Stelling: Pim Fortuyn was een zegen voor Nederland!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 29 mei 2004 21:26

Laatst zag een interview terug van pim Fortuin, waarin hij toegaf tegen betaling sex met Marokaanse jongetjes van 14/15 te hebben, sorry, maar ik vind het zeer ongepast dat een politicus pedofiele dingen doet, en daar dan nog gewoon open over praat, en dat moet dan een voorbeeld zijn voor het volk. Walgelijk vind ik dat, ik snap niet dat mensen die dingen vergeten zijn.........

Bigboss
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bigboss » 30 mei 2004 07:47

Mariamagdalena schreef:Laatst zag een interview terug van pim Fortuin, waarin hij toegaf tegen betaling sex met Marokaanse jongetjes van 14/15 te hebben, sorry, maar ik vind het zeer ongepast dat een politicus pedofiele dingen doet, en daar dan nog gewoon open over praat, en dat moet dan een voorbeeld zijn voor het volk. Walgelijk vind ik dat, ik snap niet dat mensen die dingen vergeten zijn.........

De mensen vergeten heel vaak negatieve dingen van politici zodra hun eigen portemonnee in het geding is, of andere zaken die hen zwaar op de maag liggen (zoals het asiel-vraagstuk).

Dat heet "selectieve beoordeling" van 's mans handel, wandel en praatjes.
Geloof is een mooi iets, maar je moet er geen hoofdpijn van krijgen (Citaat)

heiden
Mineur
Mineur

Berichtdoor heiden » 30 mei 2004 12:18

Mariamagdalena schreef:Laatst zag een interview terug van pim Fortuin, waarin hij toegaf tegen betaling sex met Marokaanse jongetjes van 14/15 te hebben, sorry, maar ik vind het zeer ongepast dat een politicus pedofiele dingen doet, en daar dan nog gewoon open over praat, en dat moet dan een voorbeeld zijn voor het volk. Walgelijk vind ik dat, ik snap niet dat mensen die dingen vergeten zijn.........

Mag ik weten welk interview dat is, en waar ik dat kan bekijken, want dit zit je volgens mij compleet uit je duim te zuigen.

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 30 mei 2004 12:36

ik heb die verhalen ook gehoord van iemand die een docu over minderjarige jongensprostituees heeft gemaakt, hij wilde het nog naar buiten brengen, maar heeft dit uit respect na de moord op Fortuyn niet gedaan

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 31 mei 2004 08:38

Ik vindt dit toch al schokkender dan een vrouw eens fijntjes in haar achterste knijpen, of dat nu selectief is of niet...
Who has seen the wind?
Neither you, nor I:
But when the trees bow down their heads,
The wind is passing by.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 mei 2004 11:03

heiden schreef:

Mag ik weten welk interview dat is, en waar ik dat kan bekijken, want dit zit je volgens mij compleet uit je duim te zuigen.

Ik zal het nog even aan mijn man naavragen, hij had het op video. Dus.... anders stuur ik je het wel zonder postzegel op..... :?
Het is trouwens algemeen bekend, want er was in die tijd allerlei ophef over, dat je dat niet meer weet.................. dan heb je je ook niet echt in hem verdiept........... zeker ook vergeten dat hij homo was????????? En dat zijn VRIEND (homovriend), zijn grote liefde weg was en dat hij daar heel veel verdriet van had, want dat hij dacht nooit meer zo iemand tegen te komen? Want dat was ook in hetzelfde stukje.......... maar dat zal ik ook wel uit mijn duim zuigen................. jajaja niets dan goeds over de doden.......... toch?

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 mei 2004 11:07

Snorbaarder schreef:Ik vindt dit toch al schokkender dan een vrouw eens fijntjes in haar achterste knijpen, of dat nu selectief is of niet...

Ja, je bedoelt Lubbers, nou dat vind ik zo'n onzin........ Lubbers was een hele aantrekkelijke sexy man, en ik denk dat het meer zo was dat vrouwen dat gezegd hebben die door hem afgewezen zijn...... Dat soort dingen hoor je vaak, als een vrouw afgewezen is door een man of jongen, is ze ineens sexueel misbruikt.
En wat maakt het nou uit of je een tik op je bibs krijgt van een collega? Vroeger toen ik werkte zo vaak meegemaakt........... mensen kunnen zo overdrijven........... en zeker feministes.
Als Lubbers mij in mijn bibs zou knijpen, zou ik het helemaal niet erg vinden............... integendeel :wink:

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 31 mei 2004 11:11

Mariamagdalena schreef:Als Lubbers mij in mijn bibs zou knijpen, zou ik het helemaal niet erg vinden............... integendeel :wink:

[-X [-X [-o< [-X
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 mei 2004 11:26

Nee, maar jij bent 18, en das een generatie verschil......... ik ben oud :wink:

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 31 mei 2004 11:31

Mariamagdalena schreef:Nee, maar jij bent 18, en das een generatie verschil......... ik ben oud :wink:

He, weer gediscrimineerd om m'n leeftijd :x
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 mei 2004 11:55

Oh, sorry, je moet ook zoooooooo uitkijken wat je zegt.... :wink:

heiden
Mineur
Mineur

Berichtdoor heiden » 31 mei 2004 12:00

Mariamagdalena schreef:Ik zal het nog even aan mijn man naavragen, hij had het op video. Dus.... anders stuur ik je het wel zonder postzegel op.....
Als je dat even zou willen navragen, graag.

Mariamagdalena schreef:Het is trouwens algemeen bekend, want er was in die tijd allerlei ophef over, dat je dat niet meer weet.................. dan heb je je ook niet echt in hem verdiept........... zeker ook vergeten dat hij homo was????????? En dat zijn VRIEND (homovriend), zijn grote liefde weg was en dat hij daar heel veel verdriet van had, want dat hij dacht nooit meer zo iemand tegen te komen? Want dat was ook in hetzelfde stukje.......... maar dat zal ik ook wel uit mijn duim zuigen................. jajaja niets dan goeds over de doden.......... toch?
Dat hij homo was, is iets dat mij werkelijks niets kan interesseren. Ik heb geen geloof dat zegt dat dat verkeerd is, snap je.
Als dat waar is met die marokkaanse jongetjes, dan is dat gewoon waar, en echt iets heel ergs. Maar zolang ik daar geen bewijs voor heb gezien, lijkt het mij meer een valse beschuldiging. En waarom zou dit dan niet eerder naar buiten zijn gekomen. In die tijd grepen zijn tegenstanders werkelijk alles aan om hem onderuit te halen. Denk je dat ze dit niet zouden hebben gebruikt als ze het wisten.....

heiden 8)

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 mei 2004 12:24

Ik heb er opzich niks tegen als iemand betaalde "liefde" doet met Marokkaanse jongetjes, maar wel als het om een politicus gaat, omdat die toch een voorbeeldfunctie heeft.

heiden
Mineur
Mineur

Berichtdoor heiden » 31 mei 2004 12:49

Mariamagdalena schreef:Ik heb er opzich niks tegen als iemand betaalde "liefde" doet met Marokkaanse jongetjes, maar wel als het om een politicus gaat, omdat die toch een voorbeeldfunctie heeft.

:shock: Wanneer is betaalde sex met jongetjes wel fout dan?
Als het om Nederlandse jongetjes gaat, ofzo?
Sex met minderjarigen is zowieso fout, of je nou politicus bent of niet.....

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 31 mei 2004 12:51

Betaalde sex lijkt mij in zijn geheel fout!
Who has seen the wind?

Neither you, nor I:

But when the trees bow down their heads,

The wind is passing by.

Terug naar “Archief”