Ik weet niet of wiegendood iets te maken kan hebben met inentingen. Wiegendood is namelijk geen ziekte, maar alleen een begrip (plotselinge dood van een baby, meestal in de slaap).
Hoe je tot betrouwbare informatie komt: lastig... de wetenschappelijke artikelen worden gepubliceerd in tijdschriften die voor een leek nauwelijks te krijgen zijn en nauwelijks te begrijpen zijn...

Ik probeer zelf altijd via internet + bibliotheek dergelijke artikelen zoveel mogelijk te lezen en te begrijpen, maar ik snap ook dat niet iedereen daar zin in heeft.
Ik denk dat ik het snelst zou informeren (e-mail sturen) bij 'betrouwbare' instellingen... ik neem toch aan dat het RIVM je toch een paar vragen zou moeten kunnen beantwoorden... Verder zou je toch ergens info moeten kunnen aanvragen over anti-stoffen...
*denkt na, maar lastig-lastig!*
Aan de andere kant denk ik ook wel eens: het zal wel... er worden per dag duizenden kindjes ingeent en het gaat al jaren prima... die mensen zullen toch niet willens en wetens onnodige risico's nemen? We kunnen tenslotte ook niet alles weten... en moeten ook gewoon op de deskundigheid van anderen vertrouwen...