Moderator: Moderafo's
wh schreef:waarnemer schreef:Het zit er bij ons wel ingebakken om christelijke politiek te willen bedrijven, maar daarom is dat niet zo maar op bijbelse gronden te verdedigen. Ons christelijk politiek bedrijven heeft in de afgelopen 1700 jaar miljoenen mensen het leven gekost, denk daar wel aan. Jullie zijn door elkaar intellectuele jongeren die gestudeerd hebben, als je de geschiedenis leest, dat is toch vreselijk. De eerste christenen leefden als christenen die bedreven geen politiek. De overheid is voor omdat een ieder een stil en gerust leven zal hebben. Het venijn is dit, wij willen altijd zending willen bedrijven, mensen onder dwang aan onze regels onderwerpen en daar komt alleen maar narigheid van. Als de SGP de baas wordt duik ik onder in de biesbosch, zegt een oude vriend mij en ik zeg het met hem.
Wat een losse flodder zeg!!
Volgens mij is er geen politiekepartij die zovaak opgeroepen heeft om terug tekeren naar Zijn geboden.
En als de SGP de baas zou worden zouden er heel veel goede ontwikkelingen aan vooraf gaan dit is denk ik uitgaande van een normaal
democratischemodel alleen maar toe te juichen.
thespiritisinsideus schreef:tja, vrees dat t huidige democratische systeem aardig op zn kop gezet zou worden, als dat gebeurt denk ik dat ik maar op Kos blijf
thespiritisinsideus schreef:en ook vlajk na de reformatie waren we hier ook niet alt e sympathiek tegen de katholieken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten