Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Ik wil ooit zo'n tafel met een glazen plaat, 4 soort van bakken eronder waarin je dan foto's of decoratie kan leggen. Wel eens gezien bij iemand en ik vind het geweldig
Mooi heh, ik heb er zo'n 15 jaar één gehad. Met drie vakken/glasplaten als 'eettafel' (zelf gemaakt uiteraard)Smurffie schreef:Ik wil ooit zo'n tafel met een glazen plaat, 4 soort van bakken eronder waarin je dan foto's of decoratie kan leggen. Wel eens gezien bij iemand en ik vind het geweldig
Galateia schreef:Smurffie schreef:Ik wil ooit zo'n tafel met een glazen plaat, 4 soort van bakken eronder waarin je dan foto's of decoratie kan leggen. Wel eens gezien bij iemand en ik vind het geweldig
Ja, dat is gaaf!
Alleen zou ik het zelf nooit willen, want die tafel leeft nooit lang hier...
Galateia schreef:Smurffie schreef:Ik wil ooit zo'n tafel met een glazen plaat, 4 soort van bakken eronder waarin je dan foto's of decoratie kan leggen. Wel eens gezien bij iemand en ik vind het geweldig
Ja, dat is gaaf!
pol schreef:Galateia schreef:Smurffie schreef:Ik wil ooit zo'n tafel met een glazen plaat, 4 soort van bakken eronder waarin je dan foto's of decoratie kan leggen. Wel eens gezien bij iemand en ik vind het geweldig
Ja, dat is gaaf!
Heb ook zon tafel gezien, daar zwommen goudvissen in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten