De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 jan 2008 14:04

trijntjejohanna schreef:ik wel... :wink: maar vraag me af hoe vaak het echt gebeurt is

k heb afgelopen acht maand twee jaargangen kinderen doorgespit! en daar ben ik dit verhaal ook een paar keer tegengekomen! k vond et eerst heel onlogisch klinken en dacht ook.... onzin! maar als je soms ziet hoe kinderen voorop hangen... dan ga ik et geloof ik wel snappen!

maar je kent als moeder je kindje et beste! t kan ook best goed gaan!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 14:09

deze fiets heb ik...
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 14:09

zonder mandje... zonder fietstas.. en nu nog zonder achterzitje :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 jan 2008 14:32

trijntjejohanna schreef:hier dus wel een moederfiets omdat ik geen rijbewijs heb en dus veel fiets... dus ik was ontzettend blij toen matteo ook op de fiets kon

sjonge ja dat lijkt me echt superlastig als je een kindje hebt dat niet mee kan op de fiets. Ik zou me echt een beetje gehandicapt voelen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 15:47

trijntjejohanna schreef:bij milan met 9 maand...

met matteo fietsen we nu al ruim 2 maand :lol: :mrgreen:

heb ff nagerekend... maar we fietsen al 3 maand met matteo..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 15:48

Lalage schreef:
trijntjejohanna schreef:hier dus wel een moederfiets omdat ik geen rijbewijs heb en dus veel fiets... dus ik was ontzettend blij toen matteo ook op de fiets kon

sjonge ja dat lijkt me echt superlastig als je een kindje hebt dat niet mee kan op de fiets. Ik zou me echt een beetje gehandicapt voelen.

het is inderdaad heel onhandig!! de eerste tijd kon ik hier alleen maar in het dorp een stukje wandelen....

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 11 jan 2008 15:53

trijntjejohanna schreef:
Lalage schreef:

het is inderdaad heel onhandig!! de eerste tijd kon ik hier alleen maar in het dorp een stukje wandelen....

ik heb geen fiets. maar boodschappen bij supermarkt doen doe ik altijd met auto ook al is het maar klein stukje. Heb altijd veel nodig wat ik niet in wandelwagen krijg :lol: maar kleine dingetjes doe ik lekker met de wandelwagen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 16:00

de weekboodschappen doet tobias met milan op zaterdagochtend... als ik doordeweeks nog wat nodig heb dan neem ik de duowagen mee.. passen 2 keer zoveel boodschappen in als een gewone buggy :lol: :lol:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 11 jan 2008 16:01

Kan jij dat voor bijna een hele week boodschappen doen? Ik vind dat zo lastig vooruit denken.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 16:01

habibi schreef:
trijntjejohanna schreef:
Lalage schreef:

ik heb geen fiets.,.

ik zou em niet meer willen missen

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 jan 2008 16:10

trijntjejohanna schreef:
trijntjejohanna schreef:bij milan met 9 maand...

met matteo fietsen we nu al ruim 2 maand :lol: :mrgreen:

heb ff nagerekend... maar we fietsen al 3 maand met matteo..

Eerst in de maxi cosi toch?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 jan 2008 16:49

liefje schreef:Bloempie hoe is het met de uitslag van Thomas?

Vanmorgen naar de huisarts geweest en als het klopt wat hij denkt, dan loopt het gelukkig met een sisser af.
De ha denkt namelijk dat thomas op twee plaatsen een schimmelinfectie heeft en dat alle bultjes op z'n buik enzo, een allergische reactie zijn hierop. Ik moet nu elke dag die twee plekken insmeren en als die weggaan, moet de allergische reactie ook vanzelf verdwijnen.
Mocht het niet helpen, dan kan het ook een virus zijn, maar is niet gevaarlijk verder en zal vanzelf verdwijnen.
Mocht het echt niet weggaan of steeds terugkomen, dan is er toch iets anders aan de hand. Maar zijn eerste gedachte gaat niet uit naar eczeem of een voedselallergie.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 jan 2008 18:15

Ow dat is goed bericht :) ik zat zelf nog te denken; want moest wat opzoeken op internet als dat ventje maar geen melk of glutenallergie heeft :oops: maar valt tot hier aan toe dus gelukkig mee :D

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 11 jan 2008 18:28

Heeft er iemand ervaring met flesvoeding van simulac :?:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 jan 2008 20:55

ik gebruik alleen kruidvat eigen merk flesvoeding, sarah krijgt toch alleen pap smorgens en de bv bind niet voldoende, helaas.

Terug naar “Archief”