Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor jeepeecee » 31 dec 2011 23:18

Ik zit nog te dubben of ik haar er uit haal (lekker laat al ;) ) Ze vind het namelijk helemaal geweldig!! Als ze weer afsteken gilt ze helemaal blij: 'Daar komtie weer jaaaaaa' . Dus daar zou ik het voor doen, maar ben bang dat ze morgen enorm chagrijnig is.
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 dec 2011 23:25

ze hebben hier illegale zooi.. mega wat een knallen. Nog harder dan een melkbus in de straat ](*,) het lachen vergaat de kids hier behoorlijk... En nu maar hopen dat het snel rustig is,vanwege de zondag!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 jan 2012 10:12

Hoe is het met jullie kindjes gegaan? Hier gelukkig geen problemen gehad Nina hebben we rond 01.15 uit bed gehaald bij vrienden en mee naar huis genomen en thuis is ze na een flesje warme melk lekker gaan slapen.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 01 jan 2012 12:02

Mijn kleine boef was savonds lekker wakker om uiteindelijk om 10 voor 12 in slaap te vallen en om half 1 weer wakker te worden :P Hoe ze het heeft gedaan? Geen idee, haha :) De nacht ging ook super, alhoewel we pas half 4 thuis waren! :wink:
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 jan 2012 12:27

Hier was het drama.. Floris heeft ongeveer alleen van half 12 tot half 1 geslapen. Vannacht steeds wakker, maar hij is ook echt niet lekker.. Nu 40 gr kokrts we moeten zo naar de hap...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 jan 2012 14:03

Wij hebben Jurian er wel uitgehaald. Was eigenlijk eerst niet het plan, zolang ze er nog niks van doorhebben vind ik het niet nodig, maar hij slaapt de laatste tijd zo slecht, en wordt zo snel huilend wakker, dat we bang waren dat hij wakker zou schrikken en dan overstuur zou zijn. Dus om kwart voor 12 eruit. Hij is mee naar buiten geweest, sterretjes gebrand, al het vuurwerk bekeken, even later ging er bij de buren wel erg veel af, is hij even binnen voor het raam gaan kijken. Maar later gewoon weer naar buiten. Om half 2 weer naar bed gebracht, maar om 2 uur zat hij weer beneden, was klaarwakker. Uiteindelijk lag hij pas om half 4 weer tegelijk met ons op bed :oops: Eerder was hij gewoon totaal niet moe, en vond hij het allemaal prachtig met al die mensen in ons huis, en al dat vuurwerk. Heel apart, vorig jaar vond hij het nog doodseng, en ook papa's boormachine enzo vond hij lang heel eng. Opeens is het over ofzo :D

Vandaag voor het eerst de huisartsenpost van binnen gezien :) Frederiek hoest sowieso al een week of 6, dus ik wilde morgen naar de dokter om toch eens te vragen of hij even kon luisteren. Maar nu kreeg ze vrijdagavond koorts, gister 39.5 ofzo, toen was mijn man alleen thuis met de kids. Had ze ook tot half 10 's morgens geslapen, en vanaf 11 uur weer tot mijn man haar om 4 uur maar wakker had gemaakt. Na die fles sliep ze meteen weer. Vandaag zat ze zo vol, dat ze overgeeft van het hoesten, benauwd. Dus ik vond het toch niet zo fijn, toch maar even naar de dokter gegaan. Maar gelukkig gewoon een virus of bacterie, overal snot, ook in haar longen, maar nog niet ontstoken. Dus gelukkig valt het mee. Voel ik me meteen weer zo'n bezorgde moeder die om niks naar de dokter gaat, maar de arts zei dat het heel normaal was om even te komen, zelfs op zondag, want een longontsteking zou zo opeens kunnen, of oorontsteking. Maar dat laatste maakt me nog niks uit, daar zieken ze vast ook wel weer van uit, als het niet heel heftig is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 jan 2012 14:09

oei, missF! Beterschap met haar!

Wij zijn ook weer terug van de HAP. De huisarts zei dat ze van tandjes echt geen 40 graden koorts krijgen (dacht dat hij koorts had van de tandjes, maar nee dus).
Hij is helemaal nagekeken, maar longetjes schoon, keel, oren, alleen toen ze op z'n buik drukte vond hij het zacht gezegd niet fijn.
Hij was daar -uiteraard- heel vrolijk, oogde totaal niet ziek. Maar nu hangt hij weer heel zielig bij manlief op schoot, is hij weer veel warmer...
Als hij morgen nog koorts heeft moeten we wel terugkomen, en we hebben een plaszakje gekregen, z'n urine moet in elk geval ook even nagekeken worden.
Zo zielig als je niet weet wat je kleintje heeft! Hoop dat hij snel opknapt :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 jan 2012 15:57

@MissF Jurian heeft dus heerlijk genoten! Vervelend dat Frederiek ziek is hopelijk knapt ze snel op.

@Jannoek pfff zware nacht voor jullie maar wat de HA zegt over dat kindjes geen 40 graden koorts kunnen hebben van tandjes ben ik het niet mee eens(Al kan Floris natuurlijk ook ergens anders last van hebben) Zoontje van vrienden heeft elke keer hoge koorts (40graden soms nog iets hoger) en daarna komt er weer een tandje/kies door.
Hopelijk zijn Floris zijn tandjes snel door en gaat de koorts snel over.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 01 jan 2012 16:58

He wat naar weer al die zieke kindertjes :( Beterschap met ze.

We hebben Hannah er uiteindelijk toch uitgehaald. Ik ging even kijken of ze nog sliep en ze was net een klein beetje wakker, dus er toch mar uitgehaald. Heb er geen spijt van gehad, wat heeft dat kind genoten :mrgreen: Om kwart voor 1 ging ze weer naar bed na een flesje melk en ze heeft geslapen tot uur of 10. En zelfs vandaag was ze niet chagrijnig gelukkig.
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 01 jan 2012 19:17

Wij hebben dochter en zoonlief gewoon laten liggen. Dochterlief is panisch voor vuurwerk en zoonlief is een hele lichte slaper, dus zijn we blij dat hij slaapt. Hij is gelukkig ook niet wakker geworden. C. werd wel huilend wakker, dus toen hebben we haar bij ons in bed gelegd, waar ze lekker verder sliep.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 jan 2012 20:55

zoveel artsen zoveel dingen. Mijn vriendin heeft op jonge leeftijd, denk rond een jaar in eht ziekenhuis gelegen. Ze had al dagen boven de 40graden en al een aantal keer in koortsstuip gelegen. Wat het was, de artsen tasten in het duister. Totdat opeens kiesje door was en er niks meer aan de hand was.

Tja... denk zelf dat het meerder dingen tegelijk zijn. Tanden en kiezen krijgen gaat gepaard met een lage weerstand, dus kan gerust een virusje oid bij zitten.

HIer ook de longen weer behoorlijk vol.. maar weer eens aankijken.. ze zien me al weer komen :oops: En tja.. koorts heeft hij toch nog steeds... gelukkig nog een weekje vakantie. Ik kijk uit naar een heerlijk streng winter!!! weg met al die virusjes!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 jan 2012 08:56

He wat vervelend die zieke kindjes.

Hier heeft S.imon gewoon lekker (door)geslapen en werd pas om 7 uur wakker gisterochtend. \:D/
Vannacht sliep hij erg onrustig. En vanochtend was het half 6. :roll: (hier zelf n beetje ziek, gelukkig ging manlief eruit).

@jannoek, hoe is het vannacht gegaan?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 jan 2012 13:42

Vannacht was een drama... Hij huilde nonstop en was ontroostbaar. Ook voelde hij enorm koud en was helemaal verkrampt. We maakten ons echt zorgen, temperatuurden hem, was zn temperatuur helemaal gezakt: 35,5. Toen de hap weer gebeld, zou kunnen komen dat het einde van een infectie was, wat gepaard ging met temp dip. We mochten langs komen, maar ook voor kiezen om tot vanochtend te wachten. Dat laatste hebben we gedaan. Net werden we teruggebeld door de huisarts, zn urine was getest en hij heeft een blaasontsteking.. Wist niet dat dat kon bij babies, maar blijkbaar wel ;). Echt zielig, we krijgen nu antibiotica en moeten naar de ka voor verder onderzoek. Meestal heeft blaasontsteking een achterliggende reden bij babies namelijk. Wordt dus vervolgd...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 jan 2012 13:52

Sjonge het zit jullie ook niet mee he... Dikke knuffel. En sterkte en beterschap met jullie kleine man.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 jan 2012 17:42

Dankje evelien! Gaat nog niet echt lekker hier, net weer bij de ha geweest, hij voelde ineens weer heel warm, was zn temp van 36,8 aan t begin van de middag ineens weer 39,4. Arts wilde hem.toch nog.even zien. Ze heeft overlegd met kinderarts en we moeten morgen terugkomen en woensdag naar de ka. pff.. als de situatie verandert, we ons zorgen maken etc moeten we direct naar een arts. Blijft even afwachten dus ..

Terug naar “Archief”