fOTO VAN ME BROERTJE METHAN
Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:@ Vlinder: Timo gaat hard in zijn ontwikkeling! We zullen het maar niet vergelijken met Caroline. Ze weegt nog steeds maar 6120 gram en 67 cm. Ze kruipt, o nee tijgert over de vloer en ging zomaar ineens zwaaien! 5 tanden door, zonder een centje pijn. De ontwikkeling gaat door, de groei niet. Ze zit nu met gewicht 3% en met de lengte 2% onder de groeicurve. Na lang aandringen van de CB arts heb ik toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt. Hij kan haar ook niet laten groeien maar goed.
Rufi schreef:Debor@ schreef:Goed, Sennah danCorine schreef:Debor@ schreef:Kan allebei, ik ken een vrouwelijke SennaRufi schreef:Senna is overigens een jongensnaam.
Ik heb het ten eerste over SennaH, en ten tweede wie bepaalt wat een jongen óf een meisjesnaam moet zijn? (denkt aan renee o.i.d.)
En ten derde, het dochtertje van Gerald Troost heet Sennah.. En dat bepalen doe je zelf, er móet natuurlijk niets. En ten derde, Gerald Troost zegt me niets, laat staan z'n dochtertje
Ja, wie is Gerald Troost? De slager van hier om de hoek kan zijn zoontje ook wel Marieke noemen, maar is het daarmee een meisjesnaam?
Maar als iemand zijn dochter Sennah wil noemen, moet hij of zij dat vooral doen. Ik zei niet dat ik het lelijk vind klinken, alleen maar dat het een jongensnaam is. Maar dat schijnt tegenwoordig niet veel meer uit te maken.
Maaikje schreef:Wat dachten jullie van Marvelous en Precious als namen? Vraag me niet of het jongens of meiden namen zijn, 2 kinderen op de kinderclub heetten zo...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten