Wij hebben Jurian er wel uitgehaald. Was eigenlijk eerst niet het plan, zolang ze er nog niks van doorhebben vind ik het niet nodig, maar hij slaapt de laatste tijd zo slecht, en wordt zo snel huilend wakker, dat we bang waren dat hij wakker zou schrikken en dan overstuur zou zijn. Dus om kwart voor 12 eruit. Hij is mee naar buiten geweest, sterretjes gebrand, al het vuurwerk bekeken, even later ging er bij de buren wel erg veel af, is hij even binnen voor het raam gaan kijken. Maar later gewoon weer naar buiten. Om half 2 weer naar bed gebracht, maar om 2 uur zat hij weer beneden, was klaarwakker. Uiteindelijk lag hij pas om half 4 weer tegelijk met ons op bed

Eerder was hij gewoon totaal niet moe, en vond hij het allemaal prachtig met al die mensen in ons huis, en al dat vuurwerk. Heel apart, vorig jaar vond hij het nog doodseng, en ook papa's boormachine enzo vond hij lang heel eng. Opeens is het over ofzo

Vandaag voor het eerst de huisartsenpost van binnen gezien

Frederiek hoest sowieso al een week of 6, dus ik wilde morgen naar de dokter om toch eens te vragen of hij even kon luisteren. Maar nu kreeg ze vrijdagavond koorts, gister 39.5 ofzo, toen was mijn man alleen thuis met de kids. Had ze ook tot half 10 's morgens geslapen, en vanaf 11 uur weer tot mijn man haar om 4 uur maar wakker had gemaakt. Na die fles sliep ze meteen weer. Vandaag zat ze zo vol, dat ze overgeeft van het hoesten, benauwd. Dus ik vond het toch niet zo fijn, toch maar even naar de dokter gegaan. Maar gelukkig gewoon een virus of bacterie, overal snot, ook in haar longen, maar nog niet ontstoken. Dus gelukkig valt het mee. Voel ik me meteen weer zo'n bezorgde moeder die om niks naar de dokter gaat, maar de arts zei dat het heel normaal was om even te komen, zelfs op zondag, want een longontsteking zou zo opeens kunnen, of oorontsteking. Maar dat laatste maakt me nog niks uit, daar zieken ze vast ook wel weer van uit, als het niet heel heftig is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...