Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 nov 2008 15:27

Elvira, bedankt voor je reactie.

Wat vind je ervan dat we de lange termijn gevolgen niet weten?
In dit geval hoor ik het graag dat ik er naast zit hoor.. ;)

En inderdaad, zijn zat kinderen die hardstikke ziek zijn geworden door vaccinaties,
en het zelfs niet overleven.

Maar ja, je wilt ook niet dat je kind de mazelen krijgt en doof wordt oid.
Dilemma.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 25 nov 2008 15:36

Vanaf 1950 geldt voor de medische wereld zeker wel een heel erg lange termijn! :wink: Ga maar na: onze ouders hebben er als kind al mee kennisgemaakt... als er zoveel nadelige gevolgen zouden zijn, dan zouden die inmiddels echt wel bekend zijn, hoor!
Verder vind ik het prima dat mensen er kritisch tegenover staan... ik ben alleen bang dat het internet daarvoor niet altijd de juiste bron is... (over mijn eigen vakgebied staat het internet al bomvol met onzin, maar daar kan ik tenminste zelf nog aardig goed een eigen oordeel over vellen... hoe moet dat met onderwerpen waar ikzelf niets vanaf weet?!?)
Wel vraag ik me af of inenten echt al vanaf twee maanden moet... zeker als het kindje bv krijgt (en de moeder wel ingeent is), dan zou het kindje toch nog de antistoffen van de moeder moeten hebben? Logischer zou het zijn in te enten vanaf 6 maanden (bij bv-kinderen dan), aangezien het kindje dan helemaal zelf antistoffen kan aanmaken....

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 nov 2008 15:45

Wat is dan wel de juiste bron? Boeken kunnen ook vol onzin staan,
en de tutjes van het CB weten al helemaal niets vrees ik.

Hoe kom ik erachter?

En inderdaad, ik vraag me af waarom ze al met 2 maanden inenten.
Japan heeft ook de grens verhoogd tot 2 jaar.
En daardoor is de wiegedood ontzettend gedaald..

En wat vinden jullie hier dan van? http://www.vrijheids.net/?p=457
Staan wel veel bronnen bij, maar ja, hoe kom ik nou aan die boeken..
Ik vind het niet niets, als het klopt wat er staat. Dat moet je als ouders toch onderzoeken?
Laatst gewijzigd door AikonGirl op 25 nov 2008 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 nov 2008 15:52

dat is lastig want de vereniging kritisch prikken, belicht het een en overdrijft daar ook in en andersom doet de regulieren alsof er niks aan de hand is

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 nov 2008 15:55

Wij weten ook nog steeds niet goed wat we aan moeten met inenten. Om gelijk te zeggen niet inenten is dom, lijkt me ook een beetje ver gezocht en schijnen tegenwoordig steeds meer tegenstanders van inenten te komen.

Simon is laatst bijna een week ziek geweest van de BMR :?

Wij hebben er altijd al een naar onderbuikgevoel bij gehad, maar vinden voor de voors en tegens allbei wat zeggen, alhoewel ik dat van die geaborteerde baby's nog nooit had gehoord.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 nov 2008 16:01

Laatst gewijzigd door gempa op 25 nov 2008 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 25 nov 2008 16:03

Ik weet niet of wiegendood iets te maken kan hebben met inentingen. Wiegendood is namelijk geen ziekte, maar alleen een begrip (plotselinge dood van een baby, meestal in de slaap).

Hoe je tot betrouwbare informatie komt: lastig... de wetenschappelijke artikelen worden gepubliceerd in tijdschriften die voor een leek nauwelijks te krijgen zijn en nauwelijks te begrijpen zijn... :roll: Ik probeer zelf altijd via internet + bibliotheek dergelijke artikelen zoveel mogelijk te lezen en te begrijpen, maar ik snap ook dat niet iedereen daar zin in heeft. :wink:

Ik denk dat ik het snelst zou informeren (e-mail sturen) bij 'betrouwbare' instellingen... ik neem toch aan dat het RIVM je toch een paar vragen zou moeten kunnen beantwoorden... Verder zou je toch ergens info moeten kunnen aanvragen over anti-stoffen...

*denkt na, maar lastig-lastig!*

Aan de andere kant denk ik ook wel eens: het zal wel... er worden per dag duizenden kindjes ingeent en het gaat al jaren prima... die mensen zullen toch niet willens en wetens onnodige risico's nemen? We kunnen tenslotte ook niet alles weten... en moeten ook gewoon op de deskundigheid van anderen vertrouwen...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 nov 2008 16:07

Maar wat al eerder is gezegd, het moet geen gewoonte worden dat je je kind maar klakkeloos gaat inenten omdat het bij de meesten wel goed gaat. We, de meesten onder ons hier, geloven in een God die je helpt etc. Hij geeft ook zeker de middelen maar soms gaat het zo ver in de medische wereld dat je niet met alles mee kan gaan. En dat is voor ouders best wel heel moeilijk.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 nov 2008 16:17

a omdat als dat echt zo was, het gewoon niet mocht, dat verhaal wat jij geeft , is gewoon een samenswerings theorie, waarom zouden als dat verhaal klopt, we nog inenten dan??? vindt het rijksvaccienatieburo het leuk om ons te kwellen ofzo, of hebben ze daar allemaal een iq van 50
B, we enten al zo lang dat iedereen dan autisch zo moeten zijn of minsttens 1 kind veloren hebben, als je die statestieken zou geloven.
c heb jij iemand wel eens polio en dergelijke zien krijgen, als de vaccinatie idd niet meer zou werken, dan zou dat toch weer voor moeten komen of niet?

en het aantal wiegendoden is al jaren vrij laag, dat klopt dan toch niet of wel

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 nov 2008 16:19

Ik kan ook weinig met de houding "het zal wel.."

Je kan niet alles weten, en te weten komen,
maar dit is toch enorm belangrijk? Het gaat om m'n kind...

Ik denk dat ik wat boeken ga zoeken uit de literatuurlijst van deze site:
http://www.vrijheids.net/?p=457
Elvira, wat vind je van deze site?

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 nov 2008 16:22

het gaat ook om je kind daarom, de mediche keuring voor medicijnen en dergelijke zijn zo streng, dat ik echt niet geloof dat ze die troep zoals dat artilkel zegt naar binnen spuiten

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 nov 2008 16:27

en sorry hoor , heb je de rest van de artikelen gezien op dat vrijhgeidsnet??
ik kan dat soort over achterdochtige mensen toch echt niet geloven

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 nov 2008 16:28

Oke, speciaal voor jou dan deze link:
http://www.newtreatments.org/loadlocal.php?hid=1119[/url]

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 nov 2008 16:32

tja dat is het zelfde artikel, ik denk dat de studies die dit ontkrachten even sterk zijn.
ik blijf erbij dat als dat de waarheid is we weer overal polio enzv, op zouden moeten zien duiken,
maar goed je moet je eigen keuze daar in volgen, bedenk wel dat de ziektes waar je kindt voor inngeent wordt stuk voor stuk erge ziektes zijn met onder andere de dood als gevolg

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 25 nov 2008 16:33

Er is veel veranderd de laatste jaren met vaccinaties!!
Vroeger werden kinderen ingeënt met een klein beetje van de 'levende' ziekte om zo anti-stoffen te ontwikkelen.
Tegenwoordig is er een dode bacterie/virus wat toegediend wordt, niet meer levend dus!! de medische wetenschap is zo ver ontwikkeld dat ze dus een dood iets in je lichaam 'spuiten' wat antistoffen oproept. het kindje kan er daardoor ziek van worden, maar als het goed is komt dat door de aanmaak van die afvalstoffen.

Ik zit op dit moment in de nasleep van kinkhoest..gekregen van iemand die in Brazilië is geweest :roll:
Maar als ik niet ingeënt was, was ik waarschijnlijk hard ziek geweest, nu hoest ik 'alleen maar'.
Oke, het is nog vervelend, maar toch anders :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Terug naar “Archief”