Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:@Blompje en Het_Bureau: weet je wat ik zo frapant vind? (en dat is niet persoonlijk naar jullie bedoeld) ik heb het altijd verkeerd begrepen en ik word altijd verbeterd omdat er iets niet goed is. En dat is al heel wat keer gebeurd hierzo. Waarom is het zo moeilijk om iets aan te nemen wat de ander schrijft? Ik heb hem vorige week aan de lijn gehad en hij heeft het zo gezegd. Die man heeft een makelaarsbureau!! Een collega van hem is een goede vriend van ons, hij zal ons zeker niet bedotten, dat lijkt mij sterk.
En een koopcontract maken we natuurlijk niet zelf, we zijn ook niet op ons achterhoofd gevallen. Die laten we door de notaris opstellen. Bovendien laten we ons vanavond opnieuw informeren en dan merken we vanzelf wel. Ik snap eigenlijk niet waarom ik het (opnieuw) mis zou kunnen hebben.
Mijn buurvrouw die kon haar huis ook zo uit de verkoop halen, zonder kosten verbonden bij dezelfde makelaar. Dat kan ik nog even navragen maar ik weet zeker dat zij niets hoefde te betalen. Wat als het nou door onvoorziene omstandigheden uit de verkoop moet? Nou ja ik zal het wel horen.
kwebbel schreef:@Daatje: hoe weet jij waar ik woon ??????
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten