Moderator: Moderafo's
ajl schreef:
Aan de laptop komen ze nog niet en dat wil ik ook nog even zo houden. Tv-kijken doen ze ook minimaal. Straks is het weer fijn zomer en kunnen ze lekker de hele dag buiten rommelen.
MissF schreef:Maar als je kind nou zelf heel gelukkig wordt van een prullaria? Wat maakt het dan uit? Jurian kan zich erg goed vermaken met zo'n lichtstuiterbal, ooit eens gekregen van mijn moeder. Ding valt hier onder prulletjes, maar hij is er dolblij mee, net als een oerlelijke sneeuwman die je op kunt winden en kerstliedjes gaat spelen. Ik vind het niks, hij vindt het prachtig. Nouja, dan mag hij er van mij wel mee spelen hoor.
TheKeimpe schreef:Weet je, als een stuiterbal stevig is, dan is het prima. Maar een autootje uit de grabbelbak van de Zeeman (met alle respect voor mensen die echt niet meer te besteden hebben, laat het gezegd zijn) om de €25,- vol te krijgen, is echt waardeloos. Na één dag draaien de wieltjes niet meer, ligt het dak eraf, is het een wrak. Kinderen verdrietig, terwijl ze op hun verjaardag dit ding helemaal niet gemist hadden als ze al een ander cadeautje van dezelfde mensen hebben gekregen.
Galateia schreef:TheKeimpe schreef:Weet je, als een stuiterbal stevig is, dan is het prima. Maar een autootje uit de grabbelbak van de Zeeman (met alle respect voor mensen die echt niet meer te besteden hebben, laat het gezegd zijn) om de €25,- vol te krijgen, is echt waardeloos. Na één dag draaien de wieltjes niet meer, ligt het dak eraf, is het een wrak. Kinderen verdrietig, terwijl ze op hun verjaardag dit ding helemaal niet gemist hadden als ze al een ander cadeautje van dezelfde mensen hebben gekregen.
Haha, toen wij in november 2009 net thuis waren met onze zoon, gingen we kleren kopen bij Zeeman. Daar kochten we toen twee autootjes. Zijn oogjes glommen, zo mooi vond hij ze. Hij heeft er heel intensief mee gespeeld en net vorige week is er 1 wiel gesneuveld. Soms koop je dus echt iets wat verrassend sterk kan zijn![]()
Nu zingt en danst zoonlief trouwens met een tamboerijn waarvan het vlies er ooit afgescheurd is. Hebben we netjes verwijderd en hij rammelt nog net zo goed. Zoonlief heeft echt ontzettend veel speelgoed, maar hij speelt er ook echt mee. En hij kan net zo goed uren zoet zijn met een wc-rolletje. En zomaar weggooien kunnen we echt niet, hij onthoudt namelijk ALLES![]()
Verder snap ik dat aanvullen ook niet zo. Bij mijn schoonouders zie je dat ook heel erg. Die hebben overduidelijk een budget van €25,-. En als ik/mijn man/kind dan een cadeautje van bijv. €22,50 vraag en krijg, dan zit er dus netjes €1,50 bij. Dat vind ik zo apart. Maar hey, verder niet boeiend, maar soms dan denk ik wel eens: als ik iets vraag van een tientje, dan hoeft daar echt niets extra's bij...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten