kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 jun 2008 14:09

Lalage schreef:Heeft iemand nog een idee waar ik een roze sjaaltje (gladde stof) kan kopen en een leuke roze armband?
Bij sieradenwinkels als Bijou Brigitte... en voor sjaaltjes kun je het soms ook treffen bij warenhuizen als V&D.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 jun 2008 10:54

Ik mag nu gaan shoppen met bijna 1000 eurie's op zak :lol:
Het is dan wel voor 6 bewoners maar dit vind ik dus erg leuk om ze is weer in het nieuw te steken.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 jun 2008 10:59

Gerdien B. schreef:Ik mag nu gaan shoppen met bijna 1000 eurie's op zak :lol:
Het is dan wel voor 6 bewoners maar dit vind ik dus erg leuk om ze is weer in het nieuw te steken.

Da's leuk! Gaan de bewoners zelf ook mee?
Afbeelding

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 27 jun 2008 12:01

Daphne schreef:

Dat is leuk kopen zeg!!! Bepakt en bezakt door de stad. Let op voor zakkenrollers en koop er een lekker ijsje van!!!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 27 jun 2008 12:16

Leuk, met de bewoners shoppen!!
Ik kom dan regelmatig in Barneveld, en vind het dan altijd zo'n leuk gezicht als je gehandicapten ziet shoppen!

Ik ga morgen maar eens op kledingjacht met vriendlief, hij mag er nog wel een paar tshirts bij hebben! Is het eigelijk al uitverkoop? (ben al weeeeken niet in de stad geweest!)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 27 jun 2008 12:59

Ja, overal uitverkoop. In Amstelveen iig wel.

Koop voor mezelf eigenlijk amper meer wat nieuws.
Vind het leuker om voor m'n dochtertje wat te kopen.
Heb ook eigenlijk echt kleren te veel. Draag de helft niet eens.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 27 jun 2008 13:05

Ik morgen winkelen in Utrecht. Nog nooit gewinkeld daar dus ik ben benieuwd, volgens mij is het wel heel groot daar :D . Volgende week heb ik diplomauitreiking en feestje voor het behalen van mijn diploma dus een goede reden om iets feestelijks te kopen :) .

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 27 jun 2008 13:30

In utrecht is het winkelen leuk!
Ik hoop vanaf september stage te gaan lopen, daarvoor moet ik eigenlijk een bijna nieuwe garderobe aanschaffen:) Ik loop vaak in stoer, niet-nette, wel leuke kleren, maar in een psychologenpraktijk moet je er wel wat representatiever uitzien verwacht ik. Ik ga dus ook nog maar eens winkelen van de week in de uitverkoop:) (het gaat een echte metamorfose worden denk ik :D )

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 27 jun 2008 13:47

Utrecht is sowieso de mooiste stad. Zaterdags is het er erg gezellig met de markt op het Vreeburg enzo.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 27 jun 2008 14:40

tinos schreef:Utrecht is sowieso de mooiste stad. Zaterdags is het er erg gezellig met de markt op het Vreeburg enzo.

idd :D. Alleen qua winkelen vindt ik het niet de mooiste stad. Wellicht kom ik er te vaak... 8)

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 27 jun 2008 16:40

Leuk, Utrecht vind ik idd mooi (kom er vrijwel nooit, maar wat ik ervan gezien heb...). Ik heb er echt veel zin in, lekker over de markt slenteren :) . Ik wordt altijd alleen zo duf van winkelen, hebben jullie dat ook?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 jun 2008 17:01

pol schreef:
Daphne schreef:

Dat is leuk kopen zeg!!! Bepakt en bezakt door de stad. Let op voor zakkenrollers en koop er een lekker ijsje van!!!

de bewoners heb ik thuis gelaten. Aangezien er bijna geen een mee kan (of een winkel moet zeggen: we gaan toch verbouwen :lol: ) en daarbij ben je dan meer met sturen/ begeleiden bezig dan dat je echt kan kleding kopen. Soms doen we het wel als we maar een paar dingetjes nodig hebben, maar niet als we zoveel halen. Dan trekken ze het ook niet omdat het dan te lang gaat duren.

Je moet sommige mensen zien kijken in de winkels. Sta ik met een mega stapel herenpolo's, overhemden en broeken bij de kassa. Dan ook niet 1 maar voor 3 te gelijk :)
Vragen ze wel is hoezo zoveel kleding en dan krijg je vaak als tegen reactie: zij hebben natuurlijk meer kleding nodig want ze kwijlen zo.
:x :x :x :? :? :?
Mens ga je dan verdiepen in gehandicapten krijg ik dan de neiging om te zeggen, want de meesten kwijlen niet! Maar houd het vaak maar bij: nee,
ze kwijlen niet.

Ik had ongeveer: 20 broeken, 15 overhemden, 20 polo's, 2 zwembroeken, 1 paar schoenen, 3 paar sandalen en pantoffels te sjouwen. Lastig sjouwen kan ik je verzekeren :lol:

gelukkig stond het geld op een rekening waarvan ik alleen het pasje maar mee hoefte te nemen ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 27 jun 2008 17:56

Dat lijkt me leuk shoppen Gerdien! :)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 27 jun 2008 23:25

Lache! Dat is echt enorm!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 jun 2008 08:14

@Gerdien: dat soort dingen zijn altijd leuk, net als wanneer je boodschappen moet doen voor een grote groep mensen :D

LeChat schreef:
Lalage schreef:Heeft iemand nog een idee waar ik een roze sjaaltje (gladde stof) kan kopen en een leuke roze armband?
Bij sieradenwinkels als Bijou Brigitte... en voor sjaaltjes kun je het soms ook treffen bij warenhuizen als V&D.

Bij V&D hebben ze veel, maar geen effen gladde sjaaltjes :( Bijou Brigitte moet ik nog weer naar terug, toen ik daar stond werd ik na 5 minuten al gek van de enorme hoeveelheid sieraden ;)

Terug naar “Archief”