Raido, ik ben blij dat je erachter bent dat geloven nergens over gaat. Zal wel even moelijk geweest zijn, maar het is beter voor je. Anders krijg je straks net zo'n gestoorde gedachtengang als MM, die van ieder niet-christelijk-iets wat ze tegenkomt, meteen over boze geesten en meer van dat soort onzin begint.
Wat word mij nu weer in de schoen geschoven? Geloven heeft wel degelijk zin. Mariamagdalena heeft geen gestoorde gedachten gang alleen andere dan ik en jij ... Ik vind ook dat Heiden niet kan oordelen over mensen die hij niet kent, en een psychiater lost echt niet zoveel op.
ik weet heel goed dat ik mensen kwets als ik hier voor mijn mening uitkom. Maar ik hoop dat jullie het aanvoelen, als jullie zeggen dat God een lieve vader is dat jullie mij dan net zo hard kwetsen?
Ik heb de hele dag met MM in mijn hoofd gelopen, omdat ik dacht dat mijn opmerking weer verkeerd was overgekomen, dat is ie volgens mij niet. Ik twijfel echt niet aan jou waarlijke geloof of het bidden uit het diepst van je hart. je vermelde alleen zo expliciet dat je lang bidde voor je bed, daar reageerde ik op op dat LANG bidden... niet op dat lang BIDDEN... als je me niet snapt mag je wel ff pb'en (ook als je het wel snapt).
nog een paar dingen...
1. Ik ben geen satanist
2. OOk niet geweest
3. Denk er ook niet overna om het te worden
4. Ken de Bijbel wel