Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Nou exact lalage, ik denk persoonlijk alleen aan mijn vriendin, en dan niet eens aan haar seksuele kant... masturbatie kan in mijn ogen ook gewoon...
jas schreef:Telkens komt het maar weer terug. Wat zijn onze homoseksuele broeders en zusters toch smerige zwijnen. En zóndig, zondig, dat wil je niet weten. Er is bijna niets zondigers.
Raido schreef:Nee het is niet verplicht dat heb ik ook nooit gezegt, maar je mag van mij weten dat ik gewoon vaak (om de twee weken) van mijn spulletje af moet omdat het gewoon zo onder spanning lijkt te staan, niet kunnen slapen, extreem rot gevoel in je penis en balzak hebben, als het door masturbatie dat oplost dan doe ik dat gewoon. Anders wordt je een keer snachts wakker met je zooi in je bed of kleren, dan kan ik wel zeggen dat dat zeer onprettig is, ik kan dat voorkomen en dat doe ik dus daarom ook erg graag.
Sabra schreef:Raido schreef:Nee het is niet verplicht dat heb ik ook nooit gezegt, maar je mag van mij weten dat ik gewoon vaak (om de twee weken) van mijn spulletje af moet omdat het gewoon zo onder spanning lijkt te staan, niet kunnen slapen, extreem rot gevoel in je penis en balzak hebben, als het door masturbatie dat oplost dan doe ik dat gewoon. Anders wordt je een keer snachts wakker met je zooi in je bed of kleren, dan kan ik wel zeggen dat dat zeer onprettig is, ik kan dat voorkomen en dat doe ik dus daarom ook erg graag.
Je kunt ook gewoon sex hebben met je vriendin.
jas schreef:
Masturberen is en blijft een puur vleselijke bezigheid of je dat nu alleen, of samen met je vrouw doet. De Bijbel zegt over de seksualiteit tussen man en vrouw, die twee zullen tot één vlees zijn. Bij masturberen is er geen sprake van één vlees. Men windt slechts elkaar op en met liefde heeft het al helemaal niks te maken, alleen met lust.
Denk je dat Hij, je zo bezigziende, goedkeurend op je neer ziet? Daarom is masturberen niet alleen zonde, het is ook nog eens een genante zonde.
jas schreef:Telkens komt het maar weer terug. Wat zijn onze homoseksuele broeders en zusters toch smerige zwijnen. En zóndig, zondig, dat wil je niet weten. Er is bijna niets zondigers.
Daarom, de knuppel in het hoenderhok met deze stelling.
Als homoseksualiteit zondig is, is masturbatie net zo zondig en net zo doem- en helwaardig!
[size=13][b]
jas schreef:Als homoseksualiteit zondig is, is masturbatie net zo zondig en net zo doem- en helwaardig!
jas schreef:Ik heb het idee dat ik nou bij iedereen tegen masturberende schenen schop. Dit komt te dicht bij elk van ons. Ik beschuldig niet jou hoor Aragorn, ik weet gewoon dat iedereen het doet. Daarom zijn we allemaal zo hardhorend.
Maar ik vind het zo onrechtvaardig dat telkens die homo's de klos zijn, dat ik vind dat ik en jij, en hij en zij, ja ook zij, nu eens aan de beurt zijn.
Hannibal Lecter schreef:Alle sexuele verrichtingen buiten het huwelijk zijn dus op grond van Gods Woord per definitie zondig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten