Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 feb 2005 18:06

Mr. J schreef:
paprikameisje2 schreef:ben nog nooit met mijn ouders op vakantie geweest, odmat ik nog nooit op vakantie geweest ben!!

:shock: :shock: :shock: waarom dat dan niet als ik vragen mag :| :?

boerendochter, en de vakantietijd valt in het hoogseizoen, gustig dus voor me pa, want dan kunnen we allemaal helpen, en als het heel warm is, s morgens helpen, s middags en vooravond zwemmen, savonds werk afmaken van s morgens!!!

verveelt niet!! t was voor mij een heerlijke vakantie al die tijd

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 28 feb 2005 13:10

paprikameisje2 schreef:
Mr. J schreef:
paprikameisje2 schreef:ben nog nooit met mijn ouders op vakantie geweest, odmat ik nog nooit op vakantie geweest ben!!

:shock: :shock: :shock: waarom dat dan niet als ik vragen mag :| :?

boerendochter, en de vakantietijd valt in het hoogseizoen, gustig dus voor me pa, want dan kunnen we allemaal helpen, en als het heel warm is, s morgens helpen, s middags en vooravond zwemmen, savonds werk afmaken van s morgens!!!

verveelt niet!! t was voor mij een heerlijke vakantie al die tijd

Ja dat snap ik volledig, dan heb je idd geen tijd om op vakantie te gaan, want dan moe(s)t je natuurlijk helpen op het land. Vanzelfsprekend :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 mar 2005 17:39

vanaf dit jaar ga ik niet meer met mn ouders op vakantie.. aangezien ik nu getrouwd ben en ze me niet meer mee willen hebben.., :mrgreen:
nou ja ze gaan dan ook op vakantie van 5-21 augustus en ik ben 23 augustus uitgeteld.. dus ja ook niet zo handig :wink:

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 06 mar 2005 18:20

ik ga al een aantal jaren zowel met m'n ouders als met vrienden weg.. met vrienden altijd heel tof en met je ouders om echt uit te rusten.. voor mij voorlopig nog een prima combi

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 07 mar 2005 19:30

trijntjejohanna schreef:vanaf dit jaar ga ik niet meer met mn ouders op vakantie.. aangezien ik nu getrouwd ben en ze me niet meer mee willen hebben.., :mrgreen:
nou ja ze gaan dan ook op vakantie van 5-21 augustus en ik ben 23 augustus uitgeteld.. dus ja ook niet zo handig :wink:

Jij laat ze dan toch wel eerder terugkomen :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mar 2005 22:36

Memmem schreef:
trijntjejohanna schreef:vanaf dit jaar ga ik niet meer met mn ouders op vakantie.. aangezien ik nu getrouwd ben en ze me niet meer mee willen hebben.., :mrgreen:

Jij laat ze dan toch wel eerder terugkomen :wink:

ze komen alleen eerder terug als we vernoemen.. haha en dat doen we niet... dus jah :mrgreen:

Terug naar “Archief”