Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 nov 2008 22:26

dr worden heel veel kinderen niet ge-ent, ook van niet christelijke mensen!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 25 nov 2008 22:32

paprikameisje2 schreef:dr worden heel veel kinderen niet ge-ent, ook van niet christelijke mensen!

jah had dat niet door.

Zo zei ik tijdje terug op mn werk dat mn broertje bof had En hun gingen er maar zo vanuit dat mn broertje inge‰nt was en zeiden zo van dat tegenwoordig de kids ervoor inge‰nt zijn, maar ze het dan nog wel kunnen krijgen, maar wel kleinere kans. Maar ze deden net alsof niet inenten helemaal niet meer gebeurde nu.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 nov 2008 22:47

de vorm van bof die hier was kan iedereen krijgen, ge ent of niet... en schijnt ook minder heftig te zijn!
of et zo is.. geen idee... t wordt gezegd :oops:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 26 nov 2008 08:49

Hier heerst iig flink de buikgriep. Margot had het vorige week, Imke deze week. Is vandaag weer naar school, heb ik weer even tijd voor mezelf :wink:

Juliëtte deed zondag de eerste stapjes los! :lol:
Alleen nu lijkt het net of ze niet meer durft :roll:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 nov 2008 11:58

Marvano kan al een beetje zitten :D
Afgelopen zondag heb ik heerlijk de fles gegeven :D duurde wel even voordat ie een boertje moest laten, ik wist niet dat het zo lang kon duren :shock: pfff zeg......
Maar goed, en ook lekker scheetjes gelaten op m'n schoot en lekker lachen :D
Hieronder een recente foto.

Afbeelding
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 26 nov 2008 12:21

AikonGirl schreef:Oke, speciaal voor jou dan deze link:
http://www.newtreatments.org/loadlocal.php?hid=1119[/url]

Als ik op deze link klik, krijg ik het volgende te zien:

Gerapporteerde webvervalsing!

De website op www.newtreatments.org is gerapporteerd als een vervalsing en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Webvervalsingen zijn ontworpen om gebruikers te misleiden en persoonlijke of financiële informatie te laten delen door bronnen die u misschien vertrouwt na te bootsen.

Het invoeren van persoonlijke informatie op deze pagina kan leiden tot diefstal van identiteitsgegevens of andere fraude.

Niet zo'n betrouwbare site dus.

Ik heb me ook behoorlijk verdiept in alle informatie rond vaccineren en mijn conclusie is dat er veel indianenverhalen de ronde doen en dat mensen ernaar blijven verwijzen, ook als allang wetenschappelijk is bewezen dat het betreffende verhaal onzin is.
Als het allemaal zo schadelijk was, was dat allang aan het licht gekomen.
Mijns inziens stel je een kind (en andere kinderen die nog niet ingeënt zijn) onnodig aan allerlei gevaren bloot als je het niet laat inenten. Neem je verantwoordelijkheid.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 26 nov 2008 20:00

Mijns inziens stel je een kind (en andere kinderen die nog niet ingeënt zijn) onnodig aan allerlei gevaren bloot als je het niet laat inenten. Neem je verantwoordelijkheid.
[

Jah jij kan het zo ervaren, maar er zijn genoeg mensen die het om principi‰le of anderen redenen niet doen. En ik vind niet dat als je het niet doet direct kunt zeggen dat je je verantwoordelijkheid niet neemt.
Als iemand weloverwogen die beslissing neemt dan nemen ze juist wel hun verantwoordelijkheid.[/quote]

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 26 nov 2008 20:01

Leuke foto van marvano. Hij staat er echt trots op:P 8)

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 27 nov 2008 19:10

Die vaccins zijn er niet voor niets. We hebben dit voorjaar een bof-epidemie gehad in het dorp cq huisartsenpraktijk. En er waren er dus weer met complicaties, dat komt echt wel regelmatig voor. bijv. jongen van 16 gillend van de pijn ivm bijbalontsteking tgv de bof. En dan maar hopen dat hij later nog vruchtbaar is. :?
Rode hond en mazelen zijn ook niet ongevaarlijk. En dan hebben we het nog niet over difterie en tetanus.

Maar dit is idd wel een beetje off topic.

Mijn oudste nichtje is ziek, echt zielig. Overgeven en waterdunne diarree.
En zaterdag 'moet' ze haar 2e verjaardag vieren! :(
Maar die kleintjes kunnen ook zo weer opgeknapt zijn :P
AfbeeldingAfbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 nov 2008 19:34

het kan wel zijn dat die vaccins er niet voor niks zijn, maar toch zit het me als moeder zijnde niet altijd lekker. Ik blijf het een dilemma vinden.

Mijn schoonvader heeft in zijn tienerjaren ook de bof gehad, met bijbehorende ontsteking, maar was nog best vruchtbaar heeft nl. uiteindelijk nog 7 kinderen voortgebracht.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 27 nov 2008 19:42

rosekapje schreef:het kan wel zijn dat die vaccins er niet voor niks zijn, maar toch zit het me als moeder zijnde niet altijd lekker. Ik blijf het een dilemma vinden.

Mijn schoonvader heeft in zijn tienerjaren ook de bof gehad, met bijbehorende ontsteking, maar was nog best vruchtbaar heeft nl. uiteindelijk nog 7 kinderen voortgebracht.

Het is ook niet zo dat als je de bof hebt gehad je niet meer vruchtbaar bent, maar de bof kan wel ontstekingen geven, en daarvan als complicatie onvruchtbaarheid zijn.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 nov 2008 19:45

dat weet ik.

ontopic,
Christiaan mag na de kerstvakantie naar de peuterspeelzaal! Eigenlijk mag hij ook al de week ervoor, maar dan laat ik hem nog thuis, 1 van die dagen is hij namelijk jarig en voor dat ene dagje laat ik hem nog niet gaan. Hij wil zelf ook heel graag naar 'school' dus dat zal wel goed komen.

Maar kleine mannetjes worden groot. zucht :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 27 nov 2008 20:53

Spannend rosekapje! Gelukkig heeft ie er zelf ook zin in! :) Hoeveel dagdelen ben je van plan om hem naar de psz te brengen?
Ik heb toevallig vandaag gebeld naar de psz voor info en een inschrijfformulier voor Thomas.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 27 nov 2008 21:07

Idd spannend Rosekapje!
Vanaf hoe oud is het bij jullie dat je naar de psz mag?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 nov 2008 21:09

Daar moet ik nou niet aan denken, om Danique naar een psz te brengen :roll:

Terug naar “Archief”