Kinderwens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Re: Kinderwens

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 apr 2010 12:46

Dat is weer slikken Daphne :(
Niet de moed verliezen hoor voor jullie zelf :!:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 apr 2010 13:04

Nee, ik probeer de moed niet te verliezen, maar dat is niet altijd makkelijk. Meestal heb ik 'genoeg' moed, maar vandaag even niet... :(
Afbeelding

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 apr 2010 13:10

Dat begrijp ik helemaal Daphne!
Misschien helpt het je om het van je af te schrijven?
Ben je al een keer naar de ha geweest?
Klopt het dat ik ergens heb gelezen dat je best onregelmatig bent?
Als dat het nu is zijn daar best simpele oplossingen voor en kun je misschien toch snel zwanger worden...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 apr 2010 13:12

@Daphne vervelend joh om er zo achter te komen Sterkte voor jullie!

@Tuinfluiter Gelukkig hadden we er geen moeite mee om naar de HA te gaan. Eerst was ik wat zenuwachtig maar mijn man zei ook is hun werk hoor maken dat genoeg mee
Maandag gaan we nog even terug naar de HA en dan horen we of we naar het ziekenhuis moeten of niet.
Mijn man is er nog al makkelijk in om het tegen iedereen te zeggen dus dat is makkelijk. Iedereen reageerde heel leuk en ze mogen er altijd naar vragen enz
We willen het niet verborgen houden voor de buitenwereld.
Als ik vragen heb stel ik ze aan je hoor dankjewel!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 apr 2010 13:14

Nee, ben nog niet naar de HA geweest, dat wil ik wel gaan doen, maar dan wil ik eigenlijk eerst even in rustiger vaarwater zitten. Heb nu al zoveel aan mijn hoofd...
Het probleem is natuurlijk wel, dat er altijd wel iets is, waardoor je geen zin/tijd hebt om naar de HA te gaan... 8) Dus ik denk, dat het er binnenkort toch maar eens van moet komen.

Ik was altijd erg onregelmatig, maar sinds zo'n 2 1/2 jaar ben ik behoorlijk regelmatig, meestal om de 5 weken (35-40 dagen).

@liefie: dankje! Goed ook, dat jullie er zo open over zijn! :) Bij mij is het heel gek, ik ben er tegen collega's heel open over, bijvoorbeeld, en tegenover familie helemaal niet... :oops:
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 apr 2010 13:17

Tuinfluiter schreef:Dat begrijp ik helemaal Daphne!
Misschien helpt het je om het van je af te schrijven?
Ben je al een keer naar de ha geweest?
Klopt het dat ik ergens heb gelezen dat je best onregelmatig bent?
Als dat het nu is zijn daar best simpele oplossingen voor en kun je misschien toch snel zwanger worden...

Om even op die laatste zin te reageren (je moet het niet zien als een aanval hoor).

Met dat onregelmatige menstruatie ben ik ooit eens bij de huisarts geweest. Weet je wat de huisarts als antwoord gaf bij mij? ja geen 1 vrouw heeft een regelmatige menstruatie. Tsja daar kun je het dan mee doen.

Nee ik zal zelf niet zo snel naar de huisarts stappen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 apr 2010 13:18

t Schijnt dat als de man veel noten eet het zaad de beste kwaliteit krijgt (sorry wist ff geen betere zin). Misschien moet ik m'n man maar eens een schaal noten voor schotelen :D :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 apr 2010 13:24

Misschien ligt het helemaal niet aan zijn zaad... 8)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 apr 2010 13:29

Daphne schreef:Misschien ligt het helemaal niet aan zijn zaad... 8)

*was ook maar een grapje hoor*.. :oops:

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 apr 2010 13:31

Wat is dat nou voor een onzin Evelien van jouw ha :?
Er zijn genoeg vrouwen met een normale cyclus, waaronder ik :wink:

Ach en het kan allerlei redenen hebben van het uitblijven van een zw.
De eileiders kunnen verstopt zitten, het baarmoederslijm kan vijandig zijn.
Het zaad kan idd slecht(er) zijn, er kan iets zijn met de eitjes enz enz.
Genoeg redenen om eens verder te kijken en hoop te blijven houden op een zw want overal is wel een 'oplossing' voor.

Heel fijn Liefie dat jullie en andere zo open zijn, dat scheelt echt een hoop.
Wij zijn ook open al merk ik bij mezelf wel dat ik de laatste tijd minder erover praat omdat je toch vaak stome opmerkingen krijgt en dan kun je jezelf daar weer rot over voelen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 apr 2010 13:32

Evelien schreef:t Schijnt dat als de man veel noten eet het zaad de beste kwaliteit krijgt

Leuk woordspeling :mrgreen: Manlief heeft hier ook een tijdje zink geslikt voor beter kwaliteit zaad, maar ja, als er geen zaad is, maakt het ook niet uit wat voor kwaliteit het is he :?

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 apr 2010 13:34

Tuinfluiter schreef:Heel fijn Liefie dat jullie en andere zo open zijn, dat scheelt echt een hoop.
Wij zijn ook open al merk ik bij mezelf wel dat ik de laatste tijd minder erover praat omdat je toch vaak stome opmerkingen krijgt en dan kun je jezelf daar weer rot over voelen.

Daarom heb ik het er met familie niet over, omdat ik bang ben, dat ik dan toch allerlei naar commentaar krijg. En misschien valt dat allemaal best mee...
Afbeelding

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 apr 2010 13:38

Daphne: Je kunt het natuurlijk wel vertellen dat jullie maar niet zwanger worden.
Maar of je er dan verder over door praat over latere keren hangt af van hoe er gereageerd word.
Want het is wel fijn dat mensen weten waar ze aan toe zijn wat betreft de kinderwens.

Volgens onderzoeken helpt het ook als mannen tomatensap drinken :mrgreen:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 apr 2010 14:23

Wat een naar nieuws allemaal weer. Sterkte ladies (en jullie mannen natuurlijk!)!

8>)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 apr 2010 15:54

@Daphne misschien lucht het wel op als je het tegen je familie zegt waarschijnlijk weten ze ook wel dat jullie graag kinderen willen maar durven ze er niet
over te beginnen.
En het is je echt niks om over te schamen hoor. Sterkte ermee!

Wij hebben nog nooit akelige opmerkingen gehad en als iemand een ''rot'' opmerking zou geven geef ik ze gewoon een opmerking terug :wink:
Vrienden van ons hebben net een kindje gekregen terwijl ze nog maar net een half jaar getrouwd zijn (''moesten'' trouwen)
En die hebben het ook echt persoonlijk aan ons gevraagd van vinden jullie het moeilijk dat wij nu al een kindje hebben en jullie nog niet.
Maar daar hebben wij absoluut geen moeite mee vinden het echt geweldig als vrienden,familie een kindje mogen krijgen en gelukkig zijn wij alle 2 niet jaloers aangelegd.
Onze tijd komt hopelijk wel en samen zijn we ook super gelukkig en anders kunnen we altijd nog een kindje adopteren we zijn gelukkig nog jong.

Wij wilden eigenlijk in januari al naar de HA gaan maar we hebben eerst nog 3 maanden getempt omdat ze dat vaak als eerste vragen maar ik laat het maandag wel weten wat de HA gezegd heeft en wat hij verder gaat doen.
Laatst gewijzigd door liefie op 22 apr 2010 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”