kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 09 jun 2008 10:01

Gaat je was dan niet een beetje naar azijn ruiken? Of wordt dat direct verholpen door de waspoeder/gel? :)
De natuur kent het geheim en glimlacht.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 jun 2008 10:02

nee ik doe het ook weleens en daar ruik je echt helemaal niks van.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jun 2008 10:05

Een andere kleur hoeft 't jasje niet te worden... maar die bloem is inderdaad voor tussentijds sowieso een goed idee. 'k Zal binnenkort eens naar de hobby/stoffenzaak voor wat emblemen enzo. Maar eerst de schoudervullingen eruit...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 24 jun 2008 18:51

*schop*

Nog iemand geshopt pas? Ik heb gisteren een leuke 3/4 broek gekocht, Kwam erachter dat ik bijna alleen maar lange broeken heb, beetje warm voor de zomer :) .

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 24 jun 2008 19:37

Nee, ik ga morgen nog effies shoppen, ik kwam erachter dat ik maar twee shirtjes met korte mouwtjes heb en de rest hemdjes. Maar het is hier een beetje kouder als bij ons ;)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 jun 2008 19:40

Vonkie schreef:*schop*

Nog iemand geshopt pas? Ik heb gisteren een leuke 3/4 broek gekocht, Kwam erachter dat ik bijna alleen maar lange broeken heb, beetje warm voor de zomer :) .
ja had ik ook idd! Heb nu een paar leuke 3kwart broeken besteld bij Wehkamp :) en een leuke strandbroek (moest nog wel ff opgekort worden want ik heb kleine beentjes :oops: ) maar allemaal lange broeken gaat niet goedkomen deze zomer :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 jun 2008 20:01

mijn man had een super mooie donkere spijkerbroek van pepe jeans. Half jaar gedragen (tuurlijk niet elke dag) en op de achterkant zaten er gewoon 2 scheuren in!
Ik gelijk terug mee naar de winkel gegaan en leg hem op de toonbank en kon nog niks zeggen en werd me gelijk gezegt o ik zie het al je krijgt je geld terug. Er was iets met de wassing fout gegaan en alle mensen met die broek waren met dezelfde klacht terug gekomen :D
Ik gelijk een andere broek van pepe jeans uitgezocht maar die was 40 euro afgeprijst dus heb ik er nog een leuke polo bijgezocht en kreeg ik nog 9 euro terug :lol:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 24 jun 2008 20:36

liefie schreef:mijn man had een super mooie donkere spijkerbroek van pepe jeans. Half jaar gedragen (tuurlijk niet elke dag) en op de achterkant zaten er gewoon 2 scheuren in!
Ik gelijk terug mee naar de winkel gegaan en leg hem op de toonbank en kon nog niks zeggen en werd me gelijk gezegt o ik zie het al je krijgt je geld terug. Er was iets met de wassing fout gegaan en alle mensen met die broek waren met dezelfde klacht terug gekomen :D
Ik gelijk een andere broek van pepe jeans uitgezocht maar die was 40 euro afgeprijst dus heb ik er nog een leuke polo bijgezocht en kreeg ik nog 9 euro terug :lol:

Ah, dát is nog eens leuk shoppen! :D
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 24 jun 2008 20:43

Ik ga morgen m'n schoentjes weer ophalen.
Die had ik teruggebracht omdat het sticksel los liet en de zolen aan de binnenkant al helemaal los lagen.
Er zat een half jaar garantie op, dus als het goed is gaat me dat niks kosten. Nu alleen wel hopen dat het hierna niet weer net zo snel mis gaat...
pobody's nerfect

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 24 jun 2008 21:09

Nu mijn scriptie af is heb ik EINDELIJK weer eens gewinkeld, een beige rokje, roze vestje, groen truitje, wit hemdje en een supermooi grijs vestje die ik al heel lang wilde hebben. Ben er echt superblij mee. Ik had ook wel nieuwe kleren nodig eigenlijk want ik wil er morgen feestelijk uitzien omdat ik dan jarig ben :D
Dus, dat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 jun 2008 22:03

Dan heb je 't verdiend :wink: Alvast veel plezier in je nieuwe setje morgen :).
Ik vind dat zelf ook altijd fijn: dan stel ik mezelf een bepaald doel, als je dat of dat af hebt mag je gaan shoppen... echt een leuke beloning.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 jun 2008 08:17

Ik draag bijna altijd lange broeken. Korte broeken vind ik lelijk staan bij mezelf. Rokken heb ik niet zoveel en benen scheren is niet mijn hobby. Bij het zwemmen (doe ik elke week) heb ik daar schijt aan, maar om nou in de zomer met behaarde benen onder een rok te lopen... neh... voor die paar keer dat ik een rok aantrek ga ik dan wel even scheren. Maar eigenlijk vind ik dat stiekem ook nonsens :?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 jun 2008 09:59

Ik moet wel :mrgreen:
Ik dacht dat ik wel genoeg zou hebben aan een grijze lange broek, een lange spijkerbroek, een witte driekwart broek en een rokje voor zondag.
En 5 shirtjes. Maar het is echt niet handig.
Een witte broek koop ik net meer. Die kan ik amper een uur aan en is al gevlekt. En twee broeken zijn echt veel te weinig. Zo veel was ik gewoon niet.
Goeie reden om zo in Veenendaal maar weer op zoek te gaan. Ik ga niet wassen als de wasmachine amper halfvol is.
Dus wie weet wat ik nog vind :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 25 jun 2008 12:18

Heb ook nog gewinkeld, niet veel bijzonders gekocht
Een leuk gehaakt vestje, met verschillende kleuren.
En een paar broeken voor het werk, moet alleen m´n moeder
nog even lief aankijken of dat die ze wil inkorten

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 jun 2008 13:35

Heeft iemand nog een idee waar ik een roze sjaaltje (gladde stof) kan kopen en een leuke roze armband?

Terug naar “Archief”