Moderator: Moderafo's
god zegt ons dat het verstandig is om zo af en toe de tijd te nemen voor onszelf en voor hem. binnen de 6daagse werkweek van toen met dagen van zeker 12 uur werken was het beter als je daar een hele dag voor nam.
Als ik op maandagavond een stuk bijbelstudie doe (wat ik te weinig doe) en op zaterdag lekker uitrust kan ik denk ik op zondag best voetballen, wat ik nooit doe, want ik moet dan meestal werken
Mariamagdalena schreef:Bij ons zijn diverse voetbalclubs, en ook een Christelijke, die niet op zondag spelen. Er zijn door heel Nederland genoeg clubs die niet op zondag spelen.
Wat me wel opviel........... is dat in de kantine van die Christelijke voetbalclub, die dus niet op zondag speelt, zaterdag wel het meest gedronken wordt. Het lijkt wel een cafe.
Het Weermannetje schreef:Mariamagdalena schreef:Bij ons zijn diverse voetbalclubs, en ook een Christelijke, die niet op zondag spelen. Er zijn door heel Nederland genoeg clubs die niet op zondag spelen.
Wat me wel opviel........... is dat in de kantine van die Christelijke voetbalclub, die dus niet op zondag speelt, zaterdag wel het meest gedronken wordt. Het lijkt wel een cafe.
Is dan dus ook niet christelijk!
Marnix schreef:En dus denk je ook dat je op zondag geen aren mag plukken of een schaap uit de put mag trekken?
Fietsen naar de kerk lijkt me dan trouwens ook niet kunnen... is te ont ehm inspannend?
Voetballen mag denk ik best.. als het ma rniet ten koste van God gaat... maar een balletje trappen kan volgens mij best...
Hoewel dit weer off-topic is
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 15 gasten