@woeffies: die zag ik vanmorgen ook, maar allemaal minstens 50 euro. Maar mooie schoenen inderdaad!
Moderator: Moderafo's
Acire schreef:@jaccootje, jij schreef dat je ging douchen voor je dochter wakker wordt. Sta je dan om 6u op, of slaapt zij zo lekker uit?
Saskia schreef:
@woeffies: die zag ik vanmorgen ook, maar allemaal minstens 50 euro. Maar mooie schoenen inderdaad!
jaccootje85 schreef:onze kleine meid slaapt soms ellendig lang! ZE gaat er savonds om half zeven in en de andere morgen rond een uur of half negen wordt ze nog eens wakker.... Soms wil ik vroeg boodschappen doen, maar dat wordt niks voor half tien... Dus ik heb alle tijd om te douchen voordat ze wakker wordt haha! Ik sta zelden voor zeven uur op. Hoeft ook niet, nu ik nog altijd werkloos ben. Maar ik ben er altijd wel rond half acht uit. Dan douchen, hond uitlaten en ontbijten en dan eens kijken of onze puk wakker is.
Jess schreef:De schoenen van mijn zoon waren maar 125 euroik legde zowat een ei maar ik vind het heel belangrijk dat de kinderen op goede schoenen lopen. Ja en dan verder gewoon goedkopere kleding. Wat wel zo was, het klitteband ging los, dit werd gerepareerd. Paar weken later hetzelfde bij de andere schoen en zonder gedoe kreeg ik nieuwe schoenen. Ze waren al aan het afprijzen gegaan dus ik kreeg het prijsverschil nog retour ook.
Mijn kinderen hebben hele smalle voeten en kunnen gewoon niet lopen op de plankjes die Schoenenreus onderaan een schoen vast maakt.
Evelien schreef:
Wow wat heerlijk. Wij zijn al blij als onze zoon 2 keer per nacht komt. Heel af en toe slaapt hij door (1 keer in de maand ongeveer).
Evelien schreef:@schoenenreus is niet echt een hele goede winkel.
In de uitverkoop wil ik nog wel eens naar Dolcis of Ziengs gaan. Bij Dolcis hebben ze ook wel vaak leuke aanbiedingen. En ook goede kinderschoenen.
meribel schreef:weet je de oorzaak wel van dat die wakker is Evelien?
Een moeder hier bij school die had een kind die ook tot ver 2 telkens weer wakker was 's nachts, ten einde raad heeft ze homeopathische slaaptabletjes gebruikt op aanraden van iemand ( kindival denk ik ), ze geloofde er totaal niet in maar ja....wie niet waagt..
dat hielp van het begin.
Omdat ze er echt niet in geloofde, en ze het niet kon verklaren, is ze er na een tijdje weer mee gestopt maar toch weer snel mee gestart want de slaapproblemen kwamen meteen terug!
andere moeder die ik ken daar werkte het overigens ook niet, kindje slaapt nu sinds een half jaar door ( is 5 jaar oud )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten