Daniëlkamp

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 15 feb 2005 19:04

haastje schreef:Ik ga dit jaar naar zwitserland met een danielkamp. Wie gaat er nog meer mee naar saas balen????

Heb er nog over nagedacht :) Maar denk dat het toch BeterUit wordt..Kvond Saas-Balen wel een van de leukste die in de folder stonden.

Shaira
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Shaira » 15 feb 2005 19:44

Ik ga ook op Danielkamp. 8) Voor de eerste keer, in mijn eentje. Wil het weleens een keertje proberen. Kijken of het echt zo is als iedereen zegt..
Ik wilde trouwens graag naar Annen kano maar het is Orvelte geworden omdat ik errug laat was.. :)
Niet omdat de dingen ons onbereikbaar lijken, durven we niet. Omdat we niet durven, lijken ze onbereikbaar. (Seneca)

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 16 feb 2005 12:25

Ja, ik denk dat het je niet tegen zal vallen, t beste is om in het begin zo normaal mogelijk te doen, en niet direct de boel op stelten te zetten.
What a wonderfull girl!!

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 16 feb 2005 12:51

ik wil niet vervelend zij maar kijk voor foto's van de Avanta reis Zuid - Noorwegen op http://frietjepinda.web-log.nl

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 22 feb 2005 08:20

je hebt het tegen mij, begrijp ik???
What a wonderfull girl!!

Claire
Mineur
Mineur

Berichtdoor Claire » 19 apr 2005 19:20

Ik ben 6 keer denk ik meegweest, ja en dat was alle keren bijna even leuk! Sommige kampen springen eruit
en ga dit jaar niet, ik ga met mijn vrienden na mijn examens als het goed is een weekie weg!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Daniëlkamp

Berichtdoor Kate Spade » 25 apr 2005 09:12

Evelien schreef:
oelewapper schreef:Wie gaan er volgend/dit jaar (2005) allemaal op daniëlkamp van de JBGG?
Ikzelf ga naar Gengenbach, waar gaan jullie heen? :lol:

lachen!!! :mrgreen: al zin in???

hey! Ik ga ook op daniëlkamp, zeilen! En ik heb er echt al zin in! :D
Dus, dat.

Anneé
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Anneé » 25 jun 2005 22:06

ik ga naar westerwolde!
heb ook ff web-log aangemaakt. :wink:

http://danielkampwesterwolde2.web-log.nl
:P
My Hair Is My Flower, Watch It Bloom :P

http://danielkampwesterwolde2.web-log.nl

Maaike

Berichtdoor Maaike » 28 jun 2005 13:04

Ik ga wel op kamp mar niet op een danielkamp...ik ga op gezinskamp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Das veel gezelliger als danielkamp omdat daar alle leeftijden tussen zitten. van 60 jaar tot 6 maanden. tis egt super gaaf altijd..kga dit x voor de 11e x meej en ik heb me nog nooit verveeld!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 jun 2005 15:43

Hmm...ben ooit eens 1 x op Danielkamp geweest, omdat mijn vriendin toen niet mee mocht met HGJB of Beter-Uit, maar ik vond het wel tegenvallen...kwam misschien omdat ik idd ook van n andere kerk ben, en de meeste meiden met wie ik ging erg streng opgevoed werden enzo, en omdat het echt alleen voor meiden was...

Ben verder nooit op een kamp geweest. Ik ga altijd liever met mijn eigen vrienden en vriendinnen weg, dan kies je tenminste zelf je reispartners uit ;)
En vakanties naar Italie of Frankrijk ofzo heb ik niet echt behoefte aan :D Ik werk elke vakantie, en ga op dabar en das wel genoeg, ik geniet in mijn eigen woonplaats wel, lkkr met mijn vrienden en vriendinnen als mn ouders en de rest weg zijn :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Shaira
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Shaira » 30 jun 2005 16:16

MissF schreef:Hmm...ben ooit eens 1 x op Danielkamp geweest, omdat mijn vriendin toen niet mee mocht met HGJB of Beter-Uit, maar ik vond het wel tegenvallen...kwam misschien omdat ik idd ook van n andere kerk ben, en de meeste meiden met wie ik ging erg streng opgevoed werden enzo, en omdat het echt alleen voor meiden was...

Ben verder nooit op een kamp geweest. Ik ga altijd liever met mijn eigen vrienden en vriendinnen weg, dan kies je tenminste zelf je reispartners uit ;)
En vakanties naar Italie of Frankrijk ofzo heb ik niet echt behoefte aan :D Ik werk elke vakantie, en ga op dabar en das wel genoeg, ik geniet in mijn eigen woonplaats wel, lkkr met mijn vrienden en vriendinnen als mn ouders en de rest weg zijn :D

Dan ben je waarschijnlijk op een meidenkamp geweest, er zijn ook gemengde kampen. :mrgreen:

Ik ga dit jaar voor het eerst, gewoon eens zelf zien hoe het is. Heb net de deelnemerslijst enzo gekregen, en ken niemand. 8) Maar die leer je vast wel snel genoeg kennen. O ja, ik ga trouwens naar Orvelte. (een meidenkamp :wink: )
Niet omdat de dingen ons onbereikbaar lijken, durven we niet. Omdat we niet durven, lijken ze onbereikbaar. (Seneca)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 jun 2005 16:23

Shaira schreef:
MissF schreef:Hmm...ben ooit eens 1 x op Danielkamp geweest, omdat mijn vriendin toen niet mee mocht met HGJB of Beter-Uit, maar ik vond het wel tegenvallen...kwam misschien omdat ik idd ook van n andere kerk ben, en de meeste meiden met wie ik ging erg streng opgevoed werden enzo, en omdat het echt alleen voor meiden was...

Dan ben je waarschijnlijk op een meidenkamp geweest, er zijn ook gemengde kampen. :mrgreen:

Ik ga dit jaar voor het eerst, gewoon eens zelf zien hoe het is. Heb net de deelnemerslijst enzo gekregen, en ken niemand. 8) Maar die leer je vast wel snel genoeg kennen. O ja, ik ga trouwens naar Orvelte. (een meidenkamp :wink: )

Ik was toen dertien geloof ik, en toen waren ze er iig niet :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 30 jun 2005 16:39

MissF schreef:Ik was toen dertien geloof ik, en toen waren ze er iig niet :D

Dat klopt, de gemengde kampen zijn vanaf 15 jaar (niet te vroeg verkering krijgen he :wink: :lol: ).
Ik ben zelf 2x met een +17 kamp meegeweest naar Belgie (Wigny) en Luxemburg (Scheidgen). Beide keren goed naar m'n zin gehad! Dit jaar niet.

savemysoul

Berichtdoor savemysoul » 03 jul 2005 08:34

Wahahahhaa apparte meiden en jongenskampen!
Hoe triest!
Ooit wel eens van de HGJB gehoord daar ben ik 3 keer met mee geweest!
Is net zoiets, alleen dan nemen ze behalve een orgel ook andere instrumenten mee. En natuurlijk mogen jongens en meisjes wel allebei mee!
Verder doe je vooral heel veel bijbel studie zingen en daarnaast de meest gevarieerde dingen!
Zo heb ik ooit een gevecht gehad,omdat we door een groep daniel kampers werden bekogeld met eieren!
Ze zaten naast ons kamphuis in een ander huis!
Dat is alweer een negatieve ervaring die ik met die mensen heb gehad!
Een meisje uit mn groep moest zelfs naar het ziekenhuis.
Daarna hebben we met zn alleen gebeden voor die mensen.

Maar kijk allemaal op

http://www.hgjb.nl

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 jul 2005 19:06

savemysoul schreef:Wahahahhaa apparte meiden en jongenskampen!
Hoe triest!
Ooit wel eens van de HGJB gehoord daar ben ik 3 keer met mee geweest!
Is net zoiets, alleen dan nemen ze behalve een orgel ook andere instrumenten mee. En natuurlijk mogen jongens en meisjes wel allebei mee!
Verder doe je vooral heel veel bijbel studie zingen en daarnaast de meest gevarieerde dingen!
Zo heb ik ooit een gevecht gehad,omdat we door een groep daniel kampers werden bekogeld met eieren!
Ze zaten naast ons kamphuis in een ander huis!
Dat is alweer een negatieve ervaring die ik met die mensen heb gehad!
Een meisje uit mn groep moest zelfs naar het ziekenhuis.
Daarna hebben we met zn alleen gebeden voor die mensen.

Maar kijk allemaal op

http://www.hgjb.nl

heb je toch even een iets verkeerd beeld van danielkamp!!! :mrgreen: :mrgreen:

Terug naar “Archief”