Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Wij hebben ook meubels van Leen Bakker. Stevig hoor! Maar verschilt misschien wel per serie?
En tsja, misschien is het over 10 jaar wel een beetje versleten. Maar dat mag dan ook voor die prijs.
We hebben nu een hele set (die goed in elkaar zit!) voor de prijs waar in andere zaken alleen maar een dressoir te krijgen is.
Als we nog eens verhuizen tussendoor of er over 10 jaar op uitgekeken zijn ofzo dan kunnen we er ook wat makkelijker afstand van doen
-Judith- schreef:Ha! Ik had leuke meubels gezien bij Leen Bakker, maar ik kreeg van meerdere mensen te horen dat het niet verstandig was om daar meubels te kopen, omdat het niet zo stevig schijnt te zijn...Dus ik heb even op Marktplaats rond lopen neuzen, en nu ben ik nog veeeel leukere meubels tegen gekomen...Prijs is nóg leuker, nu moet ik alleen m'n vriend nog zo gek zien te krijgen dat 'ie er 135 kilometer voor wil rijden...Al maakt de prijs natuurijk heel veel goed, als de meubels echt zo mooi zijn als ze er op de foto uit zien!
We gaan zaterdag trouwens de keuken uitzoeken, hoogstwaarschijnlijk bij de Ikea! Heb er zin in!![]()
Marnix schreef:-Judith- schreef:Ha! Ik had leuke meubels gezien bij Leen Bakker, maar ik kreeg van meerdere mensen te horen dat het niet verstandig was om daar meubels te kopen, omdat het niet zo stevig schijnt te zijn...Dus ik heb even op Marktplaats rond lopen neuzen, en nu ben ik nog veeeel leukere meubels tegen gekomen...Prijs is nóg leuker, nu moet ik alleen m'n vriend nog zo gek zien te krijgen dat 'ie er 135 kilometer voor wil rijden...Al maakt de prijs natuurijk heel veel goed, als de meubels echt zo mooi zijn als ze er op de foto uit zien!
We gaan zaterdag trouwens de keuken uitzoeken, hoogstwaarschijnlijk bij de Ikea! Heb er zin in!![]()
Dat is natuurlijk ook leuk.Ben benieuwd of het lukt!
Ik ben trouwens benieuwd wie beweert dat de meubels van Leenbakker niet goed zijn. Zijn dat mensen die er echt ervaring mee hebben of die denken: Zo goedkoop, dat is vast niet goed?
Natuurlijk is het kwalitatief minder dan een dressoir van 1000 euro... maar die dingen gaan echt niet zomaar kapot. En misschien is hij na 10 jaar wel een keer aan vervanging toe, maar allicht wil je tegen die tijd ook wel eens wat anders. Die hele dure meubels vervang je misschien minder snel omdat ze zoveel hebben gekost. Anyhow, die eetkamertafel, salontafel en het dressoir zijn echt wel stevig! Dus als het met Marktplaats niks wordt zou ik er toch gewoon naar kijken hoor! Wij zin ervaringsdeskundigen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten