Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Schipje » 04 jan 2011 08:22

Bumba schreef:
Schipje schreef:Natusan had eerst huidskleurige zoogcompressen, onder een huidskleurige bh zag je dan met een witte bloes of shirt niks, tenminste, bij mij niet. Nu heeft natusan alleen nog witte, ik vind dat zo ontzettend jammer want die zie je wel onder wit, ook al zit er een huidskleurige bh over.

Is dat dan pas veranderd? Zo'n 4 maanden geleden waren ze nog huidskleur en die waren wat lekken betreft veel beter dan menig huismerk!

@Petra85: gefeliciteerd met je nichtje! Leuk!

Bij onze drogist (dirks) zijn ze iig alleen nog maar in het wit te krijgen. Inderdaad is dat nog maar een paar maanden. Als iemand een drogist weet waar ze nog in huidskleur zijn, tip me dan aub! natusan vind ik inderdaad ook veruit de beste van allemaal. zit mooi en kan veel opnemen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jan 2011 08:24

Petra, gefeliciteerd met je nichtje.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 jan 2011 08:29

@Schipje, hier staan ze nog wel in huidskleur. Of bedoel je andere?

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 04 jan 2011 08:31

Jannoek schreef:@Schipje, hier staan ze nog wel in huidskleur. Of bedoel je andere?

ja, dat zijn ze! Het is te hopen dat ze de website hebben bijgewerkt en dat je niet de nieuwe verpakking krijgt met de nieuwe witte kleur!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 jan 2011 08:35

ze staan op de zelfde website volgens mij ook in het wit, dus lijkt me niet dat als je deze besteld, je dan witte krijgt...
En anders, dan leveren zij iets wat je niet besteld hebt, dus volgens mij kan je het dan probleemloos terug sturen ;-)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 04 jan 2011 08:49

Jannoek! Dat zijn ze! Dankjewel!

Mama_van_Roos
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mama_van_Roos » 04 jan 2011 11:40

Jannoek schreef:@ Mama_van_Roos, Ik denk eigenlijk vrij zeker te weten wie je bent, en dan is je profielfoto een foto van je dochter :-oo

Zou zo maar kunnen :wink: . Tis inderdaad mijn dochter op de profielfoto, alleen hier is ze nog een paar maandjes jonger :)

Mama_van_Roos
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mama_van_Roos » 04 jan 2011 11:44

Ik vond de huismerk zoogcompressen (kruidvat) niet fijn, irriteerden vreselijk. De natusan inderdaad wel fijn. Je hebt ook Lilipadz, dat zijn siliconen compressen, kan je afwassen en zelfs 's nachts dragen zonder bh. Ik heb ze nooit gebruikt, maar als de BV nu goed gaat het proberen waard... MIjn schoonzus vond ze ideaal, je lekt zeker weten niet meer door.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 04 jan 2011 11:47

Die voorgevormde voedingsbh's ken ik niet, maar dat zal idd veel mooier zitten.

@Mama van roos, welkom hier! Als ik het meisje op je profielfoto goed herken, geloof ik dat we bij elkaar in de kerk zitten :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 jan 2011 12:15

Welkom, mama van Roos...wat een lief dochtertje heb je. Ik ken je overigens niet :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 jan 2011 12:18

@Mama van Roos WELKOM en nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap gaat het goed?

Mama_van_Roos
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mama_van_Roos » 04 jan 2011 12:28

Haai schreef:Die voorgevormde voedingsbh's ken ik niet, maar dat zal idd veel mooier zitten.

@Mama van roos, welkom hier! Als ik het meisje op je profielfoto goed herken, geloof ik dat we bij elkaar in de kerk zitten :wink:

@ Haai Gezien de naam van je dochter, zou ik haar dan afgelopen zondagmiddag in de chrèche hebben gehad?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 04 jan 2011 12:32

Mama_van_Roos schreef:
Haai schreef:Die voorgevormde voedingsbh's ken ik niet, maar dat zal idd veel mooier zitten.

@ Haai Gezien de naam van je dochter, zou ik haar dan afgelopen zondagmiddag in de chrèche hebben gehad?

Dat kan kloppen. Ik herken het koppie van je dochter ook uit de creche. Die smile van haar vind ik altijd zo geweldig :D

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 jan 2011 12:50

Weet iemand mij te vertellen hoeveel kleding je moet hebben voor de eerste weken?

Wij hebben al aardig wat ging afgelopen weekend eens tellen en ik kwam alleen al op rompertjes maat 50/56 op 12 stuks :shock: Terwijl we er 3 zelf gekocht hebben.
En net als hydrofiele luiers enz?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 jan 2011 12:54

@mamavanroos, jij bent een oudklasgenoot én oudhuisgenoot van mij :mrgreen:

@liefie, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Je ziet zulke wisselende dingen op uitzetlijsten...
Wij hebben nog niets zelf gekocht, maar al ontzettend veel gekregen...
Alleen aan kleertjes (pakjes, rompertjes, sokjes etc.) zo'n hele grote boodschappentas vol, en nog meer... (tja, moet nog ruimte maken in de kast :mrgreen: )

Terug naar “Archief”