Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Evelien » 13 aug 2010 10:58

Je hebt ook van dat plakplastic (speciaal voor keuken en badkamertegels) op rol, moet je wel knippen. Die heb je in verschillende kleuren.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 13 aug 2010 11:08

Vrienden van ons hadden van die plakdingen met transparante achtergrond, dus gewoon stoere motiefjes!
Moet je inderdaad wel zelf op maat knippen, maar dan zit je niet met wit :)
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 13 aug 2010 12:43

Zie je daar dan de beruchte bloemen niet doorheen, Jo'tje? Of zijn het grote motieven?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 13 aug 2010 13:02

Die waren wel groot, maar het ligt wel aan je bloemen natuurlijk ;)
Er bestaat ook tegelverf trouwens he :)
pobody's nerfect

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 13 aug 2010 19:55

Het zijn van die bloemen die er echt 'ingedrukt' zijn!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 14 aug 2010 09:32

Als het goed is staat de trap voor de tweede keer in de grondverf, het resultaat kan ik niet zien , zit ergens in de achterhoek, maar aangezien we een weekje weg waren bood een kennis / vriend aan om de trap nog een keer te doen, niemand thuis, kat de deur uit geschopt ! dus kon het goed drogen , ben benieuwd !!

En dan moet er nog 2x een laklaag over ... pff

voor de 2e laag !
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 17 aug 2010 09:00

Ha! Ik had leuke meubels gezien bij Leen Bakker, maar ik kreeg van meerdere mensen te horen dat het niet verstandig was om daar meubels te kopen, omdat het niet zo stevig schijnt te zijn...Dus ik heb even op Marktplaats rond lopen neuzen, en nu ben ik nog veeeel leukere meubels tegen gekomen...Prijs is nóg leuker, nu moet ik alleen m'n vriend nog zo gek zien te krijgen dat 'ie er 135 kilometer voor wil rijden...Al maakt de prijs natuurijk heel veel goed, als de meubels echt zo mooi zijn als ze er op de foto uit zien!
We gaan zaterdag trouwens de keuken uitzoeken, hoogstwaarschijnlijk bij de Ikea! Heb er zin in! :D :D

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 aug 2010 09:20

Wij hebben ook meubels van Leen Bakker. Stevig hoor! Maar verschilt misschien wel per serie?

En tsja, misschien is het over 10 jaar wel een beetje versleten. Maar dat mag dan ook voor die prijs.
We hebben nu een hele set (die goed in elkaar zit!) voor de prijs waar in andere zaken alleen maar een dressoir te krijgen is.
Als we nog eens verhuizen tussendoor of er over 10 jaar op uitgekeken zijn ofzo dan kunnen we er ook wat makkelijker afstand van doen :)
pobody's nerfect

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 17 aug 2010 09:39

Jo'tje schreef:Wij hebben ook meubels van Leen Bakker. Stevig hoor! Maar verschilt misschien wel per serie?

En tsja, misschien is het over 10 jaar wel een beetje versleten. Maar dat mag dan ook voor die prijs.
We hebben nu een hele set (die goed in elkaar zit!) voor de prijs waar in andere zaken alleen maar een dressoir te krijgen is.
Als we nog eens verhuizen tussendoor of er over 10 jaar op uitgekeken zijn ofzo dan kunnen we er ook wat makkelijker afstand van doen :)

Ik zeg niet dat alles slecht is, jullie meubels vind ik ook erg mooi! Daarom was ik ook bij de Leen Bakker terecht gekomen. :wink:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 aug 2010 09:50

Nou, ik geloof best dat ze daar ook spullen verkopen die het niet zo lang houden.
Kijk, voor super kwaliteit moet je gewoon meer betalen. Maar het is maar net wat je fijn vindt natuurlijk :)
Wij liepen hier ook per ongeluk tegenaan. We gingen voor iets heel anders naar Leen Bakker.
Maar we vonden het mooi en het past ook nog eens goed bij de rest. We wisten namelijk helemaal niet goed wat we moesten qua meubels! Dus voor ons was het ideaal :)
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 aug 2010 10:12

-Judith- schreef:Ha! Ik had leuke meubels gezien bij Leen Bakker, maar ik kreeg van meerdere mensen te horen dat het niet verstandig was om daar meubels te kopen, omdat het niet zo stevig schijnt te zijn...Dus ik heb even op Marktplaats rond lopen neuzen, en nu ben ik nog veeeel leukere meubels tegen gekomen...Prijs is nóg leuker, nu moet ik alleen m'n vriend nog zo gek zien te krijgen dat 'ie er 135 kilometer voor wil rijden...Al maakt de prijs natuurijk heel veel goed, als de meubels echt zo mooi zijn als ze er op de foto uit zien!
We gaan zaterdag trouwens de keuken uitzoeken, hoogstwaarschijnlijk bij de Ikea! Heb er zin in! :D :D

Dat is natuurlijk ook leuk. :) Ben benieuwd of het lukt!

Ik ben trouwens benieuwd wie beweert dat de meubels van Leenbakker niet goed zijn. Zijn dat mensen die er echt ervaring mee hebben of die denken: Zo goedkoop, dat is vast niet goed?

Natuurlijk is het kwalitatief minder dan een dressoir van 1000 euro... maar die dingen gaan echt niet zomaar kapot. En misschien is hij na 10 jaar wel een keer aan vervanging toe, maar allicht wil je tegen die tijd ook wel eens wat anders. Die hele dure meubels vervang je misschien minder snel omdat ze zoveel hebben gekost. Anyhow, die eetkamertafel, salontafel en het dressoir zijn echt wel stevig! Dus als het met Marktplaats niks wordt zou ik er toch gewoon naar kijken hoor! Wij zin ervaringsdeskundigen ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 17 aug 2010 10:17

Marnix schreef:
-Judith- schreef:Ha! Ik had leuke meubels gezien bij Leen Bakker, maar ik kreeg van meerdere mensen te horen dat het niet verstandig was om daar meubels te kopen, omdat het niet zo stevig schijnt te zijn...Dus ik heb even op Marktplaats rond lopen neuzen, en nu ben ik nog veeeel leukere meubels tegen gekomen...Prijs is nóg leuker, nu moet ik alleen m'n vriend nog zo gek zien te krijgen dat 'ie er 135 kilometer voor wil rijden...Al maakt de prijs natuurijk heel veel goed, als de meubels echt zo mooi zijn als ze er op de foto uit zien!

Dat is natuurlijk ook leuk. :) Ben benieuwd of het lukt!

Ik ben trouwens benieuwd wie beweert dat de meubels van Leenbakker niet goed zijn. Zijn dat mensen die er echt ervaring mee hebben of die denken: Zo goedkoop, dat is vast niet goed?
Natuurlijk is het kwalitatief minder dan een dressoir van 1000 euro... maar die dingen gaan echt niet zomaar kapot. En misschien is hij na 10 jaar wel een keer aan vervanging toe, maar allicht wil je tegen die tijd ook wel eens wat anders. Die hele dure meubels vervang je misschien minder snel omdat ze zoveel hebben gekost. Anyhow, die eetkamertafel, salontafel en het dressoir zijn echt wel stevig! Dus als het met Marktplaats niks wordt zou ik er toch gewoon naar kijken hoor! Wij zin ervaringsdeskundigen ;)

O.a. m'n broer beweerde dat, hij is een paar jaar geleden getrouwd, en hij had op een stoel geleund waar zomaar poten afbraken, of kasten die toch wel behoorlijk kraakten als je iets op deurtje leunt, dat hoorde volgens hem toch echt niet.
En ook m'n schoonzusje en zwager hadden een kast van LB, eerst paste lang niet alles, maar binnen een jaar waren er ook al meerdere onderdelen kapot...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 aug 2010 10:23

Haha, ja ik probeer in de winkel ook altijd eerst even hoe erg de deurtjes kraken als je er aan gaat hangen :lol:

Maar serieus: als je na een jaar zoveel problemen hebt, zoek je de bon op en ga je verhaal halen.

Bij ons waren er twee plankjes niet goed op maat. We mochten het zelf aanpassen en voor de vervelende situatie geld terug krijgen. Netjes geregeld.
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 aug 2010 10:28

Eigenlijk zegt het helemaal niks.

Mijn ouders hadden een paar jaar geleden een bank en twee stoelen gekocht bij een (dure en goede) meubelzaak. Na een paar weken zaten er al scheuren in de stoelen en in de poten.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 aug 2010 13:59

Kortom: je moet het treffen...

En als je goedkopere meubels hebt, ben je wellicht ook sneller geneigd weer 'ns iets nieuws te nemen, da's ook leuk. (Jo'tje of Marnix merkte dat al op)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”