Lathron schreef:Ja, terwijl er nog nooit een bewijs is geleverd voor de evolutieleer. Het enige wat is bewezen is dat er variatie binnen de soort bestaat.
Mortlach schreef:bijvoorbeeld omdat je jezelf op het gebied van carnivorengebitten volledig in een hoek hebt gewerkt, kun je altijd nog over de Big Bang beginnen! Zorgt er weer voor dat je je nergens in hoeft te verdiepen...
ik schreef:Vertel mij eens waarom vliegende dinosaurussen (pterosauriërs) Niet in de jongste lagen worden gevonden??? (niet en nooit) terwijl ze uitstekend konden vliegen??
Lathron negeert elk bewijs voor evolutie en roept dan dat er geen bewijs is. Dus ik wil graag weten waarom er nog nooit, (nu niet, dan niet en nooit niet) pterosauriërs in dezelfde lagen zijn gevonden als mensen, terwijl ze in hetzelfde jaar zijn doodgegaan. Heel veel mensen en heel veel pterosauriussen zijn toen blijkbaar in in één jaar met z'n allen doodgegaan.
Noach zat wel op de ark met vogels maar niet met een pterosaurius met een spanwijdte van 10 meter?? Het was geen vogel. Was wel op de ark?
Kees61 schreef:Ja ach wat zijn jullie toch zielig.
Als ik 1 bericht schrijf dan komen er 5 reacties. Als ik dan nog een poging waag dan komen er weer 5 reacties. Denken jullie dat ik de hele dag in mijn stoel uit mijn neus zit te peuteren en van ellende maar op het forum ga schrijven? Ik moet overdag mijn werk doen en als ik thuis kom moet ik voor eten zorgen en dan lees ik de berichten wel en ik denk er over na en ben echt niet alle berichten vergeten maar soms kost het even tijd. Vandaag bij een klant bezig geweest en ik had weer een hypo en dat gaat niet over als ik aan de gang blijf, dus ik was gesloopt toen ik klaar was. En ik wil ook nog wat tijd voor mezelf overhouden en als jullie geluk hebben dan schrijf ik weer iets.
Het spijt me, ik wil natuurlijk niet teveel beroep doen op je tijd. Maar het komt mij enigszins vreemd voor dat altijd het bewijs wordt genegeerd (en daar gaat deze post dus over) voor evolutie, en creationisten overgaan op veiliger onderwerpen. Dus liever niet meer op het FEIT dat een olifant en een zeekoe verwant zijn, of dat de wetenschap graag een buisje bloed wil hebben van een kangoeroe, vanwege onze verwantschap.
Lathron schreef:Ja, alle benamingen komen niet in de bijbel voor. Ze zijn pas veel later verzonnen.
20 God zei: ‘Het water moet wemelen van levende wezens, en boven de aarde, langs het hemelgewelf, moeten vogels vliegen. Is het wel heel toevallig dat er geen pterosauriussen langs het hemelgewelf moesten vliegen, Terwijl daar zoveel soorten van waren??? (een stuk of honderd, nu gevonden) Hoe toevallig is dat, terwijl die dus allang waren uitgestorven?
Je gaat nergens echt op in, Lathron!
We weten dat zonder de dood geen ecosysteem kan bestaan. We weten dat er knipkiezen bestaan. Dat is de schepping, maar daar geloof je niet in. Zodra je ergens geen antwoord op hebt begin je ergens anders over.
Ook gif is geschapen.