De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 13 dec 2006 21:41

Afbeelding[/url]

fOTO VAN ME BROERTJE METHAN

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 dec 2006 21:52

@ Lisette: lekker stoer broertje, ben je vast heel trots op. Dat kuifje, daar hou ik wel van! Bol koppie, blonde haren, een echte Hollander! Hoe oud is hij?

@ Vlinder: Timo gaat hard in zijn ontwikkeling! We zullen het maar niet vergelijken met Caroline. Ze weegt nog steeds maar 6120 gram en 67 cm. Ze kruipt, o nee tijgert over de vloer en ging zomaar ineens zwaaien! 5 tanden door, zonder een centje pijn. De ontwikkeling gaat door, de groei niet. Ze zit nu met gewicht 3% en met de lengte 2% onder de groeicurve. Na lang aandringen van de CB arts heb ik toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt. Hij kan haar ook niet laten groeien maar goed.

@Rosekapje: een dezer dagen de verjaardag van Christiaan toch? Gefeliciteerd alvast/nog.

Nog een niet leuke naam: April
ja, dat is mijn mening dan he.....

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 13 dec 2006 22:07

[quote="*Annet*"]@ Lisette: lekker stoer broertje, ben je vast heel trots op. Dat kuifje, daar hou ik wel van! Bol koppie, blonde haren, een echte Hollander! Hoe oud is hij?

Ben ik zeker trots op ja :D
Tis idd een lekkere hollandse jongen.
Hij is nu 4 jaar.
Niet egt meer een baby dus meer haha.
Maar het gaat veel te snel allemaal :(

Maaike

Berichtdoor Maaike » 13 dec 2006 22:10

Wat dachten jullie van Marvelous en Precious als namen? Vraag me niet of het jongens of meiden namen zijn, 2 kinderen op de kinderclub heetten zo...

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 13 dec 2006 22:59

*Annet* schreef:@ Vlinder: Timo gaat hard in zijn ontwikkeling! We zullen het maar niet vergelijken met Caroline. Ze weegt nog steeds maar 6120 gram en 67 cm. Ze kruipt, o nee tijgert over de vloer en ging zomaar ineens zwaaien! 5 tanden door, zonder een centje pijn. De ontwikkeling gaat door, de groei niet. Ze zit nu met gewicht 3% en met de lengte 2% onder de groeicurve. Na lang aandringen van de CB arts heb ik toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt. Hij kan haar ook niet laten groeien maar goed.

mijn neefje van 3,5 mnd is 66 cm en 7600 gr (die groeid dan ook veel te hard) Caroline mag vast wel wat van hem hebben :wink:

ik hoorde eens het volgde: een stel ouders noemde hun dochter mus. Ze hadden al Merel, en 2 vogelnamen vonde ze wel leuk :roll: :shock:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 dec 2006 23:08

ik hoorde eens het volgde: een stel ouders noemde hun dochter mus. Ze hadden al Merel, en 2 vogelnamen vonde ze wel leuk

Is misschien iets voor Vlinder, want haar dochter heet Merel toch? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 13 dec 2006 23:09

Rufi schreef:
Debor@ schreef:
Corine schreef:
Debor@ schreef:
Rufi schreef:Senna is overigens een jongensnaam.
Kan allebei, ik ken een vrouwelijke Senna ;)

Ik heb het ten eerste over SennaH, en ten tweede wie bepaalt wat een jongen óf een meisjesnaam moet zijn? (denkt aan renee o.i.d.)
En ten derde, het dochtertje van Gerald Troost heet Sennah.
Goed, Sennah dan ;). En dat bepalen doe je zelf, er móet natuurlijk niets. En ten derde, Gerald Troost zegt me niets, laat staan z'n dochtertje ;)

Ja, wie is Gerald Troost? De slager van hier om de hoek kan zijn zoontje ook wel Marieke noemen, maar is het daarmee een meisjesnaam?
Maar als iemand zijn dochter Sennah wil noemen, moet hij of zij dat vooral doen. Ik zei niet dat ik het lelijk vind klinken, alleen maar dat het een jongensnaam is. Maar dat schijnt tegenwoordig niet veel meer uit te maken.

Je kunt beter zeggen dat jij Sennah een jongensnaam VIND, want blijkbaar IS het niet zo..

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 13 dec 2006 23:12

Oja, trouwens, misschien kunnen we de naam die Smurffie noemde beter ff weghalen.. Beetje lullig voor die mensen dat hun kind hier besproken word.. :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 dec 2006 01:27

Waarom..? Dat mag men toch best vinden? :)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 14 dec 2006 01:42

Ja maar toch... Naam en toenaam genoemd, ik vind dat toch niet kunnen eigenlijk.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 dec 2006 08:29

in mijn post is de naam vervangen door sterretjes :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 dec 2006 09:25

onze buurmeisjes heten kardamylia en ylitsia kom je ook bijna nooit tegen volgens mij maar vind wel hele leuke namen.

en mijn eigen naam Nieske ben ik ook nog nooit tegen gekomen

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 14 dec 2006 09:34

liefie schreef:onze buurmeisjes heten kardamylia en ylitsia kom je ook bijna nooit tegen volgens mij maar vind wel hele leuke namen.

Wat erg! Dat is toch zielig voor die kinderen!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 dec 2006 09:47

Maaikje schreef:Wat dachten jullie van Marvelous en Precious als namen? Vraag me niet of het jongens of meiden namen zijn, 2 kinderen op de kinderclub heetten zo...

Ah, bij ons in de kerk is een jongen die Gift heet, dat is wel gaaf als je Engelstalig bent ;) Hij vindt het zelf ook tof.

Annet: 3% is toch niet zoveel afwijking?

Maaike

Berichtdoor Maaike » 14 dec 2006 10:01

liefie schreef:en mijn eigen naam Nieske ben ik ook nog nooit tegen gekomen

Bij mij zat een meisje op school die Nieske heet

Terug naar “Archief”