afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 23 mei 2005 20:20

ezri schreef:Ik ben benieuwd of er nu mensen al kilo's zijn kwijtgeraakt sinds dit topic geopend is. Plannen hebben om te lijnen is niet zo moeilijk :)
Ja hoor, zie enkele postings hoger.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 mei 2005 16:27

Ik vind het echt heel knap van je André! =D>
Ik probeer te lijnen (ong. 3 of 4 kilo er af), maar t lukt niet erg. :(
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

André

Berichtdoor André » 24 mei 2005 19:52

bloempie20 schreef:Ik vind het echt heel knap van je André! =D>
Ik probeer te lijnen (ong. 3 of 4 kilo er af), maar t lukt niet erg. :(
Mmm, nu ruim een maand geleden begonnen, en het schommelt nu tussen de -4 en -5 ik vind het wel best zo hoor. 8)
Ennuh, welke "methode" gebruik jij Bloempie?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 mei 2005 20:31

André schreef:Mmm, nu ruim een maand geleden begonnen, en het schommelt nu tussen de -4 en -5 ik vind het wel best zo hoor. 8)
Ennuh, welke "methode" gebruik jij Bloempie?

Netjes toch?! Zeker als het er af BLIJFT!
Mijn "methode" is, 's morgens fruit en een ontbijtreep, 's middags OF cruesli met yoghurt OF cup a soup met twee boterhammen. 's Avonds een warme maaltijd met niet teveel jus en vlees. Verder veel drinken. Bij het eten (karne)melk en voor de rest drink ik ong. 2 liter water. En beweging is belangrijk natuurlijk.
Maar tot nu toe neem ik vaak toch weer een tussendoortje. En dat is vaak niet door een hongergevoel, maar gewoon lekkere trek. Dus ik moet gewoon wat strenger zijn voor mezelf. En ik sport niet genoeg, daar moet ik ook aan werken.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

André

Berichtdoor André » 24 mei 2005 21:45

Mm, je maakt er ook redelijk serieus werk van zeg, maar zoals je zegt als je dingen tussendoor gaat eten ist zo weer terug. (of s'avonds een bakje chips enzo) :shock:
Misschien heb jij wel gewoon een gezond gewicht, volgens de BMI meter is er met mijn gewicht niet meer zoveel mis nu. 8)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 mei 2005 17:54

André schreef:Mm, je maakt er ook redelijk serieus werk van zeg, maar zoals je zegt als je dingen tussendoor gaat eten ist zo weer terug. (of s'avonds een bakje chips enzo) :shock:
Misschien heb jij wel gewoon een gezond gewicht, volgens de BMI meter is er met mijn gewicht niet meer zoveel mis nu. 8)

Het gaat ook vaak om het snoepen 's avonds. Overdag hou ik het best goed vol. Maar idd chips enzo...... :?
En volgens de BMI heb ik een gezond gewicht, maar toch wil ik er nog een paar kilo af.
Vandaag gaat het tot nu toe goed, vanavond ga ik weg, dus dat verkleint weer de kans op snoepen! :D
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 mei 2005 18:19

door omstandigheden lukt het niet... misschien word morgen mn vermoeden bevestigd :roll:

André

Berichtdoor André » 25 mei 2005 20:55

Jannoek schreef:door omstandigheden lukt het niet... misschien word morgen mn vermoeden bevestigd :roll:
Okay, roep je even als je de uitslag weet?

André

Berichtdoor André » 25 mei 2005 20:57

bloempie20 schreef:En volgens de BMI heb ik een gezond gewicht, maar toch wil ik er nog een paar kilo af.
Ooow, dus dan is het een extra moeilijke klus. :P

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 mei 2005 21:00

André schreef:
Jannoek schreef:door omstandigheden lukt het niet... misschien word morgen mn vermoeden bevestigd :roll:
Okay, roep je even als je de uitslag weet?

als het geen vertraging heeft opgelopen dan is't morgen, en, of course roep ik het dan wel... ;)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 26 mei 2005 21:13

André schreef:
bloempie20 schreef:En volgens de BMI heb ik een gezond gewicht, maar toch wil ik er nog een paar kilo af.

Ja ckers! :?
Helaas, ik heb me net weer laten verleiden door de chips...... :x
Maar morgen ga ik op de fiets naar me werk. Da's heen en terug 18 kilometer, dus dan ben ik wel weer goed bezig vind ik! 8) En ik moet om 7.00 uur beginnen dus zit om 6.20 uur al op de fiets. :shock:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

André

Berichtdoor André » 26 mei 2005 21:18

bloempie20 schreef:
André schreef:

Ja ckers! :?
Maar morgen ga ik op de fiets naar me werk. Da's heen en terug 18 kilometer, dus dan ben ik wel weer goed bezig vind ik! 8) En ik moet om 7.00 uur beginnen dus zit om 6.20 uur al op de fiets. :shock:
6:20 op de fiets *rekent* vrouw, opstaan, opmaken, enz. Mmmm, moet je nog niet plat NU :shock:

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 26 mei 2005 23:23

Haha, ik ben weer bijna strak ;)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 27 mei 2005 21:45

André schreef:
bloempie20 schreef: Ja ckers! :?

6:20 op de fiets *rekent* vrouw, opstaan, opmaken, enz. Mmmm, moet je nog niet plat NU :shock:

Hmmmz..
Twee dingen:
1: Je kunt vrouwen niet over één kam scheren;
2: Volgens mij kun jij niet tellen. Want iedereen weet toch dat de gemiddelde vrouw binnen een kwartier opgemaakt, gekapt en wel de deur uitstapt?!

Maar goed, ik heb vandaag gefietst! En het beviel me eigenlijk best goed! :D
Van de week ga ik m'n skeelers weer tevoorschijn halen, volgende week wordt het volgens mij mooi weer voor een lekkere skeelertocht.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

André

Berichtdoor André » 28 mei 2005 00:09

Prima start toch dat fietsen, klopt hoor tellen kan ik niet, en vrouwen over 1 kam scheren is idd helemaal not done. 8)
Maarruh, wsl had je wel begrepen dat het niet serieus bedoeld was. :P

Terug naar “Archief”