinderstrikje om omdat hij tijdens zijn werk als ober in een tweesterrensnackbar in de gaten kreeg dat hij de revue weldra zou gaan passeren. Dat hij het überhaupt haalde was een wonder, maar het vergeten van het uitdoen van zijn werkkleding was des pinguins, dus niemand keek raar op.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 06 jun 2007 07:07

De koster ontwaakte gillend uit zijn droom waarin hij de mannenbroeders als pinguins de kerk binnen zag wandelen en hij zich vervolgens bruut uitleefde op de vrouw met het bontje dat hij voor een zeehond aanzag.
Waar hij die knuppel vandaan haalde kon hij niet meer achterhalen.
Droomanalyse was zijn ding niet. Wel vulde hij terstond zijn Greenpeacecodicil in.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 06 jun 2007 08:27

slechtebillenmoederblabla!! Schelden op dat jong kon nog.
In kanaleneiland is dat soms nodig. Maar in BanglafloefloeDash daarentegen . . . .

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 jun 2007 10:03

Rustig stiefelde ik zachtkens in mijn Bommeltjes over het práchtige overstap-station Deventer (Onder westerlingen vast bekend als, Station D-Centraal). Mijn blik viel op een manspersoon dewelke zat te lezen in een klein boekje, het was in van mijn vrienden en dus stapte ik op hem af.

'Goedenavond, broeder' sprak ik op het moment dat ik in zijn blikveld trad (welke zeer beperkt is, bij het lezen van dat soort boekjes). De manspersoon schrok op uit zijn boek, en glimlachte van oor tot oor, stond op en sprak de legendarische woorden 'Goedenavond, broeder, kijkt u eens wat een prachtig werkje ik nu weer lees'. En liet mij een rood-kleurig boekje zien. Mijn hartje ging al sneller kloppen, wat was dit? Het Rode Boekje? Van Onze Geliefde Vriend Mao? Of misschien het Vrijgemaakte Rode Boekje?

Helaas, er stond met grote letters op 'Lof van het conservatisme, Bart Jan Spruyt'. Dit gebeurde allemaal in een punt des tijds, in die zelfde punt des tijds paradeerde een dame breed grijzend achter ons langs (in skeeleroutfit). Ik kende haar niet, mijn beminde broeder evenmin. Ze keek nog twee maal grijzend naar ons, ze zou ons wel grappig hebben gevonden.

Want waar in onze maatschappij spreken twee jongelingen elkaar nog aan met 'broeder' om daarna een gesprek te beginnen met de woorden 'kijkt u eens, wat prachtig werkje ik nu weer lees'..

Groet,

Broeder Raido
Wie een vreemd verhaal/idee wil lezen kan surfen naar mijn weblog:

http://thesolitaryshell.blogspot.com/20 ... aas-1.html
http://thesolitaryshell.blogspot.com/20 ... aas-2.html
http://thesolitaryshell.blogspot.com/20 ... aas-3.html

Ik zoek nog naar een deel vier of een uitbreiding van deel 3, misschien kom ik nog op meer vage ideeën maar een ieder die zich geroepen voelt, mag natuurlijk meewerken :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

FV
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FV » 06 jun 2007 10:43

Plots huppelden hazen om de mannenbroeders heen. De reisgids stond op en sprak: wilt u een leuke route? Ga dan via de Dapperstraat naar Gilead, en wie weet komt u onderweg naar Malacandra Awater nog tegen.
Maar dat was niet genoeg. Het was nooit genoeg. Immers, waar vormen zich dan de verzen?
"De beste manier om een probleem op te lossen is de humor ervan te ontdekken."
- Arthur C. Clarke -

RECI-TATIVO
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor RECI-TATIVO » 06 jun 2007 10:45

'Tussen de rotsen en op wegen en in stegen,' dacht de pompelmoes kwekende dichter toen hij een keitje over straat trapte.

FV
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FV » 06 jun 2007 10:52

Toch was hij niet tevreden met het metrum. Hij probeerde het overnieuw en overnieuw en overnieuw, zich niet realiserend dat herhaling studie is - zo zijn omstanders herinnerend aan het adagium van scheikundeleraren en dominees.
"De beste manier om een probleem op te lossen is de humor ervan te ontdekken."
- Arthur C. Clarke -

sela

Berichtdoor sela » 06 jun 2007 10:54

Het werd een meezinger. weldra golfde er krachtig geluid voort. hoger, hoger. de slurfen torende boven de massa uit.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 06 jun 2007 10:56

Waarom was alles paars?

Terug naar “Archief”