Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Dat tweede plaatje in de posting van Mohamed hierboven, is behoorlijk confronterend nu !
schelpje3 schreef:Dat tweede plaatje in de posting van Mohamed hierboven, is behoorlijk confronterend nu !
mohamed schreef:Ik speel momenteel Uncharted 2 en dit is het eerste Amerikaanse spel wat mij ook daadwerkelijk weet te boeien. Het is net alsof je meespeelt in een Hollywood blockbuster film en dat is best leuk om eens mee te maken!
Mortlach schreef:Is inderdaad erg goed. Speel het ook eens in het Nederlands. De vertalers en het bureau dat de stemmen heeft gedaan is erg goed, heb ik van horen zeggen.Al is er wel behoorlijk wat door de linguistic testers gemist, helaas.
Wel 1 tip: zet het spel uit zodra het laatste baasgevecht begint. Degene die dat gedeelte heeft geprogrammeerd ... /rest van deze zin heb ik zelf gecensureerd vanwege het christelijke karakter van dit forum/
Ondertussen heb ik eindelijk, na, wat zal het zijn, 18 jaar, eindelijk X-COM UFO Defense uitgespeeld (op het makkelijkste niveau)
mohamed schreef:Ik heb speel 'm met Nederlandse subs want ik verdraag het horen van onze taal absoluut niet bij spellen.
Mortlach schreef:Ja, dat zeggen de meeste gamers, helaas. Terwijl als je doorvraagt, ze het uberhaupt nooit proberen (en het dus vooroordeel is), of nog teruggrijpen op ervaringen van 10 jaar geleden toen het inderdaad nog dramatisch was gesteld met de vertalingen en het stemmenwerk. Tegenwoordig wordt daar heel veel zorg aan besteed en er zijn spellen die ik liever in het Nederlands speel dan in het Engels.
Geef het eens een kans...
mohamed schreef:Ik heb het wel eens geprobeerd bij Fifa en begon spontaan te huilen en sindsdien nooit weer zin gehad. Doch als ik hem uitgespeeld heb zal ik het eens proberen.
RogierV schreef:Ik moet zeggen als Native speaker heb ik vaak tenenkrommende ervaringen met vooral ondertiteling op televisie.
mohamed schreef:Ik heb het wel eens geprobeerd bij Fifa en begon spontaan te huilen en sindsdien nooit weer zin gehad. Doch als ik hem uitgespeeld heb zal ik het eens proberen.
Mortlach schreef:Hopelijk bevalt het. Spellen dialoog lenen zich er vaak beter voor dan sportspellen.
mohamed schreef:Naar alle waarschijnlijkheid niet, want ik vind Nederlands niet bepaald goed passen bij games.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 15 gasten