haastje schreef:Ik ga dit jaar naar zwitserland met een danielkamp. Wie gaat er nog meer mee naar saas balen????
Heb er nog over nagedacht

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:oelewapper schreef:Wie gaan er volgend/dit jaar (2005) allemaal op daniëlkamp van de JBGG?
Ikzelf ga naar Gengenbach, waar gaan jullie heen?
lachen!!!al zin in???
MissF schreef:Hmm...ben ooit eens 1 x op Danielkamp geweest, omdat mijn vriendin toen niet mee mocht met HGJB of Beter-Uit, maar ik vond het wel tegenvallen...kwam misschien omdat ik idd ook van n andere kerk ben, en de meeste meiden met wie ik ging erg streng opgevoed werden enzo, en omdat het echt alleen voor meiden was...
Ben verder nooit op een kamp geweest. Ik ga altijd liever met mijn eigen vrienden en vriendinnen weg, dan kies je tenminste zelf je reispartners uit
En vakanties naar Italie of Frankrijk ofzo heb ik niet echt behoefte aanIk werk elke vakantie, en ga op dabar en das wel genoeg, ik geniet in mijn eigen woonplaats wel, lkkr met mijn vrienden en vriendinnen als mn ouders en de rest weg zijn
Shaira schreef:MissF schreef:Hmm...ben ooit eens 1 x op Danielkamp geweest, omdat mijn vriendin toen niet mee mocht met HGJB of Beter-Uit, maar ik vond het wel tegenvallen...kwam misschien omdat ik idd ook van n andere kerk ben, en de meeste meiden met wie ik ging erg streng opgevoed werden enzo, en omdat het echt alleen voor meiden was...
Ben verder nooit op een kamp geweest. Ik ga altijd liever met mijn eigen vrienden en vriendinnen weg, dan kies je tenminste zelf je reispartners uit
En vakanties naar Italie of Frankrijk ofzo heb ik niet echt behoefte aanIk werk elke vakantie, en ga op dabar en das wel genoeg, ik geniet in mijn eigen woonplaats wel, lkkr met mijn vrienden en vriendinnen als mn ouders en de rest weg zijn
Dan ben je waarschijnlijk op een meidenkamp geweest, er zijn ook gemengde kampen.![]()
Ik ga dit jaar voor het eerst, gewoon eens zelf zien hoe het is. Heb net de deelnemerslijst enzo gekregen, en ken niemand.Maar die leer je vast wel snel genoeg kennen. O ja, ik ga trouwens naar Orvelte. (een meidenkamp
)
MissF schreef:Ik was toen dertien geloof ik, en toen waren ze er iig niet
savemysoul schreef:Wahahahhaa apparte meiden en jongenskampen!
Hoe triest!
Ooit wel eens van de HGJB gehoord daar ben ik 3 keer met mee geweest!
Is net zoiets, alleen dan nemen ze behalve een orgel ook andere instrumenten mee. En natuurlijk mogen jongens en meisjes wel allebei mee!
Verder doe je vooral heel veel bijbel studie zingen en daarnaast de meest gevarieerde dingen!
Zo heb ik ooit een gevecht gehad,omdat we door een groep daniel kampers werden bekogeld met eieren!
Ze zaten naast ons kamphuis in een ander huis!
Dat is alweer een negatieve ervaring die ik met die mensen heb gehad!
Een meisje uit mn groep moest zelfs naar het ziekenhuis.
Daarna hebben we met zn alleen gebeden voor die mensen.
Maar kijk allemaal op
http://www.hgjb.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten