Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Even een ''rare'' vraag ik weet niet of jullie weleens asperges eten maar daar gaat je urine echt verschrikkelijk van ruiken heb je dat dan ook met je borstvoeding?
liefie schreef:Even een ''rare'' vraag ik weet niet of jullie weleens asperges eten maar daar gaat je urine echt verschrikkelijk van ruiken heb je dat dan ook met je borstvoeding?
ajl schreef:Dus dingen laten staan in het kader van krampjes klopt niet helemaal? Tijdens mijn eerste bv periode heb ik enorm veel dingen laten staan omdat het krampjes opwekte en ik merkte bij de tweede bv perdiode dat sinaasappel ook krampen opwekte. Kennen jullie dit?
AikonGirl schreef:Maar is het niet erg, dat mn borst niet leeg wordt gedronken? Kans op ontsteking ofzo?
Ik maak haar 's nachts niet wakker. Ze komt zelf om de 4 uur.
Maar ja, vannacht dus amper wat gedronken, volgens mij.
Ze verslikte zich wel steeds, dus misschien gaat het gewoon veel sneller nu opeens.
J.A. schreef:Je moet idd wel in de gaten houden of er geen rode plekken komen en die wegmasseren,
of bv onder de douche masseren zodat de spanning eraf gaat.
Maar omdat ze minder drinkt, zullen je borsten minder melk aanmaken zodat het aangepast wordt
op haar behoefte.
Ik denk toch dat het regeldagen zijn, hoe oud is ze nu?
ik had best vaak regeldagen...
om de 4 uur is netjes vind ik!
Als ze zich verslikt kan je misschien een andere houding proberen?
zelf liggen op bed of zittend of je kindje onder je arm door laten liggen dus met haar lijfje naast je...
moeilijk uit te leggen...
succes!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 98 gasten