essieee schreef:Ook ik heb een vraag. Ik ben op 5 jongens verliefd, gelukkig hun niet allemaal op mij.
wat moet ik nou? Het is al bijna kerst dus moet ik weer een tafelpartner hebben. Jullie begrijpen wel dat dit een zware strijd voor me is.
Zelf ben ik absouut niet volmaakt, sommige jongens wel. En ja wat heb je ze dan te bieden?
Ik hoop dat jullie me helpen kunnen!
lieve Esssie,
Dit is een vraag waar we niet eenvoudig een oplossing voor konden bedenken, maar na urenlang vergaderen met ons Refoweb Dr.Love team zijn we toch zover gekomen dat we je kunnen helpen.
je bent op 5 jongens verliefd Esssie, bij mannen komt dat heel vaak voor dat ze op meerdere dames verliefd zijn. bij vrouwen is dat zeldzaam en daarom vraagt jou probleem om een andere oplossing.
Het beste om van die verliefdheid af te komen is
de confrontatie aangaan door met kerst alle 5 de jongens uit te nodigen om de kerstmaaltijd te nuttigen met als doel om 1 jongen over te houden.
het is gebleken door onderzoekers van dit probleem om de verliefdheid gevoelens om te zetten in humor gevoelens. door alle 5 de jongens uit te nodigen met kerst volgt er tussen die jongens gegarandeerd een conflictsituatie waardoor eeuwenoude natuurwetten in werking treden zodat de sterkste overblijft nadat de spreekwoordelijke stofwolken zijn opgetrokken.
tijdens dit conflict zul je merken dat gebraden kalekoenen en halve stokbroden door de mooi versierde kamer vliegen waardoor de humor gevoelen worden opgewekt en je gierend van de lach het resultaat van dit haantjesgedrag afwacht.
met de sterkste jongen kun je vreedzaam de tweede kerstdag ingaan en je zult merken dat ook het verdere verloop van je , nieuwe, relatie vlekkeloos verloopt.
en wat heb je ze te bieden vroeg je?
dat is een verkeerde insteek, wat heeft hij JOUW te bieden, dat is de vraag.
nu, die overwinnaar is een sterke knul, hij kan mede zorgen voor een sterk nageslacht. onlie de strong survijfd zegt het spreekwoord, en zo is het maar net.
Lieve Esssie, we zijn benieuw naar het resultaat.
vriendelijke grieten,
Dr.Columbus
[/b]
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.