Moderator: Moderafo's
ajl schreef:@ 654321 Kan je hem niet gewoon 's middags wat eerder en korter laten slapen en dan 's avonds bv badderen en daarna toch nog redelijk bijtijds naar bed doen? Een kind hoeft toch niet gelijk in slaap te vallen als het boven ligt? Je ligt toch zelf ook wel eens een tijdje wakker voordat je in slaap valt? Volgens mij gaat het er ook om dat ze tot rust komen. Mijn kinderen hebben ook wel eens avonden dat ze nog lang wakker zijn, maar ik peins er niet over om ze ook nog eens laat naar bed te doen. Wat je zelf ook zegt, je hebt ook wel eens tijd voor jezelf nodig en als ze pas rond 21.00 uur naar bed gaan, dan is gewoon je hele avond weg.
Galateia schreef:En wat is er dan eigenlijk zo goedkoop?! Ik klikte en zag in de outlet meteen een jurkje voor 40 euro. Nou, in nog geen 40 jaar
liefie schreef:Je moet even zoeken onder zomer 2011 of winter 2010/2011 Ik heb 11 stuks kleding voor 60 euro vind ik geen geld er zitten jurkjes tussen die 35 euro gekost hebben (geef ik er ook niet voor hoor)
Galateia schreef:Ah, inderdaad, dan komen we bij de normalere prijzen
Evelien schreef:@Stip, wat heb jij een lekker hollands welvaren dochter. Heeeerlijk.
Even een vraagje, waar kun je een leuk klein koffertje kopen (zoals die van de hema van jip en janneke)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten