Tja, nodig niet nee, maar als ze zo huilt als ze die fles niet krijgt, dan geef ik liever gewoon die fles.
Frederiek heeft maaaaanden gehuild als ik haar in bed legde, altijd standaard. Dat was na een paar minuten over en dan sliep ze. Ik ben al dolblij dat ze tegenwoordig gewoon gaat slapen of gaat kletsen als ze in bed ligt. Dus die laatste fles, ook alstie pas 's nachts komt, geef ik dan maar met liefde. Sowieso is ze toch al niet de zwaarste, dus kan ze het prima gebruiken. En eigenlijk vind ik het ook niet echt goed dat ze maar 300 ml op een dag drinkt . Dus die laatste fles vult het nog even aan tot een halve liter (al is dat nog niet echt geweldig).
Als ik weiger die fles te geven dan gaat ze echt brullen, en hoewel ik ook echt geen halve zachte ben, meer dan 5 minuten non-stop huilen vind ik echt onnodig, dan ga ik sowieso naar haar toe.
Vandaag is ze voor het eerst echt naar het kdv geweest. door mijn nieuwe werk en gastouder die 2 dagen de max vindt om op te passen is het tijdelijk even niet anders. Maar ze vond het geweldig, volgens de leidsters. Ze schijnt zo makkelijk te zijn bij anderen. Da's altijd heerlijk om te horen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...