Moderator: Moderafo's
ajl schreef:
@ Sterretje, wat een mooie jurkjes hebben ze beiden aan. Miischien een rare vraag, maar blijft dat schoon op een door de weekse dag? Ik hoef hier echt niet zulke kleding aan te trekken. Mijn robbedoes is van top tot teen zwart 's avonds en plakt ook van alle kanten. Zij heeft haar dagelijks schrobritueel echt wel nodig. Ik had leuke (witte) shirtjes voor de zomer gekocht, maar die kunnen inmiddels al wel als poetsdoek gebruikt worden, ik krijg de vlekken er echt niet uit.
ajl schreef:Hoe doen jullie dat dan? Hoeveel chloor op hoeveel water? En hoelang laat je het dan staan weken? Voor de shirtjes van onze dochter vind ik dat wel handig.
@ gempa, natuurlijk is het wel logisch dat je zulke jurken ook gewoon aandoet, maar een beetje zonde vind ik het wel als ze kruipend over de grond gaat en midden in de zandbak zit te scheppen of onze borders met planten leeghaalt
Sophie77 schreef:Geïnspireerd door jullie verhalen over vlekken, heb ik vanmorgen geprobeerd een wit shirtje van dochterlief (waar ik eigenlijk de hoop van opgegeven had het ooit nog schoon te krijgen) toch maar ingesmeerd met ossengalzeep (voor de grasvlekken), met Sorbo (voor een inktvlek), en 'm toen mét zo'n 'lapje' voor de witte was + een scheutje Vanish vloeibaar + Omo voor de witte was + wat Biotex blauw als voorwasmiddel in de wasmachine gemikt en op 60 graden gedraaid en raad eens? HIJ IS WEER HELEMAAL WIT
!
ajl schreef:Mmmm morgen ook maar eens vanish halen, heb 2 van dat soort shirts liggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten