Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Laatst zag een interview terug van pim Fortuin, waarin hij toegaf tegen betaling sex met Marokaanse jongetjes van 14/15 te hebben, sorry, maar ik vind het zeer ongepast dat een politicus pedofiele dingen doet, en daar dan nog gewoon open over praat, en dat moet dan een voorbeeld zijn voor het volk. Walgelijk vind ik dat, ik snap niet dat mensen die dingen vergeten zijn.........
Mariamagdalena schreef:Laatst zag een interview terug van pim Fortuin, waarin hij toegaf tegen betaling sex met Marokaanse jongetjes van 14/15 te hebben, sorry, maar ik vind het zeer ongepast dat een politicus pedofiele dingen doet, en daar dan nog gewoon open over praat, en dat moet dan een voorbeeld zijn voor het volk. Walgelijk vind ik dat, ik snap niet dat mensen die dingen vergeten zijn.........
heiden schreef:Mariamagdalena schreef:Laatst zag een interview terug van pim Fortuin, waarin hij toegaf tegen betaling sex met Marokaanse jongetjes van 14/15 te hebben, sorry, maar ik vind het zeer ongepast dat een politicus pedofiele dingen doet, en daar dan nog gewoon open over praat, en dat moet dan een voorbeeld zijn voor het volk. Walgelijk vind ik dat, ik snap niet dat mensen die dingen vergeten zijn.........
Mag ik weten welk interview dat is, en waar ik dat kan bekijken, want dit zit je volgens mij compleet uit je duim te zuigen.
Snorbaarder schreef:Ik vindt dit toch al schokkender dan een vrouw eens fijntjes in haar achterste knijpen, of dat nu selectief is of niet...
Als je dat even zou willen navragen, graag.Mariamagdalena schreef:Ik zal het nog even aan mijn man naavragen, hij had het op video. Dus.... anders stuur ik je het wel zonder postzegel op.....
Dat hij homo was, is iets dat mij werkelijks niets kan interesseren. Ik heb geen geloof dat zegt dat dat verkeerd is, snap je.Mariamagdalena schreef:Het is trouwens algemeen bekend, want er was in die tijd allerlei ophef over, dat je dat niet meer weet.................. dan heb je je ook niet echt in hem verdiept........... zeker ook vergeten dat hij homo was????????? En dat zijn VRIEND (homovriend), zijn grote liefde weg was en dat hij daar heel veel verdriet van had, want dat hij dacht nooit meer zo iemand tegen te komen? Want dat was ook in hetzelfde stukje.......... maar dat zal ik ook wel uit mijn duim zuigen................. jajaja niets dan goeds over de doden.......... toch?
Mariamagdalena schreef:Ik heb er opzich niks tegen als iemand betaalde "liefde" doet met Marokkaanse jongetjes, maar wel als het om een politicus gaat, omdat die toch een voorbeeldfunctie heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten