Kiwi schreef:Bookman: ik kom ook uit Terneuzen, maar in de (Oud)GerGem in NEd hebben ze toch altijd leesdienst, al dan niet 3x per dag?(volgens de PZC dan)
En soms komt ds. Goudriaan uit Ede...

Moderator: Moderafo's
Bookman: ik kom ook uit Terneuzen, maar in de (Oud)GerGem in NEd hebben ze toch altijd leesdienst, al dan niet 3x per dag?(volgens de PZC dan)
Bookman schreef:Kiwi zegt:Bookman: ik kom ook uit Terneuzen, maar in de (Oud)GerGem in NEd hebben ze toch altijd leesdienst, al dan niet 3x per dag?(volgens de PZC dan)
Ik ben gergem, en wij hebben vaak een dominee, morgen hebben we Ds. Harinck. En jij?
Helaas, ik heb geen dominee, maar een voorganger(ik ga naar de Kandelaar) Ga jij naar die kerk in de Frans Halslaan of naar de 'Tempelberg'?(zomaar, uit interesse)
Kiwi schreef:Helaas, ik heb geen dominee, maar een voorganger(ik ga naar de Kandelaar)![]()
Ga jij naar die kerk in de Frans Halslaan of naar de 'Tempelberg'?(zomaar, uit interesse)
marle schreef:FF Bij de topic:
Wij hebben zelden leesdienst ondanks ons vacant zijn, en zo wel, alleen des morgens, waarin men dan de cathechismus behandeld.
Welke catechismuspreek men leest, ligt aan de ouderling zelf.
Meestal is dit Ds: J.W. Kersten, Rietdijk, L. Huisman, Van Reenen (herschreven)
Laatst een keer geen catechismuspreek, maar toen een preek van Ds. C. Harick. Heel mooi!!!
Aragorn schreef:Kiwi schreef:Bookman: ik kom ook uit Terneuzen, maar in de (Oud)GerGem in NEd hebben ze toch altijd leesdienst, al dan niet 3x per dag?(volgens de PZC dan)
En soms komt ds. Goudriaan uit Ede...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten