Moderator: Moderafo's
EenVasteBurcht schreef:Oude Nederlandse vrouwen dragen heus nog wel eens een soort kapje of doek achtig iets, dat lijkt er ook op. Maar volgens mij verdwijnt dit meer en meer.
Mijn overgrootmoeder droeg nog gewoon Zeeuwse klederdracht tot diep in de jaren 80 dus dat zat wel goed
JeeWee schreef:en als de dienst saai wordt, neem je gewoon je eigen dingetjes mee
mealybug schreef:Als traditie de maatstaf is, ''zit het wel goed''?
Bambi schreef:[-(
jamillah schreef:Wij zwijgen Nathan, zoals t betaamd
Laat ik het dan (nogmaals) met de woorden van deze meneer zeggen: http://www.youtube.com/watch?v=jDEpi_C_nxMNathan schreef:................ De Bijbel is duidelijk over de hoofdbedekking en het zwijgen voor de vrouw.
Beste Nathan, de goede man citeert geen bijbeltekst, maar hij legt hem uitNathan schreef:Beste Naamloos.
Ik heb met verbazing naar het YouTube filmpje gekeken.
Het wemelt van de onjuistheden.
De goede man spreekt over vermoedens en veronderstellingen maar citeert GEEN ENKELE Bijbeltekst.
Ook "vermoedt" hij dat de vrouwen een bepaald kledingstuk of sjaal moesten dragen van Paulus en geen hoed. Waar staat dat in de Bijbel?
Ook vergelijkt hij het met de heidense profetessen, maar opnieuw: waar zegt Paulus dit?
Toe maar, haal satan er maar bij. Ik ken ook een maniertje van em: wetticismeNathan schreef:De man in het You Tube filmpje spreekt vanuit redenatie, niet middels feiten uit de Heilige Schrift.
Zo werkt satan, gewoon iets anders vertellen en het liefst zo redelijk mogelijk klinkend.
Nathan schreef:Misschien kan iemand mij duidelijk maken wat wetticisme inhoudt.
En mij uitleggen wat dit met dit onderwerp te maken heeft.
Nathan schreef:Misschien kan iemand mij duidelijk maken wat wetticisme inhoudt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten