vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 04 jun 2007 11:38

Waarom Arie all-in ging met maar magere paartjes was de overrijpe overbuurvrouw nog steeds onduidelijk.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 04 jun 2007 11:39

een ballenbak vol brandende politiewagens. Sirenes overschreeuwd door koopzondaglustige huismoeders en bezitterige vinexpappa's. . . .

soms denk ik nog aan je bij ikea

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 jun 2007 11:39

De olifant was nog steeds gechockeerd over de ontvoering en de daarmee gepaard gaande uiting van geweld van het roze olifantje. Ze probeerde dat subtiel aan te geven maar tja, je blijft een olifant en geen ballerina.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 04 jun 2007 11:55

De stiletto-kidnapping bleek geen succes. Met piepende sneakers danste ik mij zo onzichtbaar.

sela

Berichtdoor sela » 04 jun 2007 11:59

daarom ook droeg het olifantje een jas voor het hoofd.
* het olifantje kan opgehaald worden * schalde ikea.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 04 jun 2007 12:56

De man in de lange, grijze regenjas stopte het olifantje onder zijn bolhoed en verdween door de blauwe schuifdeuren naar het parkeerdek.

'Oerk! Oerk!' jammerde het olifantje.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 jun 2007 14:21

Oerk,
Dat is wel de laatste plek waar wij gevonden willen worden als roze olifantje omringd door voormalige Atlasbewoners.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Collateral

Berichtdoor Collateral » 04 jun 2007 21:16

'Toch heeft de man met z'n lange grijze regenjas het olifantje als een koning mishandeld,' fluisterde vader tegen zijn reeds lang slapende kinderen. Het was half twee 's nachts. Ik heb me laten gaan, dacht de vader, maar ja, kom er maar eens om. Kom maar eens om zo'n verhaal. Ik geef het je verdorie te doen. Hij stond langzaam op en dacht: Tegen wie heb ik het? Mistroostig wankelde hij de kamer uit, op weg naar zijn nachtkastje, waar hij zijn flostouwtje had opgeborgen dat hij nog slechts bewaarde voor speciale gelegenheden. Hij liet het liggen, maar keek er niet minder happig naar. Toch maar slapen, dacht hij toen, maar dat - zo vertelde een hees stemmetje in zijn hoofd - zou nog wel even duren.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 05 jun 2007 09:04

Deeeenjentwintig . . . Chinese koekjes voor de Nederlandse markt. De kruimels leken verdacht veel op hondenharen.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 05 jun 2007 09:07

Hondeharen is tot daar aan toe. Varkensharen zijn de bom onder de chinese koekjesmarkt. En dat in het jaar van de Rat.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 05 jun 2007 09:12

Oemoeworship is wel het ergste wat de gemiddelde orthopedagoogwatcher kan overkomen. Gelukkig was de tweelingzus wel op tijd.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 05 jun 2007 09:19

Tinky Winky plunderde de minibar en botvierde vervolgens zijn promiscue gedrag op de eerst voorbijkomende poolse arbeider die het zwaar had met zijn berkenpollenallergie.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 05 jun 2007 09:29

En nou is het genoeg, of ik ga loeren bij vinylhatende Amerikanen! Dreigementen hielpen echter zelden. Afgestompt door een roze knokploeg en een sarcastisch zus. De Nigeriaan was oprecht verdorven en dat liet hij duidelijk merken bij het klikken van zijn muis.
klikklakklok pats.

The_hacker91
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor The_hacker91 » 05 jun 2007 09:56

'Heeft u toevallig mijn grijze vrijdagnachtmerrie gezien? Hij is weggelopen en nu weet ik niet meer hoe ik de vrijdagnacht door moet komen. Tips worden beloond met een biggentaart met 8 échte biggen erin.'
Aldus schreeuwend stemde de Nigeriaan in met zijn einde.

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 05 jun 2007 09:58

Een schoorsteenveger liep op kistjes. Hij was er trots op. Zonder kistjes was hij niets. Op een dag waren zijn kistjes gestolen. Hij leidde een ongelukkig leven, want de kistjes werden nooit meer teruggevonden.

Terug naar “Archief”