Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 jan 2004 15:23

OK, ik zal erover ophouden....

Als ik een vraag heb mag ik die nog wel stellen :oops:

Of liever niet.......... :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Vin

Berichtdoor Vin » 16 jan 2004 15:28

Ik heb nog wel een gaatje vrij rosekapje, als je misschien het idee hebt dat je niet meer bij Dr Columbus terecht kunt.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 jan 2004 15:28

ha Rosekapje

tuurlijk mag je vragen stellen! daar moet je niet mee blijven lopen, we willen je graag helpen want we houden van je!

vriendelijke grieten,

Dr,Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 jan 2004 15:35

Wat een LIEFDE hier..... (van beide artsen)

Ik word er helemaal WARM van

Liefdevolle (tja ik kan natuurlijk niet achterblijven....) groet

Rosekapje

PS. Dr. Vin, fijn dat je in het al zo drukke schema een gaatje voor me kunt vinden :oops:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 16 jan 2004 16:20

hallooo dr.Love, hier ben ik weeeer!

ik snap echt niets van me verloofde! we praten en doen maar langs elkaar heen.
nu ben ik shoarma wezen eten gisterenmiddag en toen ik s'avonds naar mijn verloofde ging en ik om een zoen vroeg zei ze: nee!
dus ik pakte haar vol op de mond maar dat viel niet goed bij haar.
ik kreeg een paar kletsen , och laat maar. het is te pijnlijk om alles te vertellen.

nu heb ik een vraagje:

"Is dat echt zo, dat ze ja bedoelt als ze nee zegt?"

dit hoorde ik vaak als ik met mn vrienden praatte en ik ga ervanuit dat mijn vrienden altijd de waarheid spreken.

weet u het antwoord Dr.Love?

groetjes Cash

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 16 jan 2004 16:59

"Is dat echt zo, dat ze ja bedoelt als ze nee zegt?"

Dat klopt, zolang je er van uit ga dat ja ja is en nee nee (oftewel vrouwen zijn compleet onvoorspelbaar :mrgreen:)
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 16 jan 2004 20:34

Assistente Jialikelly meldt zich!

Na een tijdje van afwezigheid, omdat de internetverbinding wat problemen gaf, en ik juist déze pagina van Refoweb niet kon openen...
Maar goed, hier ben ik dus weer om onze drukbezette dr. Love Columbus bij te staan.

Het gaat er heftig aan toe zie ik :P
Vooral Cash kan er wat van.
Ja jongen, je moet ook niet gaan zoenen als je net shoarma hebt gegeten.
We kunnen je eventueel een fles mondwater aanbieden, uit naam der Liefde :D

Ligt er aan waar ze JA op zegt Cash...
Kun je iets concreter zijn? Dit om het Dr. Columbus iets makkelijker te maken...

alvast bedankt, we houden van je!
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 jan 2004 22:27

Als ik zoen krijg ik kramp in mijn kaken. Wat kan ik hier aan doen?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 jan 2004 14:26

Ook ik heb een vraag. Ik ben op 5 jongens verliefd, gelukkig hun niet allemaal op mij.
wat moet ik nou? Het is al bijna kerst dus moet ik weer een tafelpartner hebben. Jullie begrijpen wel dat dit een zware strijd voor me is.
Zelf ben ik absouut niet volmaakt, sommige jongens wel. En ja wat heb je ze dan te bieden?

Ik hoop dat jullie me helpen kunnen!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 15:14

bloempie19 schreef:Als ik zoen krijg ik kramp in mijn kaken. Wat kan ik hier aan doen?

hallo Bloempie

de vraag die je stelt is duidelijk en kon niet op een mooier moment komen. Ik kom net terug van het I.K.S.
Dat staat voor International Kiss Seminar waar de afgelopen twee dagen alle problematiek bertreft zoenen werd behandeld.

kramp in mn kaken, dat kan 2 oorzaken hebben, nl:

1: Je houd niet meer van je vriend/man. ook al weet je dat nog niet, het kan een signaal zijn.
onbewust probeer jij je mond zo dicht mogelijk te houden waardoor er een binnenwandse spanning op je kaken ontstaat.

oplossing: Maak zo snel mogelijk een einde aan je relatie en koop een King Size Pack Bubble Gum, merk Col Umbus, verkrijgbaar in onze shop voor slechts € 139,50. Door het kauwen op deze Col Umbus Bubble Gum worden de binnenwandse kaakspieren weer geactiveerd waardoor deze binnen enkele weken weer normaal functioneren.

2: Te weinig ervaring met zoenen. ook hier geld, koop Col Umbus Bubble Gum Heavy Duty, en kauw om het uur 1 á 2 Gums op.
ook meer zoenen kan heel goed zijn, met je vriend/man en als hij er niet is dan kan je in onze shop een middelgrote lampekap, speciale design uitvoering met gouden mondje, bestellen voor slechts € 189,00

ik hoop dat deze maatregelen afdoende zijn Bloempie. vertrouw op de jarenlange (praktijk) ervaring in kustechnieken van ons Refoweb Dr.Love team.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 15:36

essieee schreef:Ook ik heb een vraag. Ik ben op 5 jongens verliefd, gelukkig hun niet allemaal op mij.
wat moet ik nou? Het is al bijna kerst dus moet ik weer een tafelpartner hebben. Jullie begrijpen wel dat dit een zware strijd voor me is.
Zelf ben ik absouut niet volmaakt, sommige jongens wel. En ja wat heb je ze dan te bieden?

Ik hoop dat jullie me helpen kunnen!

lieve Esssie,

Dit is een vraag waar we niet eenvoudig een oplossing voor konden bedenken, maar na urenlang vergaderen met ons Refoweb Dr.Love team zijn we toch zover gekomen dat we je kunnen helpen.

je bent op 5 jongens verliefd Esssie, bij mannen komt dat heel vaak voor dat ze op meerdere dames verliefd zijn. bij vrouwen is dat zeldzaam en daarom vraagt jou probleem om een andere oplossing.

Het beste om van die verliefdheid af te komen is de confrontatie aangaan door met kerst alle 5 de jongens uit te nodigen om de kerstmaaltijd te nuttigen met als doel om 1 jongen over te houden.
het is gebleken door onderzoekers van dit probleem om de verliefdheid gevoelens om te zetten in humor gevoelens. door alle 5 de jongens uit te nodigen met kerst volgt er tussen die jongens gegarandeerd een conflictsituatie waardoor eeuwenoude natuurwetten in werking treden zodat de sterkste overblijft nadat de spreekwoordelijke stofwolken zijn opgetrokken.
tijdens dit conflict zul je merken dat gebraden kalekoenen en halve stokbroden door de mooi versierde kamer vliegen waardoor de humor gevoelen worden opgewekt en je gierend van de lach het resultaat van dit haantjesgedrag afwacht.
met de sterkste jongen kun je vreedzaam de tweede kerstdag ingaan en je zult merken dat ook het verdere verloop van je , nieuwe, relatie vlekkeloos verloopt.

en wat heb je ze te bieden vroeg je?

dat is een verkeerde insteek, wat heeft hij JOUW te bieden, dat is de vraag.
nu, die overwinnaar is een sterke knul, hij kan mede zorgen voor een sterk nageslacht. onlie de strong survijfd zegt het spreekwoord, en zo is het maar net.

Lieve Esssie, we zijn benieuw naar het resultaat.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

[/b]

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 17 jan 2004 15:37

Haha :lol: :D :mrgreen: :lol: :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 jan 2004 15:48

miep19 schreef:Haha :lol: :D :mrgreen: :lol: :D

lieve miep19

ook humorgevoelens kunnen worden omgezet in verliefdheidsgevoelens. :mrgreen:

mocht je meer willen weten, vraag het ons. :D

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 17 jan 2004 16:17

Dr. Columbus, bedankt voor je tips! Maar ik heb nu nog een probleempje:
Toen ik ging oefenen op de lampekap, was ik vergeten de lamp uit te doen. Nu heb ik een verbrande tong! :cry: Wat moet ik doen?
Ik ga vanavond naar mijn vriend en ik kan hem niet zoenen met een zere tong...
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 17 jan 2004 16:53

Hier even een heel intelligente(hehe :mrgreen: ) foto van de twee lieftallige assistentes Jialikelly en Johanne, terwijl zij achter het beeldscherm proberen na te denken over alle problemen en vragen die iedereen hier mededeelt....

*lacht allen*

Afbeelding
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Terug naar “Archief”