Moderator: Moderafo's
Lalage schreef::cry: Ik heb kruidkoek gebakken, maar ik denk dat de temperatuur te hoog is voor onze oven. De bovenkant is keihard en niet te etenNu ga ik maar gewone koekjes bakken, want we krijgen vanavond bezoek en er is geen winkel open vandaag. Argh wat word ik daar chagrijnig van.
ajl schreef:@ pol. Ik denk dat je over te hoog staat. Een hete luchtover moet je altijd lager zetten. Ik begin bij een appeltaart meestal rond de 130 graden en laat hem heel geleidelijk bakken en warm worden. Dan wordt de appeltaart geleidelijk bruin. Ik kijk eigenlijk nooit naar de tijd. Als hij lekker bruin is, prik ik er 1 met een breinaald o.i.d. en kijk zo of hij klaar is.
pol schreef:liefie schreef:ik heb het avondeten al bijna helemaal af heb heerlijke kip kerrie ragout gemaakt straks alleen nog rijst koken en een komkommer tomaat salade maken en wij kunnen eten.
heb jij ook het recept van die ragout?
MissF schreef:Wij hebben vant weekend familieweekend. Ik heb beloofd iets te maken voor de zondag, iets van taart ofzo.
Iemand nog een goed recept? (en al te vreemde dingen lusten ze niet, dus het moet niet al te gek zijn)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten