Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Saskia » 02 apr 2015 17:48

Dank voor alle tips! Ik ben vanmiddag inderdaad geslaagd bij Scapino, een paar mooie dr. Visser gympen en een stevige ballerina-achtig iets. Ze hadden een actie dat je een oud paar schoenen in kon leveren en dan kreeg je 10 euro korting. Dus bij m'n jongste zusje een paar laarzen weggehaald, die ze toch nooit meer aanheeft en toen kon ik mooi profiteren van de korting :mrgreen:

@woeffies: die zag ik vanmorgen ook, maar allemaal minstens 50 euro. Maar mooie schoenen inderdaad!

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 02 apr 2015 18:57

Acire schreef:@jaccootje, jij schreef dat je ging douchen voor je dochter wakker wordt. Sta je dan om 6u op, of slaapt zij zo lekker uit?

onze kleine meid slaapt soms ellendig lang! ZE gaat er savonds om half zeven in en de andere morgen rond een uur of half negen wordt ze nog eens wakker.... Soms wil ik vroeg boodschappen doen, maar dat wordt niks voor half tien... Dus ik heb alle tijd om te douchen voordat ze wakker wordt haha! Ik sta zelden voor zeven uur op. Hoeft ook niet, nu ik nog altijd werkloos ben. Maar ik ben er altijd wel rond half acht uit. Dan douchen, hond uitlaten en ontbijten en dan eens kijken of onze puk wakker is.
Szent az Úr

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 02 apr 2015 19:40

Saskia schreef:
@woeffies: die zag ik vanmorgen ook, maar allemaal minstens 50 euro. Maar mooie schoenen inderdaad!

Zijn in aanbieding, zie site. Mijn zoontje heeft ongeveer deze http://www.bristol.nl/nld/merken/onze-m ... 78-54.html. Voorjaar, najaar, hele winter aangehad en zijn nog steeds mooi! Kan ze nog wel aan tot de zomer denk ik. Heel tevreden over, sluiten bij hem ook mooi. En zijn ook van echt leer, niet van die ze zweetschoenen....
En ja, bij de echte schoenenwinkel heb je vast mooiere, maar dan betaal je ook meer dan het dubbele.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 02 apr 2015 20:20

Hier kopen we enkel schoenen bij een speciale kinderschoenenwinkel. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de dure schoenen kwalitatief beter zijn, betere pasvorm, betere ondersteuning, steviger, etc.

In de opruiming ben je dan ook voor € 75 - € 100 voor een paar klaar. Tot op heden is onze ervaring dat deze schoenen makkelijk een seizoen meegaan.

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 02 apr 2015 20:32

De schoenen van mijn zoon waren maar 125 euro :roll: ik legde zowat een ei maar ik vind het heel belangrijk dat de kinderen op goede schoenen lopen. Ja en dan verder gewoon goedkopere kleding. Wat wel zo was, het klitteband ging los, dit werd gerepareerd. Paar weken later hetzelfde bij de andere schoen en zonder gedoe kreeg ik nieuwe schoenen. Ze waren al aan het afprijzen gegaan dus ik kreeg het prijsverschil nog retour ook.

Mijn kinderen hebben hele smalle voeten en kunnen gewoon niet lopen op de plankjes die Schoenenreus onderaan een schoen vast maakt.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 02 apr 2015 21:00

Ik geloof direct dat schoenen van 100 euro uit een speciaalzaak beter zijn, als ik het kon betalen zou ik daar waarschijnlijk ook voor kiezen, maar dat laat m'n budget nou eenmaal niet toe... ;)

@MissF: hoe lang heeft dat naar binnenlopen geduurd en wat hebben jullie daaraan gedaan? R loopt vanaf het begin al zo, de orthopeed adviseerde toen om een jaar lang d'r schoenen verkeerd om aan te doen. Het is zeker wel verbeterd, maar nog niet over. Ik ben benieuwd wat anderen ervaren hebben.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 apr 2015 21:16

Nou klompen zijn een van de beste schoenen die er zijn, niet duur (10-15 euro heb je een paar klompen).
Ik heb 1 keer hele dure schoenen gekocht voor onze zoon (70 euro in de uitverkoop, rib uit m'n lijf), hij heeft ze twee keer aan gehad. Hij huilde van de pijn. In zo'n kinderschoenenzaak, je werd gewoon omgelult. Nee mevr. u kunt het beste deze nemen want hij heeft best wel een speciale voet. Later dacht ik van: ik had er niet in moeten trappen.

@schoenenreus is niet echt een hele goede winkel.

In de uitverkoop wil ik nog wel eens naar Dolcis of Ziengs gaan. Bij Dolcis hebben ze ook wel vaak leuke aanbiedingen. En ook goede kinderschoenen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 apr 2015 21:38

jaccootje85 schreef:onze kleine meid slaapt soms ellendig lang! ZE gaat er savonds om half zeven in en de andere morgen rond een uur of half negen wordt ze nog eens wakker.... Soms wil ik vroeg boodschappen doen, maar dat wordt niks voor half tien... Dus ik heb alle tijd om te douchen voordat ze wakker wordt haha! Ik sta zelden voor zeven uur op. Hoeft ook niet, nu ik nog altijd werkloos ben. Maar ik ben er altijd wel rond half acht uit. Dan douchen, hond uitlaten en ontbijten en dan eens kijken of onze puk wakker is.

Wow wat heerlijk. Wij zijn al blij als onze zoon 2 keer per nacht komt. Heel af en toe slaapt hij door (1 keer in de maand ongeveer).

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 02 apr 2015 21:40

Jess schreef:De schoenen van mijn zoon waren maar 125 euro :roll: ik legde zowat een ei maar ik vind het heel belangrijk dat de kinderen op goede schoenen lopen. Ja en dan verder gewoon goedkopere kleding. Wat wel zo was, het klitteband ging los, dit werd gerepareerd. Paar weken later hetzelfde bij de andere schoen en zonder gedoe kreeg ik nieuwe schoenen. Ze waren al aan het afprijzen gegaan dus ik kreeg het prijsverschil nog retour ook.

Mijn kinderen hebben hele smalle voeten en kunnen gewoon niet lopen op de plankjes die Schoenenreus onderaan een schoen vast maakt.

Oh nou dat scheelt dan weer. Die goedkope dingen blijf je ook maar aan het kopen. Al zo vaak het klittenband kapot, hop weer nieuwe, nu weet de middelste waar je op moet letten. Sommige gaan niet stuk.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2015 21:41

kippig is idd iiets van te klein! en je kan hier ook kippig zijn... dus beetje dommig :) :)

Hier de echte schoenwinkel... al vaker gemeld dat de mijne zulke smalle voeten hebben dat ze zelfs bij de kleinste smaltemaat nog een zooltje moeten om de schoenen dan nog fatsoenlijk te moeten aansluiten.
Ik ben absluut niet veel kwijt.. bij een echte schoenwinkel koop je dus ook schoenen die ze dus echt langer aan kunnen dan 1 maand omdat ze goed meten en de groei goed zien. ALs ikzelf schoenenz ou kopen zonder hun advies zou ik wel drie maat kleiner uitkomen! daar zit denk ik ook de fout van de meesten

Hier voor onze zoon nu 62 euro kwijt... we hadden ook geen keus.. maar hij wel een goed paar sluitende schoenen. was wel in de aanbieding, t zijn nl track style. Hij heeft ze nu vanaf de herfstvakantie en ze zien er nog top uit. Idem voor onze dochter... ze kosten wel veel, maar ze hebben gewoon maar 1 paar.. een paar regenlaarsjes en een paar sportschoenen voor bij de voetbal. (de jongste zonder noppen want die voeten zijn nog te klein) en de oudste met noppen.... meer dan genoeg!

Ach.. ze wil geen teva meer..dus maar opzoek of birkenstock ook wat is voor zulke smalle pootjes..

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2015 21:43

Evelien schreef:
Wow wat heerlijk. Wij zijn al blij als onze zoon 2 keer per nacht komt. Heel af en toe slaapt hij door (1 keer in de maand ongeveer).

ooooooit gaat het goedkomen! met nieuwe buisjes slapen wij weer door... en..... de ervaring leeert ook dat het anders kan! (afgezien van de terugval na de koemelktest en ws straks de prikken) hij gaat er om half negen in en komt om hal zes!! :shock:

maar ikzelf ben er nog langggg niet.... ben nog heel snel moe en moet mijn slaap echt pakken... mijn lijntje is erg dun! twee avonden later naar bed ga ik niet trekken.. en ben dus blij met het uur weer vooruit. De kinderen lezen nu beide tot ze zelf het lampje uitdoen. vanavond weer.. kwam m half negen en beide lampje uit en slapen... en ze slapen s morgens ook tot kwart over zeven!! yeaaah!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 apr 2015 07:22

Ik zit er soms over na te denken om te stoppen met werken, mijn werk lijd er wel onder en daar baal ik van. Die nachten wennen misschien een beetje, maar slaaptekort went nooit. ?:|

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 03 apr 2015 08:11

weet je de oorzaak wel van dat die wakker is Evelien?

Een moeder hier bij school die had een kind die ook tot ver 2 telkens weer wakker was 's nachts, ten einde raad heeft ze homeopathische slaaptabletjes gebruikt op aanraden van iemand ( kindival denk ik ), ze geloofde er totaal niet in maar ja....wie niet waagt..
dat hielp van het begin.
Omdat ze er echt niet in geloofde, en ze het niet kon verklaren, is ze er na een tijdje weer mee gestopt maar toch weer snel mee gestart want de slaapproblemen kwamen meteen terug!

andere moeder die ik ken daar werkte het overigens ook niet, kindje slaapt nu sinds een half jaar door ( is 5 jaar oud )

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 apr 2015 09:48

Evelien schreef:@schoenenreus is niet echt een hele goede winkel.

In de uitverkoop wil ik nog wel eens naar Dolcis of Ziengs gaan. Bij Dolcis hebben ze ook wel vaak leuke aanbiedingen. En ook goede kinderschoenen.

Ligt er natuurlijk aan waar je naar opzoek bent. Zoals ik al eerder zei; heb je een kindje met moeilijke voeten, dan slaag je daar niet. Maar heb je een kind met normale voeten kan je daar prima slagen. Vianne loop heel de winter al op enkellaarsjes van de Schoenenreus. Zolen slijten amper, en ze loopt er erg goed op! Maar je zal er vast schoenen tussen hebben zitten die minder zijn.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 apr 2015 10:51

meribel schreef:weet je de oorzaak wel van dat die wakker is Evelien?

Een moeder hier bij school die had een kind die ook tot ver 2 telkens weer wakker was 's nachts, ten einde raad heeft ze homeopathische slaaptabletjes gebruikt op aanraden van iemand ( kindival denk ik ), ze geloofde er totaal niet in maar ja....wie niet waagt..
dat hielp van het begin.
Omdat ze er echt niet in geloofde, en ze het niet kon verklaren, is ze er na een tijdje weer mee gestopt maar toch weer snel mee gestart want de slaapproblemen kwamen meteen terug!

andere moeder die ik ken daar werkte het overigens ook niet, kindje slaapt nu sinds een half jaar door ( is 5 jaar oud )

We weten wat de oorzaak is. We zijn het nu ook aan het behandelen.

Terug naar “Archief”