Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Ik werk idd in de zorg. Zodra je een baan hebt (in welke sector dan ook) mogen ze je nooit ontslaan omdat je minder wilt werken. Daarbij heb jij het recht om midner uren te gaan werken.
Sabra schreef:Gerdien B. schreef:Ik werk idd in de zorg. Zodra je een baan hebt (in welke sector dan ook) mogen ze je nooit ontslaan omdat je minder wilt werken. Daarbij heb jij het recht om midner uren te gaan werken.
Ik geef eerlijk toe dat ik geen groot kenner ben van het arbeidsrecht, maar er zijn natuurlijk tal van redenen te verzinnen om de samenwerking te beëindigen.
(Art. 2 lid 5 WAA)De werkgever willigt het verzoek van de werknemer om aanpassing van de arbeidsduur in, voor zover het betreft het tijdstip van ingang en de omvang van de aanpassing, tenzij zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zich daartegen verzetten.
Katlheen schreef:Maar om aan kinderen te beginnen omdat je in je achterhoofd hebt dat je later nog wel eens bezoek wilt hebben, is een wel erg egoistische gedachte.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten