kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pipjepipje
Verkenner
Verkenner

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor pipjepipje » 17 apr 2009 21:59

Nog een aanrader, maar iets verder weg: Lille. Veel leuke winkels, zowel in het oude gedeelte van de stad als in het winkelcentrum bij het station.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 20 apr 2009 12:12

hmm.. Lille is ook nog niet eens zo heel erg gek ver weg!!! 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 20 apr 2009 17:49

Brugge heb je ook hele leuke kledingwinkels.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 apr 2009 15:02

LeChat schreef:En daarom heb ik er deze schoenen bij besteld. :D
Hmm, de schoenen zijn binnen, maar voor 1x niet direct goed... ze knellen bij m'n tenen, toch maar een maatje groter bestellen dus, want ze zijn erg leuk.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 21 apr 2009 15:43

ajl schreef:Ik heb deze zomer 4 bruiloften en ik kan echt nog niets vinden. Ik ben op zoek naar een mooie jurk of een rok met een mooi jasje ( maar dan niet een waarin je er uit ziet alsof je zwanger bent). Ben al een dag in Groningen gaan shoppen, maar heb niets gevonden...zucht

Ik heb afgelopen zaterdag in Meppel een gigantisch leuk jurkje zien hangen. Was 3 lagen, 2 witte onderaan en komen er wat onderuit, bovenste is zijde, groene met wittige bloem/patronen. En was dan zonder mouwtjes, maar hadden ze leuke jasjes bij. Flamboyant heette de winkel.

Verder ik vind het dit jaar weer verschrikkelijk rokken zoeken, allemaal weer wat kleine of met plooien. Shirten wil gelukkig wel veel makkelijker, maar ben dan meestal ook simpel, shirt goed hup van dat soort ook een andere leuke kleur.
Nu nog op naar schoenen en jas.
Leef je droom.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 apr 2009 15:47

Ik vind T-shirts met plaatjes het leukste voor in de zomer, maar die zijn helaas best moeilijk te vinden... Bij Didi zag ik een paar leuke dingen, maar 40 euro voor een shirtje vind ik echt te duur, dus ik wacht maar weer op de sale.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 21 apr 2009 16:17

Poeh, ik wil voor het feestje van mijn ouders (25 jaar getrouwd) van de zomer nog een leuke jurk.

Wat ik helemaal lastig vind is, wat trek ik aan deze dagen? 's Morgen is het niet heel warm, overdag als ik aan het werk ben wel, als ik weer naar huis ga is het weer kouder.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 apr 2009 17:10

ik en m'n man hebben geshopt afgelopen week in Sliedrecht (onee alweer bijna anderhalve week geleden) en daar is hij goed geslaagd :D die week daarvoor had ik al goed geshopt en ook geslaagd. Nog niet veel nieuws maar voorlopig kom ik de zomer wel weer door...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 apr 2009 17:55

Ik heb net twee kledingstukken binnen van deze site: www.fair21.com Er staan mooie dingen op en het is nog eerlijk en biologisch ook :) Alleen passen de shirts precies, terwijl ze van puur katoen zijn. Zou dat niet erg gaan krimpen? :?:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 apr 2009 18:26

Geen idee Lalage.

Ik ga morgen stof halen op de markt om zo'n superlange strokenrok te maken. Ik ben dol op superlange rokken en jurken (en vind ze ook superonhandig ;) ). Het model loopt wat wijder uit, dus ik hoop dat ie dan ook naar mijn werk aan kan. Met teenslippers eronder op vrije dagen. Nu nog hopen dat ik het echt zelf kan maken ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 apr 2009 18:40

Ik kreeg net een mail van Fair21 dat de kleding voorgekrompen is, dus dat komt vast goed :)

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 21 apr 2009 18:42

MissF schreef:Geen idee Lalage.

Ik ga morgen stof halen op de markt om zo'n superlange strokenrok te maken. Ik ben dol op superlange rokken en jurken (en vind ze ook superonhandig ;) ). Het model loopt wat wijder uit, dus ik hoop dat ie dan ook naar mijn werk aan kan. Met teenslippers eronder op vrije dagen. Nu nog hopen dat ik het echt zelf kan maken ;)

Is het die rok uit de knipmode van April? Ik ben hem nu aan het maken en hij is echt niet moeilijk om te maken!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 apr 2009 19:51

Ja dat kan wel ja, hij stond er met bloemenprint in. Ik heb iig die van maart en april hier liggen en in 1 van beide stond hij ;)
Oh, mooi dat het niet moeilijk is, want zo'n ster ben ik nog niet in het naaien. Kga morgen op zoek naar stof.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 22 apr 2009 10:30

'k Had onze oudste van vier beloofd dat we in de meivakantie samen gaan winkelen. Nu wil ze naar een stad waar ook echte trams rijden. Weten jullie of Den Haag leuke kinderkledingwinkels heeft, naast de H&M enzo?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 apr 2009 11:13

ik heb gister de kasten van milan en matteo eens opgeruimd.. en eruit gehaald wat niet meer pastte.. en de dikke warme truien..

maar tjonge wat hebben ze een kleren... :lol:

als je dan kijkt naar wat ik heb.. #-o Tobias heeft meer dan 3/4 van onze kledingkast gevuld.. en bijna een kwart is voor mij 8-[

Terug naar “Archief”