Ja hoor, zie enkele postings hoger.ezri schreef:Ik ben benieuwd of er nu mensen al kilo's zijn kwijtgeraakt sinds dit topic geopend is. Plannen hebben om te lijnen is niet zo moeilijk
Moderator: Moderafo's
André schreef:Mmm, nu ruim een maand geleden begonnen, en het schommelt nu tussen de -4 en -5 ik vind het wel best zo hoor.![]()
Ennuh, welke "methode" gebruik jij Bloempie?
André schreef:Mm, je maakt er ook redelijk serieus werk van zeg, maar zoals je zegt als je dingen tussendoor gaat eten ist zo weer terug. (of s'avonds een bakje chips enzo)![]()
Misschien heb jij wel gewoon een gezond gewicht, volgens de BMI meter is er met mijn gewicht niet meer zoveel mis nu.
André schreef:Ooow, dus dan is het een extra moeilijke klus.bloempie20 schreef:En volgens de BMI heb ik een gezond gewicht, maar toch wil ik er nog een paar kilo af.
6:20 op de fiets *rekent* vrouw, opstaan, opmaken, enz. Mmmm, moet je nog niet plat NUbloempie20 schreef:André schreef:Ooow, dus dan is het een extra moeilijke klus.bloempie20 schreef:En volgens de BMI heb ik een gezond gewicht, maar toch wil ik er nog een paar kilo af.
Ja ckers!![]()
Helaas, ik heb me net weer laten verleiden door de chips......![]()
Maar morgen ga ik op de fiets naar me werk. Da's heen en terug 18 kilometer, dus dan ben ik wel weer goed bezig vind ik!En ik moet om 7.00 uur beginnen dus zit om 6.20 uur al op de fiets.
André schreef:bloempie20 schreef: Ja ckers!![]()
Helaas, ik heb me net weer laten verleiden door de chips......![]()
Maar morgen ga ik op de fiets naar me werk. Da's heen en terug 18 kilometer, dus dan ben ik wel weer goed bezig vind ik!En ik moet om 7.00 uur beginnen dus zit om 6.20 uur al op de fiets.
6:20 op de fiets *rekent* vrouw, opstaan, opmaken, enz. Mmmm, moet je nog niet plat NU
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten